Heb je wel een sms gehad van die site?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:16 schreef Quotidien het volgende:
Godver.. Eerste aankoop voor pc en dan komt die key maar niet.
iets betere versie van 1. En die was redelijk eentonig. Maar nu ben ik niet een groot fan van diablo3 e.d.quote:
Door steamsales koop ik al die games ,ook al zijn ze minder goed, als ze maar 5 euro kostenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
iets betere versie van 1. En die was redelijk eentonig. Maar nu ben ik niet een groot fan van diablo3 e.d.
welke site?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:16 schreef Quotidien het volgende:
Godver.. Eerste aankoop voor pc en dan komt die key maar niet.
Onlinekeystorequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
welke site?
zie tegenwoordig wel veel van die key sites die bij een paypal aankoop je bellen of je eerst willen verifieren
Jup, en al geconfirmeerd en alles. Staat nu "queued".quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb je wel een sms gehad van die site?
onlinekeystore.com inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
welke site?
zie tegenwoordig wel veel van die key sites die bij een paypal aankoop je bellen of je eerst willen verifieren
Wel heel vaag hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jup, en al geconfirmeerd en alles. Staat nu "queued".
[..]
onlinekeystore.com inderdaad.
En nu is ie bij Origin zelf nog goedkoper en heb je hem als direct download.![]()
Hoeveel mails heb je gehad? Kijk daar eerst eens naarquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb wel een order confirmation gehad, maar daar stond geen code in.
Mail 2:quote:*******************************************************************************************
THIS IS AN AUTOMATED EMAIL - PLEASE DO NOT REPLY.
*******************************************************************************************
TRANSACTION CONFIRMATION
You have successfully made a payment to direct4drive@gmail.com using your bank account via iDEAL on 21 Dec 2012.
The amount of EUR 42.67 has successfully been debited from your bank account.
This charge will appear on your bank statement as a debit by: MONEYBOOKERS, LONDON.
Sincerest regards,
Skrill (Moneybookers)
quote:INVOICE
Date: 21-12-2012 20:50:28
Order id: #215506
Order status: Queued
Payment method:
iDEAL (Netherlands) (moneybookers)
serials@onlinekeystore.com
Products ordered
SKU Product Item price Quantity Total
SKU935 Battlefield 3 Premium Edition CD KEY (ORIGIN) ¤43.99 1 ¤43.99
TOTAL: ¤43.99
Payment method discount: ¤1.32
Total: ¤42.67
Thank you for your purchase!
quote:Hey Guys.
I have just spent my £8.99 on this game and I am not happy. I believe that this game is a insult to us, steam and PC Gaming. Without a doubt this has to be one of the worst PC Ports released by a major publisher in a long time. I for one am sick of feeling cheated when it comes to buying games on my platform of choice... The PC!
This game lacks many features I believe should be considiered requirements when selling to a PC Audience.
1, Graphical Options.
2, Custom Key Mapping.
3, Unlocked Frame Rate.
Also it lacks some features that should be included within this type of game.
1, Multiplayer Functionality.
2, Social Functionality.
And FINALLY! worst of all. The game is full of bugs.
1, Broken Save Functions.
2, Unstable Physics Model.
3, Random FPS Drops + Freezing
Hmm je moet nog een 3e mailtje krijgen met een rar bestand. Zit dan bij een bijlage die je kan openen met winrar. Daar zit een afbeelding met je keycode.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef Quotidien het volgende:
Eerst natuurlijk mailbevestiging. Na bestelling dit.
Mail 1:
[..]
Mail 2:
[..]
Hij zal morgen wel gewoon komen. Nu dan maar gaan slapen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm je moet nog een 3e mailtje krijgen met een rar bestand. Zit dan bij een bijlage die je kan openen met winrar. Daar zit een afbeelding met je keycode.
Ja had het pas geleden al gelezen. Echt belachelijk manquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
Zo die Tony Hawk moet je laten liggen lees ik
[..]
Gaat niet lager worden, hij is een community deal (en die zijn de hoogst mogelijke korting die ze een game in de sale geven, net zoals de daily en flash deals).quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Necrodeath het volgende:
Hmmmm ik zit best te twijfelen over Forge... Lijkt me erg tof, maar ik weet niet of hij nog lager zal gaan dan 50%.
Aan de andere kant is dat spel nog niet zo lang uit, en is 50% korting toch al best een hoop.
Heb wel een zip bestandje met allerlei plaatjes maar dat zijn de plaatjes die gewoon bij het mailtje horen (zoals het logo van OKS, etc)quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm je moet nog een 3e mailtje krijgen met een rar bestand. Zit dan bij een bijlage die je kan openen met winrar. Daar zit een afbeelding met je keycode.
Weet je het zeker dat het alleen maar dat soort plaatjes zijn?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb wel een zip bestandje met allerlei plaatjes maar dat zijn de plaatjes die gewoon bij het mailtje horen (zoals het logo van OKS, etc)
Daar moet die wel in staan hoor. Ik krijg geen ander rar bestandje met afbeeldingen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb wel een zip bestandje met allerlei plaatjes maar dat zijn de plaatjes die gewoon bij het mailtje horen (zoals het logo van OKS, etc)
Hoe heette dat bestandje van jou dan? Kan ook aan Hotmail liggen namelijk..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daar moet die wel in staan hoor. Ik krijg geen ander rar bestandje met afbeeldingen.
Heb je zoiets als mailtje qua naam?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoe heette dat bestandje van jou dan? Kan ook aan Hotmail liggen namelijk..
Nee, is Daily Deal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:41 schreef Xaryna het volgende:
Zou Dishonored er nog komen voor meer dan 50% korting?
OnlineKeyStore: Order receipt #215506quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb je zoiets als mailtje qua naam?
OnlineKeyStore: Your order #215535 has been processed
OnlineKeyStore: Serial code
OnlineKeyStore: Your order #215535 has been completed
Bij de laatste 2 krijg je de code meegestuurd.
Ik had hem laatst ook bijna gekocht en ik had hem op mijn lijst staan, maar die gaat er uit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja had het pas geleden al gelezen. Echt belachelijk man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik hem toch maar niet gekocht.
Trouwens!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
OnlineKeyStore: Order receipt #215506
En niks wat jij hebt. Maar hij komt morgen wel dan. We dwalen te veel af.
Is leeg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Ga naar je profiel en dan my games. Daar kan je de code opnieuw downloaden.
Hmmquote:
Kijk eens aan, dat wist ik niet, thanksquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Gaat niet lager worden, hij is een community deal (en die zijn de hoogst mogelijke korting die ze een game in de sale geven, net zoals de daily en flash deals).
Dishonored is wel een hele toffe game.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Sjiznit het volgende:
Aan het twijfelen over Dishonored. Ziet er wel tof uit, naar ik lees lijkt het wel een beetje op Batman: Arkham Asylum en City.
?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:08 schreef Fe2O3 het volgende:
Hrm, wanneer komen de echte sales? Ipv die token 'sales' op oude games die zelfs met korting nog te duur zijn.
TB had hem vrij hoog in zijn favo lijst van dit jaar staan...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Sjiznit het volgende:
Aan het twijfelen over Dishonored. Ziet er wel tof uit, naar ik lees lijkt het wel een beetje op Batman: Arkham Asylum en City.
Kun je op een eenvoudige manier in Steam zien welke games je nog kunt ruilen (als in: nog nooit geopend, toch?)quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik wil graag Isaac, maar heb niks te ruilen van die waarde
Kost een paar maandjesquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:31 schreef Wessiej het volgende:
Maak dan maar een leuke rpg voor mij
Dishonored is een erg goede game. Een grote verrassing voor iedereenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Sjiznit het volgende:
Opzich een redelijke game. De basis van de game is erg leuk maar hier en daar heb je het idee dat bepaalde dingen niet 100% goed zijn afgemaakt. Voor 2,50 euro is het prima te doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand Tiny&big gekocht? Nog nooit van gehoord.
FOK! The Role Playing Game.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan moet het wel een goede RPG zijn oke?
Nee, want ik moet ook vrij nemen van mijn werk en studie. Dus zullen we zeggen 6.000 euro?quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, want ik moet ook vrij nemen van mijn werk en studie. Dus zullen we zeggen 6.000 euro?
Haters gonna hatequote:
Ik haat niet, ik lach om het feit dat je 6000 euro nodig denkt te hebben om een spelletje te maken.quote:
Het is KS, dus je bent sowieso een deel kwijt aan alle backershit, dan drie maanden lang geen inkomen hebben en je moeten focussen op een game, dan is 5.000 geen gek bedrag volgens mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik lach om het feit dat je 6000 euro nodig denkt te hebben om een spelletje te maken.
Uitkeringquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:55 schreef Morthill het volgende:
et is KS, dus je bent sowieso een deel kwijt aan alle backershit, dan drie maanden lang geen inkomen hebben en je moeten focussen op een game, dan is 5.000 geen gek bedrag volgens m
Zou de overheid mij geld geven als ik niks doe?quote:
Lekker in de bijstandquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zou de overheid mij geld geven als ik niks doe?
Subsidie heet dat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:01 schreef JimmyJames het volgende:
Die gast van Fez kreeg toch ook een uitkering van de overheid om zijn gamepje te maken?
Ook weer te vroeg.... is nu nog maar 50%..... En aangezien ut valve is.... die wordt dus nog zeker 75% off deze sale...quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:52 schreef Zeroku het volgende:
Heel die pack van CS gisteren gekocht. CS:GO.
Was 15 euro, vind ik niet zo heel veel voor die stapel spellen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ook weer te vroeg.... is nu nog maar 50%..... En aangezien ut valve is.... die wordt dus nog zeker 75% off deze sale...
Hmjah maar 7,49 is nog minderquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was 15 euro, vind ik niet zo heel veel voor die stapel spellen.
Ja, truequote:Op zaterdag 22 december 2012 12:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah maar 7,49 is nog minder. Maarja de games zijn het wel waard
.
Uitkering/subsidie het is voor mij één potnatquote:
Dude.. Zonder subsidie zou er geen economie bestaan zoals die er nu is en waren we er veel en veel slechter aan toe.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Uitkering/subsidie het is voor mij één potnat![]()
Ja.quote:
Ah gelukkig maar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja.Gisternacht om 01:45 o.i.d. Ben hem nu al een paar uur aan het binnentrekken.
Het was niet serieus bedoeld, hoor. Ik heb direct te maken gehad met allerlei subsidieprogramma's op het gebied van o.a. innovatie dus ik denk het verschil te snappen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dude.. Zonder subsidie zou er geen economie bestaan zoals die er nu is en waren we er veel en veel slechter aan toe.
Terwijl WAO, wajong of wat dan ook alleen maar geld kost. Misvatting van het jaar dus.
Krijg je geen spijt van.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:46 schreef Sjiznit het volgende:
Dishonored maar gekocht, goedkoper zal ie niet worden deze sale en lijkt me wel tof.
Waarschijnlijk wel, al wassie wel recent in een weekdeal, maar dag zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:15 schreef JimmyJames het volgende:
Zou Faster Than Light nog voor -75% over de toonbank gaan? Het lijkt me een erg toffe game.
Viel mij erg tegen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:15 schreef JimmyJames het volgende:
Zou Faster Than Light nog voor -75% over de toonbank gaan? Het lijkt me een erg toffe game.
Niet zozeer steam. Minecraft.quote:
GM ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:21 schreef MineraalWater het volgende:
Steam faalde net, wou 3 spellen kopen dus 3 keer betaald heb ik maar 2 spellen gekregen en het is wel van de bank afgeschreven.
tot nog toe geen slechte daily deals gezien hoor..quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 2 uurtjes, dan hopelijk betere DD's
Heb pas 1 game gekochtquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
tot nog toe geen slechte daily deals gezien hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |