Die fantaseert over alle dingen die met hij haar wil doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kerel links zit een beetje eng die meiden aan te staren O.o
Hoezo? Puur persoonlijk, of ... ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het dit jaar allemaal maar stukken minder.. voor mijn gevoel, de interesse e.d. is er minder.
Dat is echt iets (niets persoonlijk naar jou toe, trouwens) wat me echt KEI-HARD irriteert!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel ze zouden ophalen mochten ze echt een keer iets voor Nederlanders zelf doen. Gok op weinig.
Eens... Die grote bedragen beginnen ondertussen ook 'normaal' te wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het dit jaar allemaal maar stukken minder.. voor mijn gevoel, de interesse e.d. is er minder.
Heb je de nacht met Roel wel helemaal geluisterd in real time?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
Juist het idee dat er veeeel meer mensen bij het huis staan dan in Leiden. Maakt niet uit hoe laat je kijkt dat plein staat vol.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
zo awesomeeeeee is het nu ook weer nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Haha, die site is zo awesomeeeeee.
Alleen na een paar keer krijg je dezelfde uitspraken
Hoiquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is echt iets (niets persoonlijk naar jou toe, trouwens) wat me echt KEI-HARD irriteert!!
Bij mij op t werk hoor ik de hele dag niets anders: "dat ze eens wat doen voor Nederlanders en het geld hier houden". Bah bah, egoïsten
en daarbij ook helemaal het doel niet van de actie. Het gaat om stille rampen,niet om al bekende doelen/zaken te steunen.
Gezeik van Nederlanders altijd![]()
![]()
zo,dat moest me ff van `t hart![]()
Goooooooeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
Jawel, mijn soort humor. Het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zo awesomeeeeee is het nu ook weer niet
Preciesquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Juist het idee dat er veeeel meer mensen bij het huis staan dan in Leiden. Maakt niet uit hoe laat je kijkt dat plein staat vol.
Doet mee...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:30 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje zapt naar the voice kids
Quatrootje onder de douche.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:30 schreef Nielsch het volgende:
Wie van de heren gaat Miss Montreal scoren vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |