FOK! The Role Playing Game.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan moet het wel een goede RPG zijn oke?
Nee, want ik moet ook vrij nemen van mijn werk en studie. Dus zullen we zeggen 6.000 euro?quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, want ik moet ook vrij nemen van mijn werk en studie. Dus zullen we zeggen 6.000 euro?
Haters gonna hatequote:
Ik haat niet, ik lach om het feit dat je 6000 euro nodig denkt te hebben om een spelletje te maken.quote:
Het is KS, dus je bent sowieso een deel kwijt aan alle backershit, dan drie maanden lang geen inkomen hebben en je moeten focussen op een game, dan is 5.000 geen gek bedrag volgens mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik lach om het feit dat je 6000 euro nodig denkt te hebben om een spelletje te maken.
Uitkeringquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:55 schreef Morthill het volgende:
et is KS, dus je bent sowieso een deel kwijt aan alle backershit, dan drie maanden lang geen inkomen hebben en je moeten focussen op een game, dan is 5.000 geen gek bedrag volgens m
Zou de overheid mij geld geven als ik niks doe?quote:
Lekker in de bijstandquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zou de overheid mij geld geven als ik niks doe?
Subsidie heet dat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:01 schreef JimmyJames het volgende:
Die gast van Fez kreeg toch ook een uitkering van de overheid om zijn gamepje te maken?
Ook weer te vroeg.... is nu nog maar 50%..... En aangezien ut valve is.... die wordt dus nog zeker 75% off deze sale...quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:52 schreef Zeroku het volgende:
Heel die pack van CS gisteren gekocht. CS:GO.
Was 15 euro, vind ik niet zo heel veel voor die stapel spellen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ook weer te vroeg.... is nu nog maar 50%..... En aangezien ut valve is.... die wordt dus nog zeker 75% off deze sale...
Hmjah maar 7,49 is nog minderquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was 15 euro, vind ik niet zo heel veel voor die stapel spellen.
Ja, truequote:Op zaterdag 22 december 2012 12:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah maar 7,49 is nog minder. Maarja de games zijn het wel waard
.
Uitkering/subsidie het is voor mij één potnatquote:
Dude.. Zonder subsidie zou er geen economie bestaan zoals die er nu is en waren we er veel en veel slechter aan toe.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Uitkering/subsidie het is voor mij één potnat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |