Nee dat is Krystelquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef DeLuna het volgende:
Maar dit is wel vriendjespolitiek toch? Zij gaat toch met Paul Rabbering? Of heb ik dat fout
Ze zingt niet goed en wordt alleen maar de lucht in geprezen omdat ze stottert. Miss Mondriool is de excuusstotteraar van de nederlandsche radio.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet verkeerd
Wat heeft iedereen toch tegen haar?Zo erg is ze toch niet
Ze ligt niet zo goed bij het FOK-3FM-publiek omdat ze op een nogal vreemde wijze een aantal MegaHits heeft gescoord.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet verkeerd
Wat heeft iedereen toch tegen haar?Zo erg is ze toch niet
Dit jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ze zingt niet goed en wordt alleen maar de lucht in geprezen omdat ze stottert. Miss Mondriool is de excuusstotteraar van de nederlandsche radio.
Timoquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
Miss Montreal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat ze vanavond van Velzen uitnodigen
Thunderstruck!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ze zingt niet goed en wordt alleen maar de lucht in geprezen omdat ze stottert. Miss Mondriool is de excuusstotteraar van de nederlandsche radio.
Hmm ik vind haar wel een mooi zangstem hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze ligt niet zo goed bij het FOK-3FM-publiek omdat ze op een nogal vreemde wijze een aantal MegaHits heeft gescoord.
Doe mij maar Back in black.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef Nielsch het volgende:
Toch liever TNT maar okee Thunderstruck is ook gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |