Heb je wel een sms gehad van die site?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:16 schreef Quotidien het volgende:
Godver.. Eerste aankoop voor pc en dan komt die key maar niet.
iets betere versie van 1. En die was redelijk eentonig. Maar nu ben ik niet een groot fan van diablo3 e.d.quote:
Door steamsales koop ik al die games ,ook al zijn ze minder goed, als ze maar 5 euro kostenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
iets betere versie van 1. En die was redelijk eentonig. Maar nu ben ik niet een groot fan van diablo3 e.d.
welke site?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:16 schreef Quotidien het volgende:
Godver.. Eerste aankoop voor pc en dan komt die key maar niet.
Onlinekeystorequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
welke site?
zie tegenwoordig wel veel van die key sites die bij een paypal aankoop je bellen of je eerst willen verifieren
Jup, en al geconfirmeerd en alles. Staat nu "queued".quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb je wel een sms gehad van die site?
onlinekeystore.com inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
welke site?
zie tegenwoordig wel veel van die key sites die bij een paypal aankoop je bellen of je eerst willen verifieren
Wel heel vaag hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jup, en al geconfirmeerd en alles. Staat nu "queued".
[..]
onlinekeystore.com inderdaad.
En nu is ie bij Origin zelf nog goedkoper en heb je hem als direct download.![]()
Hoeveel mails heb je gehad? Kijk daar eerst eens naarquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb wel een order confirmation gehad, maar daar stond geen code in.
Mail 2:quote:*******************************************************************************************
THIS IS AN AUTOMATED EMAIL - PLEASE DO NOT REPLY.
*******************************************************************************************
TRANSACTION CONFIRMATION
You have successfully made a payment to direct4drive@gmail.com using your bank account via iDEAL on 21 Dec 2012.
The amount of EUR 42.67 has successfully been debited from your bank account.
This charge will appear on your bank statement as a debit by: MONEYBOOKERS, LONDON.
Sincerest regards,
Skrill (Moneybookers)
quote:INVOICE
Date: 21-12-2012 20:50:28
Order id: #215506
Order status: Queued
Payment method:
iDEAL (Netherlands) (moneybookers)
serials@onlinekeystore.com
Products ordered
SKU Product Item price Quantity Total
SKU935 Battlefield 3 Premium Edition CD KEY (ORIGIN) ¤43.99 1 ¤43.99
TOTAL: ¤43.99
Payment method discount: ¤1.32
Total: ¤42.67
Thank you for your purchase!
quote:Hey Guys.
I have just spent my £8.99 on this game and I am not happy. I believe that this game is a insult to us, steam and PC Gaming. Without a doubt this has to be one of the worst PC Ports released by a major publisher in a long time. I for one am sick of feeling cheated when it comes to buying games on my platform of choice... The PC!
This game lacks many features I believe should be considiered requirements when selling to a PC Audience.
1, Graphical Options.
2, Custom Key Mapping.
3, Unlocked Frame Rate.
Also it lacks some features that should be included within this type of game.
1, Multiplayer Functionality.
2, Social Functionality.
And FINALLY! worst of all. The game is full of bugs.
1, Broken Save Functions.
2, Unstable Physics Model.
3, Random FPS Drops + Freezing
Hmm je moet nog een 3e mailtje krijgen met een rar bestand. Zit dan bij een bijlage die je kan openen met winrar. Daar zit een afbeelding met je keycode.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef Quotidien het volgende:
Eerst natuurlijk mailbevestiging. Na bestelling dit.
Mail 1:
[..]
Mail 2:
[..]
Hij zal morgen wel gewoon komen. Nu dan maar gaan slapen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm je moet nog een 3e mailtje krijgen met een rar bestand. Zit dan bij een bijlage die je kan openen met winrar. Daar zit een afbeelding met je keycode.
Ja had het pas geleden al gelezen. Echt belachelijk manquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
Zo die Tony Hawk moet je laten liggen lees ik
[..]
Gaat niet lager worden, hij is een community deal (en die zijn de hoogst mogelijke korting die ze een game in de sale geven, net zoals de daily en flash deals).quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Necrodeath het volgende:
Hmmmm ik zit best te twijfelen over Forge... Lijkt me erg tof, maar ik weet niet of hij nog lager zal gaan dan 50%.
Aan de andere kant is dat spel nog niet zo lang uit, en is 50% korting toch al best een hoop.
Heb wel een zip bestandje met allerlei plaatjes maar dat zijn de plaatjes die gewoon bij het mailtje horen (zoals het logo van OKS, etc)quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm je moet nog een 3e mailtje krijgen met een rar bestand. Zit dan bij een bijlage die je kan openen met winrar. Daar zit een afbeelding met je keycode.
Weet je het zeker dat het alleen maar dat soort plaatjes zijn?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb wel een zip bestandje met allerlei plaatjes maar dat zijn de plaatjes die gewoon bij het mailtje horen (zoals het logo van OKS, etc)
Daar moet die wel in staan hoor. Ik krijg geen ander rar bestandje met afbeeldingen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb wel een zip bestandje met allerlei plaatjes maar dat zijn de plaatjes die gewoon bij het mailtje horen (zoals het logo van OKS, etc)
Hoe heette dat bestandje van jou dan? Kan ook aan Hotmail liggen namelijk..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daar moet die wel in staan hoor. Ik krijg geen ander rar bestandje met afbeeldingen.
Heb je zoiets als mailtje qua naam?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoe heette dat bestandje van jou dan? Kan ook aan Hotmail liggen namelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |