Ja dan gaan we voor 3 miljoen een gebouw neerzetten ergens in Nederland, dan hebben 20 bouwvakkers weer een jaar werk. Dat zal de crisis oplossen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
volgend jaar voor de bouwvakkers?
Rozijnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:23 schreef Qunix het volgende:
Lekkere studentenhaver en cashewnoten van de notenboer![]()
Dat is wel erg laag inzetten eigenlijk. Als ze vorig jaar 8 mln haddenquote:
Vind wel dat die meer mogen verdienen maar dan liever voor de zorg en/of het onderwijs in Nederlandquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
volgend jaar voor de bouwvakkers?
Veel bedrijven gesloten hé, weekend nu e.d. dus misschien meer bedrijven in deze dagen gedaan en dan minder op laatste dagen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat is wel erg laag inzetten eigenlijk. Als ze vorig jaar 8 mln hadden
De hoeveelheid in de bakjes van de supermarkt is niet hetzelfde als bij de notenboer.quote:
benieuwd hoeveel ze zouden ophalen mochten ze echt een keer iets voor Nederlanders zelf doen. Gok op weinig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind wel dat die meer mogen verdienen maar dan liever voor de zorg en/of het onderwijs in Nederland
Op de laatste dagen krijg je sowieso een onwijze hoeveelheid geld binnen, omdat er veel acties zijn die tijdens SR zijn...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Veel bedrijven gesloten hé, weekend nu e.d. dus misschien meer bedrijven in deze dagen gedaan en dan minder op laatste dagen.
Je bent zelf een walnootquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
De hoeveelheid in de bakjes van de supermarkt is niet hetzelfde als bij de notenboer.
Hoeveelheid rozijnen vallen erg mee en qua smaak lekkerder.
Grote stukken walnoot.
De hoeveelheid maakt me niet uit, ik lust er geen eentje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
De hoeveelheid in de bakjes van de supermarkt is niet hetzelfde als bij de notenboer.
Hoeveelheid rozijnen vallen erg mee en qua smaak lekkerder.
Grote stukken walnoot.
Ahquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De hoeveelheid maakt me niet uit, ik lust er geen eentje.
KWF bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel ze zouden ophalen mochten ze echt een keer iets voor Nederlanders zelf zouden doen. Gok op weinig.
Doe dan!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Stickertje het volgende:
ik zou ook bijna geld gaan geven![]()
niet omdat ik iets om goede doelen geef, maar ik vind het een leuk iets om elk jaar weer te kijken op tv
Jaaaaa. Hoewel. Ik zit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:26 schreef Pino112 het volgende:
LUUUUUN, hang je nu de hele tijd voor de TV?
nee, ik ben te gierig.. zoals mr burns zei 'one dollar for eternal happiness? i'd be happier with the dollar 'quote:
Zo achterlijk zijn we wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel ze zouden ophalen mochten ze echt een keer iets voor Nederlanders zelf doen. Gok op weinig.
Denk ik ook. Kijk bijv eens wat ze ophalen met Alpe D' huzesquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
KWF bijvoorbeeld?
Echt wel veeeeeeeeeel meer denk ik.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, ik ben te gierig.. zoals mr burns zei 'one dollar for eternal happiness? i'd be happier with the dollar '
Vanmiddag rond 14:00 uur stond het al twaalf rijen dik rondom het huisquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Weer ziek druk daarToen ik in Eindhoven was (ben er verschillende dagen geweest), heb ik toch 't gevoel dat het een stuk minder druk is geweest daar dan in Enschede
Het is een stuk beter dan de afgelopen edities heb ik het ideequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Regie doet goed zijn best
Ja johquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Haha, die site is zo awesomeeeeee.
Alleen na een paar keer krijg je dezelfde uitspraken
kerel links zit een beetje eng die meiden aan te staren O.oquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Regie doet goed zijn best
Overijssel hequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een stuk beter dan de afgelopen edities heb ik het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |