Heb wel een zip bestandje met allerlei plaatjes maar dat zijn de plaatjes die gewoon bij het mailtje horen (zoals het logo van OKS, etc)quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm je moet nog een 3e mailtje krijgen met een rar bestand. Zit dan bij een bijlage die je kan openen met winrar. Daar zit een afbeelding met je keycode.
Weet je het zeker dat het alleen maar dat soort plaatjes zijn?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb wel een zip bestandje met allerlei plaatjes maar dat zijn de plaatjes die gewoon bij het mailtje horen (zoals het logo van OKS, etc)
Daar moet die wel in staan hoor. Ik krijg geen ander rar bestandje met afbeeldingen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb wel een zip bestandje met allerlei plaatjes maar dat zijn de plaatjes die gewoon bij het mailtje horen (zoals het logo van OKS, etc)
Hoe heette dat bestandje van jou dan? Kan ook aan Hotmail liggen namelijk..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Daar moet die wel in staan hoor. Ik krijg geen ander rar bestandje met afbeeldingen.
Heb je zoiets als mailtje qua naam?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoe heette dat bestandje van jou dan? Kan ook aan Hotmail liggen namelijk..
Nee, is Daily Deal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:41 schreef Xaryna het volgende:
Zou Dishonored er nog komen voor meer dan 50% korting?
OnlineKeyStore: Order receipt #215506quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb je zoiets als mailtje qua naam?
OnlineKeyStore: Your order #215535 has been processed
OnlineKeyStore: Serial code
OnlineKeyStore: Your order #215535 has been completed
Bij de laatste 2 krijg je de code meegestuurd.
Ik had hem laatst ook bijna gekocht en ik had hem op mijn lijst staan, maar die gaat er uit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja had het pas geleden al gelezen. Echt belachelijk man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik hem toch maar niet gekocht.
Trouwens!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
OnlineKeyStore: Order receipt #215506
En niks wat jij hebt. Maar hij komt morgen wel dan. We dwalen te veel af.
Is leeg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Ga naar je profiel en dan my games. Daar kan je de code opnieuw downloaden.
Hmmquote:
Kijk eens aan, dat wist ik niet, thanksquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Gaat niet lager worden, hij is een community deal (en die zijn de hoogst mogelijke korting die ze een game in de sale geven, net zoals de daily en flash deals).
Dishonored is wel een hele toffe game.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Sjiznit het volgende:
Aan het twijfelen over Dishonored. Ziet er wel tof uit, naar ik lees lijkt het wel een beetje op Batman: Arkham Asylum en City.
?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:08 schreef Fe2O3 het volgende:
Hrm, wanneer komen de echte sales? Ipv die token 'sales' op oude games die zelfs met korting nog te duur zijn.
TB had hem vrij hoog in zijn favo lijst van dit jaar staan...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Sjiznit het volgende:
Aan het twijfelen over Dishonored. Ziet er wel tof uit, naar ik lees lijkt het wel een beetje op Batman: Arkham Asylum en City.
Kun je op een eenvoudige manier in Steam zien welke games je nog kunt ruilen (als in: nog nooit geopend, toch?)quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik wil graag Isaac, maar heb niks te ruilen van die waarde
Kost een paar maandjesquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:31 schreef Wessiej het volgende:
Maak dan maar een leuke rpg voor mij
Dishonored is een erg goede game. Een grote verrassing voor iedereenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Sjiznit het volgende:
Opzich een redelijke game. De basis van de game is erg leuk maar hier en daar heb je het idee dat bepaalde dingen niet 100% goed zijn afgemaakt. Voor 2,50 euro is het prima te doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand Tiny&big gekocht? Nog nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |