Ook weer te vroeg..... scheelt toch weer een extra game die je erbij kan kopen voor 2,49quote:
ik heb die naar mezelf gegiftquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:55 schreef Morthill het volgende:
TII cadeau gedaan, hebben we die chievo ook
Er staat toch rechtsboven een linkje? Anders even wachten tot het rustiger is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:11 schreef Verbal het volgende:
eeehhhm... iemand enig idee hoe ik in mijn shopping cart kom? Was bezig Torchlight 2 aan te schaffen, en ineens word ik teruggeworpen naar de hoofdpagina van de store. Maar ik kan nergens afrekenen?
V.
Nope. Alleen mijn wishlist. Maar bij Torchlight staat geen winkelwagentje, dus daar kan ik hem niet meer aan toevoegen. Dus hij staat erin, ik kan er alleen niet bij. Lekker hoor...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er staat toch rechtsboven een linkje? Anders even wachten tot het rustiger is.
http://store.steampowered.com/cart/ ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope. Alleen mijn wishlist. Maar bij Torchlight staat geen winkelwagentje, dus daar kan ik hem niet meer aan toevoegen. Dus hij staat erin, ik kan er alleen niet bij. Lekker hoor...
V.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:20 schreef Verbal het volgende:
Nou... het is gelukt hoor... met wat omwegen...
V.
echt? Leek mij zo'n halfbakken spel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:51 schreef mschol het volgende:
voor de mensen die em nog niet hebben: Psychonauts is fijn
Nee is echt een goed spelquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
echt? Leek mij zo'n halfbakken spel.
Alleen het eerste deel met de DLC kopen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmmm zou ik de F.E.A.R collectie kopen?
ik heb em ooit gekocht op de gok, was ook niet overtuigd door de screenshots en de filmpjes.. maar ondanks de matige graphics vond ik het spel zelf echt goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
echt? Leek mij zo'n halfbakken spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |