Jaaaaa. Hoewel. Ik zit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:26 schreef Pino112 het volgende:
LUUUUUN, hang je nu de hele tijd voor de TV?
nee, ik ben te gierig.. zoals mr burns zei 'one dollar for eternal happiness? i'd be happier with the dollar 'quote:
Zo achterlijk zijn we wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel ze zouden ophalen mochten ze echt een keer iets voor Nederlanders zelf doen. Gok op weinig.
Denk ik ook. Kijk bijv eens wat ze ophalen met Alpe D' huzesquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
KWF bijvoorbeeld?
Echt wel veeeeeeeeeel meer denk ik.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, ik ben te gierig.. zoals mr burns zei 'one dollar for eternal happiness? i'd be happier with the dollar '
Vanmiddag rond 14:00 uur stond het al twaalf rijen dik rondom het huisquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Weer ziek druk daarToen ik in Eindhoven was (ben er verschillende dagen geweest), heb ik toch 't gevoel dat het een stuk minder druk is geweest daar dan in Enschede
Het is een stuk beter dan de afgelopen edities heb ik het ideequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Regie doet goed zijn best
Ja johquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Haha, die site is zo awesomeeeeee.
Alleen na een paar keer krijg je dezelfde uitspraken
kerel links zit een beetje eng die meiden aan te staren O.oquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Regie doet goed zijn best
Overijssel hequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een stuk beter dan de afgelopen edities heb ik het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |