ik heb em gekocht voor het hele HB concept... die paar euro is ook wisselgeld dan hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die humble bundle nog gekocht? Zit niet echt iets bij wat mij erg over de streep zal trekken.
daarvoor krijgen ze terug:quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Geen kosten aan transport, verpakking, schijfjes, drukkerij, winkel en andere overhead.
The Binding Of Isaac is imo één van de beste indiegames ooit gemaakt, alleen daarvoor zou ik hem al halen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die humble bundle nog gekocht? Zit niet echt iets bij wat mij erg over de streep zal trekken.
2 is ook goed, alleen 3 is een prutspel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Alleen het eerste deel met de DLC kopen.
Ik wil graag Isaac, maar heb niks te ruilen van die waardequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Humble Bundle alleen voor Shank 2 gekocht. Andere games, voor onder de Average, dus in de aanbieding om te ruilen tegen iets anders leuks
Wat heb je wélquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik wil graag Isaac, maar heb niks te ruilen van die waarde
Alleen Awesomenauts op het moment.quote:
Is het ook maar voor die prijs kan ik die hele bundel aanschaffenquote:
Spuitelfquote:
Volgens mij zitten bij die trilogie wel een paar dlc dingen (maar niet allemaal) van ME2, maarja zowieso is het een leuke trilogie waar je wel tijdje mee druk ben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn twijfel ineens of ik Mass Effect 1 tot 3 moet kopen.
Kan Mass Effect 1 voor 6,99, Mass Effect 2 voor 9,99 en Mass Effect 3 voor 16,99 kopen. Die Trilogy kost 49,99 en ben dus voordeliger uit als ik ze los koop.
Maar ik twijfel zo erg om die kut Origin. Waarom is Mass Effect 3 nou niet gewoon ook beschikbaar op Steam![]()
![]()
staat ie niet gewoon tussen je games dan? Weet niet wat je gekocht hebt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:16 schreef Quotidien het volgende:
Godver.. Eerste aankoop voor pc en dan komt die key maar niet.
Het is van Origin en ik moet de code nog ontvangen en ik moet mn frustratie toch ergens kwijt he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
staat ie niet gewoon tussen je games dan? Weet niet wat je gekocht hebt.
toen ik bfbc2 kocht op origin was 'ie meteen geactiveerd. Was wel met een cc.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het is van Origin en ik moet de code nog ontvangen en ik moet mn frustratie toch ergens kwijt he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |