Ja.quote:
Ah gelukkig maar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja.Gisternacht om 01:45 o.i.d. Ben hem nu al een paar uur aan het binnentrekken.
Het was niet serieus bedoeld, hoor. Ik heb direct te maken gehad met allerlei subsidieprogramma's op het gebied van o.a. innovatie dus ik denk het verschil te snappen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dude.. Zonder subsidie zou er geen economie bestaan zoals die er nu is en waren we er veel en veel slechter aan toe.
Terwijl WAO, wajong of wat dan ook alleen maar geld kost. Misvatting van het jaar dus.
Krijg je geen spijt van.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:46 schreef Sjiznit het volgende:
Dishonored maar gekocht, goedkoper zal ie niet worden deze sale en lijkt me wel tof.
Waarschijnlijk wel, al wassie wel recent in een weekdeal, maar dag zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:15 schreef JimmyJames het volgende:
Zou Faster Than Light nog voor -75% over de toonbank gaan? Het lijkt me een erg toffe game.
Viel mij erg tegen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:15 schreef JimmyJames het volgende:
Zou Faster Than Light nog voor -75% over de toonbank gaan? Het lijkt me een erg toffe game.
Niet zozeer steam. Minecraft.quote:
GM ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:21 schreef MineraalWater het volgende:
Steam faalde net, wou 3 spellen kopen dus 3 keer betaald heb ik maar 2 spellen gekregen en het is wel van de bank afgeschreven.
tot nog toe geen slechte daily deals gezien hoor..quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 2 uurtjes, dan hopelijk betere DD's
Heb pas 1 game gekochtquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:01 schreef mschol het volgende:
[..]
tot nog toe geen slechte daily deals gezien hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |