quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:20 schreef Verbal het volgende:
Nou... het is gelukt hoor... met wat omwegen...
V.
echt? Leek mij zo'n halfbakken spel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:51 schreef mschol het volgende:
voor de mensen die em nog niet hebben: Psychonauts is fijn
Nee is echt een goed spelquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
echt? Leek mij zo'n halfbakken spel.
Alleen het eerste deel met de DLC kopen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmmm zou ik de F.E.A.R collectie kopen?
ik heb em ooit gekocht op de gok, was ook niet overtuigd door de screenshots en de filmpjes.. maar ondanks de matige graphics vond ik het spel zelf echt goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
echt? Leek mij zo'n halfbakken spel.
Twee van deze games samen voor 12 euro bij Get Loaded nuquote:Total War Shogun 2
Total War Shogun 2 Fall of the Samurai
Sid Meier's Civilization V GOTY Edition
Stronghold 3 Gold
Serious Sam 3 BFE Seriously Digital Edition
Space Colony HD
ik heb em gekocht voor het hele HB concept... die paar euro is ook wisselgeld dan hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die humble bundle nog gekocht? Zit niet echt iets bij wat mij erg over de streep zal trekken.
daarvoor krijgen ze terug:quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Geen kosten aan transport, verpakking, schijfjes, drukkerij, winkel en andere overhead.
The Binding Of Isaac is imo één van de beste indiegames ooit gemaakt, alleen daarvoor zou ik hem al halen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die humble bundle nog gekocht? Zit niet echt iets bij wat mij erg over de streep zal trekken.
2 is ook goed, alleen 3 is een prutspel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Alleen het eerste deel met de DLC kopen.
Ik wil graag Isaac, maar heb niks te ruilen van die waardequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Humble Bundle alleen voor Shank 2 gekocht. Andere games, voor onder de Average, dus in de aanbieding om te ruilen tegen iets anders leuks
Wat heb je wélquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik wil graag Isaac, maar heb niks te ruilen van die waarde
Alleen Awesomenauts op het moment.quote:
Is het ook maar voor die prijs kan ik die hele bundel aanschaffenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |