Zangstem != praatstem.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hmm ik vind haar wel een mooi zangstem hebben
Smaken verschillen
Huh?quote:
okey misschien toch niet.quote:
*gooit baksteen*quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:35 schreef Lamabal het volgende:
Als ze dan ook nog even ZZ top - Bad to the bone draaien kan mijn avond niet meer stuk
Ik heb er iets over de tussenstand in staan, dus dan móet het wel doorkomen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef DeLuna het volgende:
Pino ik denk niet dat het ons gaat lukken
Je moet een conceptsmsje maken met een lovende reactie over het optreden van Miss Mondrioolquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb er iets over de tussenstand in staan, dus dan móet het wel doorkomen.
Daar ga ik geen 90 cent aan besteden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Je moet een conceptsmsje maken met een lovende reactie over het optreden van Miss Mondriool
Ik heb het ook weer eens geprobeerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb er iets over de tussenstand in staan, dus dan móet het wel doorkomen.
Streep van Velzen even door in de OP.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef DeLuna het volgende:
Pino ik denk niet dat het ons gaat lukken
Ja, en in dat smsje moet je dan een geheime boodschap ook verwerken heh. Dat je het andersom leest dat er dan staat Deluna is een toffe meid ofzo...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar ga ik geen 90 cent aan besteden.
Grote kansquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
okey misschien toch niet.
Doutzen misschien?
Nee, er moetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:39 schreef Blester het volgende:
[..]
Streep van Velzen even door in de OP.
een heel klein stukje. Totdat ie al die verschillende genres ging spelen, toen ben ik in slaap gevallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Timo![]()
.
Nog wat meegekregen van VV gisteren/vannacht?
Gangnam, YoS, ENorm. (3->1)quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:39 schreef De_Nater het volgende:
Oja, wat is de meest aangevraagde platen top 3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |