neequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:38 schreef Metonae het volgende:
Darksiders 1 heb ik al uit de Humble THQ bundle. Als ik de franchise pack koop, kan ik niet deel 1 als gift weggeven of wel?
Die knalde ik na 20 minuten uit mijn 360quote:
ik dacht Advanced Warfighterquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:46 schreef JimmyJames het volgende:
Die is nooit uitgekomen op de 360.
Gast, DS is echt een van mijn favo games van deze generatiequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb ook darksiders zie ik net, nooit gespeeld. Blijkbaar iets goeds?
Dan zal het wel niks zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gast, DS is echt een van mijn favo games van deze generatieToen ik die mocht spelen bij THQ in de preview heb ik echt gewoon non-stop de halve game uitgespeeld, totdat men het kantoor wilde sluiten.
deel 2 ook bedoel je?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:52 schreef JimmyJames het volgende:
Er zitten alleen wat haken en ogen aan de PC-versie zoals het niet herkennen van een gamepad en het ontbreken van veel schermresoluties. Ik ga hem graag gespeeld want de sfeer bevalt me wel maar zonder gamepad is het bijzonder onprettig om te spelen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
Téring wat een achterlijk spel, sorry, niet mijn genre. Met zo'n zwaard 6x zo groot als jezelf buitenaardse dingen slashen, nee bedankt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
Téring wat een achterlijk spel, sorry, niet mijn genre. Met zo'n zwaard 6x zo groot als jezelf buitenaardse dingen slashen, nee bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |