quote:
Potloodvis... ken je die?quote:
Omdat je jankbal bent.quote:
Oh wacht het moest een spellingsgrapje zijnquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehh, je denkt ek is pure sjokola?
Ik ben met opzet niet begonnen over de spelling, want daar kun jij niets aan doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wacht het moest een spellingsgrapje zijnmaar lieverd, het origineel uit japan is Kalimero
Jawel, beter mijn best doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben met opzet niet begonnen over de spelling, want daar kun jij niets aan doen.
Ik heb liever dat je gewoon eerlijk tegen me bentquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik probeer de positieve vibe hier te houden.
Ik stuur wel wat studieboeken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon eerlijk tegen me bent
Ik hoef die paupershit niet te weten waar jij geinteresseerd in bent.. maar een begrijpend lezen iso6 ofsoquote:
jy denk is fissa?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nederland wordt steeds slimmer.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoef die paupershit niet te weten waar jij geinteresseerd in bent.. maar een begrijpend lezen iso6 ofso
Oja aviquote:
Ik doe niet mee met die onzin en blijf gewoon dom.quote:
Iso6quote:
We passen bij elkaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met die onzin en blijf gewoon dom.
minder reclame kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Nederland wordt steeds slimmer zegt men dan.
2 Nootjes in de hersenpan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Nederland wordt steeds slimmer zegt men dan.
whehehehequote:
Deel met me, sponsor mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Al die haat is allemaal welkom hoorik verdien toch bakken geld
Maak er een foto van dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Al die haat is allemaal welkom hoorik verdien toch bakken geld
Wat wil je hebben bby?quote:
Schreeuw tegen haar dan. Kom je hier zielig doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Anders word ik ff gedjoekt door de tas van een wijf wat naast me zit. Krijg ik ook nog ff duizend ellebogen in m'n zij. Kan dat echt zo slecht hebben van vreemde mensen
eet haar opquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Anders word ik ff gedjoekt door de tas van een wijf wat naast me zit. Krijg ik ook nog ff duizend ellebogen in m'n zij. Kan dat echt zo slecht hebben van vreemde mensen
Autochtonen en hun ergernissenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
steek ze.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
van wat? van mijn geld? ik ben geen dagobert ofso hoor.quote:
Het leven is geen iPhone hoorquote:
Van die bakken geld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
van wat? van mijn geld? ik ben geen dagobert ofso hoor.
ik zou ze ook exploiteren ik begrijpquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Autochtonen en hun ergernissen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Digitale bakken vriendquote:
Was het maar zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het leven is geen iPhone hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
heurmeugeudquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het leven is geen iPhone hoor
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef Germano het volgende:
Calimero had de eerste iPad.Was toch van dat filmpje, welke was het ook alweer. Op Thunderdome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef Germano het volgende:
Calimero had de eerste iPad.Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat filmpjequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was toch van dat filmpje, welke was het ook alweer. Op Thunderdome.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede suggesties hier in het topic, hier kan ik iets mee. Als je iets hoort of ziet in het nieuws... Dan was ik het
quote:
Neequote:
gewoon je eigen nieuws makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede suggesties hier in het topic, hier kan ik iets mee. Als je iets hoort of ziet in het nieuws... Dan was ik het
Palpeer hem, en zet er een ferme druk op.quote:
Fabeltjeskrant toch? Iedere dag hier in de sc.quote:
Juist. Kutgrapquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was toch van dat filmpje, welke was het ook alweer. Op Thunderdome.
Het maakt mij allemaal niet uit manquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef n8n het volgende:
[..]
minder slechte smoezen verzinnen dan sagbi
saai klinkt als een juiste omschrijvingquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fabeltjeskrant toch? Iedere dag hier in de sc.
Snaveltjes en oogjes toe.
Of zo.
Lette nooit zo op, want vond het een beetje saai
wees voorbereitquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het maakt mij allemaal niet uit manikweetzelluf.
Hard werken ter financiering van je realdoll. Heb je al een thuisbios voor d'r gebouwd?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het maakt mij allemaal niet uit manikweetzelluf.
Ja, nee ben nu bezig met verbouwen. En nog zeuren he terwijl ik voor haar bezig benquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hard werken ter financiering van je realdoll. Heb je al een thuisbios voor d'r gebouwd?
Heb ik...quote:
moest spellingscorrectie ervoor onderdrukkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit doe je expres toch? Of was dit even je inner German?
Wat is deze?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hard werken ter financiering van je realdoll. Heb je al een thuisbios voor d'r gebouwd?
Maak je maar geen illusies.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
De grens tussen gek en geniaal is flinterdun.
Ik wil COD en Battlefield en FC3 speluhquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Heb ik...wat moet jij daarmee btw
met je 'gamers'
aldoor.
Wat bedoel je? ik benoem gewoon een feitje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maak je maar geen illusies.
Easy targetquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GODVERDOMME ACHTERLIJKE TYFUSSANKA
Why always me?
dat zeggen ze allemaal in het mental institutionquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maak je maar geen illusies.
Tyfusnerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil COD en Battlefield en FC3 speluh
Omgquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil COD en Battlefield en FC3 speluh
Jij bent niet Duits?quote:
Bestuur mijn joystick terwijl ik jouw buttons beroerquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bestuur mijn joystick terwijl ik jouw buttons beroer
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft sowieso het woord 'galore' verzonnen ?
quote:From Irish go leor and Scottish Gaelic gu leòr, gu leòir, "enough, plenty", "till sufficiency, till plenty, till clarity'" (leor is the dative of léir "sufficiency, plenty, clarity").
Pussy...Pussy Galore.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft sowieso het woord 'galore' verzonnen ?
Lekker hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige gepaste antwoord:
[ afbeelding ]
Ik heb lange vingers ja, problemquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker hoorrode wangetjes
lange vinger
hmmm zelfs nagellak
Ik wil nu eigenlijk een foto van mijn vinger plaatsenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb lange vingers ja, problem
Gatverdamme, ga je nagellak eens bijwerken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige gepaste antwoord:
[ afbeelding ]
waar is die vinger geweest helemaal bruin gadverquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige gepaste antwoord:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
was je daarom 2 uur wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
mn eyeliner zit weliswaar geheel symmetrisch, zulke dingen vinden maar once in a lifetime plaats
nee, moest mn haar ook wassen en aankledenquote:
On point vandaag jij.quote:
oh dat verklaart hetquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee, moest mn haar ook wassen en aankleden
Doe danquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk een foto van mijn vinger plaatsen3x zo groot als de jouwe. nojoke.
Ja ben luiquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Gatverdamme, ga je nagellak eens bijwerken.
Negers die kunnen blozen, join the clubquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige gepaste antwoord:
[ afbeelding ]
Oh, dacht iets met notenquote:
Ja straks... zit je in badjas?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef n8n het volgende:
[..]
waar is die vinger geweest helemaal bruin gadver
Waar is jouw hoofd geweest helemaal rood bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nee trui.quote:
Ik krijg daar echt heeeeel vaak commentaar op, blijkbaar is het extra schattig als je een bruine huid hebtquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Negers die kunnen blozen, join the club!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Waar is jouw hoofd geweest helemaal rood bah.echte schipperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Oh wat dacht je danquote:
Onjuist. Kuddes bejaarde mensen met contante centen in supermarkten op spitsuren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kut, gapen werkt aanstekelijk
En we leven allang niet mee in kuddes
Lekker zinloos dus
kuddes zijn groter dan ooitquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Buskudde.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nohhhh ellenbogenwerk bij de bushalte straks
Waar is die mini-shovel als je hem nodig hebt?
Lekker warm en zoquote:
dacht eerst was nog leuker als ie high 5 gaf maar dat deed ie alquote:
Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
die postte ik gister ook en toen reageerde niemand krijg de tyfus
Ik ben net geweest.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef n8n het volgende:
madafakas, moet zo naar utrecht met ov snotverdorie helemaal geen zin an
Omg rly?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
scheelt dat k net oordoppen heb gekocht kan k iig iedereen buitensluitenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben net geweest.
Het was fantastisch.
Ik kan het iedereen aanbevelen.
"Kan ik hier ook met 1 en 2 ct betalen???"quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onjuist. Kuddes bejaarde mensen met contante centen in supermarkten op spitsuren.
Ja iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stiekem onder je werktafel?Nee man valt mee is niet zo heel veel langer
bij mij welquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Kan ik hier ook met 1 en 2 ct betalen???"
standaard toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef n8n het volgende:
[..]
scheelt dat k net oordoppen heb gekocht kan k iig iedereen buitensluiten
Gister in de AH. Er was geen hond, 1 kassa open. Dus ik neem een aanloop naar de kassa, komt er uit het niks een wilde bejaarde die meteen de portefeuille pakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Kan ik hier ook met 1 en 2 ct betalen???"
playboy ben jequote:
na 2 weken ben ik ze altijd kwijt, dus heb elke eerste 2 weken van de maand oordoppenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
standaard toch?altijd muziek op. Dat gezever van andere mensen altijd.
gewoon stompenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister in de AH. Er was geen hond, 1 kassa open. Dus ik neem een aanloop naar de kassa, komt er uit het niks een wilde bejaarde die meteen de portefeuille pakt.
"Vanuit het niets."quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister in de AH. Er was geen hond, 1 kassa open. Dus ik neem een aanloop naar de kassa, komt er uit het niks een wilde bejaarde die meteen de portefeuille pakt.
Ja, echt paar keer per weekquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik krijg daar echt heeeeel vaak commentaar op, blijkbaar is het extra schattig als je een bruine huid hebtHoor jij dat ook altijd?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, echt paar keer per week. "Kijk 'm blozen" / "Ahh hij bloost" enz
.
Stiekem ben ik een gnoequote:
Ja, en als ik uit de kou kom zijn m'n wangen echt knal en knalrood gewoon. Trekt echt heel langzaam weg ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, echt paar keer per week. "Kijk 'm blozen" / "Ahh hij bloost" enz
.
Ik gebruik m'n iPod bijna dagelijks, dus moet goed mijn best doen om de oordopjes kwijt te rakenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef n8n het volgende:
[..]
na 2 weken ben ik ze altijd kwijt, dus heb elke eerste 2 weken van de maand oordoppen
ik raak alles kwijt mn geld, sleutels, coke, oordopjes, opladers van macbooks, verlengkabeltjes zippo's allesquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n iPod bijna dagelijks, dus moet goed mijn best doen om de oordopjes kwijt te raken
oke oke, ik raak wel eens de afstandsbediening kwijt; en dan ligt ie naast me of zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef n8n het volgende:
[..]
ik raak alles kwijt mn geld, sleutels, coke, oordopjes, opladers van macbooks, verlengkabeltjes zippo's alles
Shine jij maar met je moneyclip, ik shine met m'n blush (no homo).quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Negers die blozen.
Zelfs ik bloos niet.
Ja hehe precies, maar als het schattig wordt gevonden hoor je mij niet klagenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, en als ik uit de kou kom zijn m'n wangen echt knal en knalrood gewoon. Trekt echt heel langzaam weg ook
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand heeft hier naar kots ruikend eten meegenomen
Neeee, dat is 4EBE op haar best!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke is 4EBE's klaaguurtje weer voorbij?
ik las een baby van 30quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Hoe vaak ik wel niet in een sprinter zit waar het ruikt naar een luierverschoning van een baby of 30.![]()
Doe dat eens lekker ergens anders.
Dat las ik dus ookquote:
Jij bent Bane complexion, bek houwe mang.quote:
Happert. Wacht maar tot ik m'n wedstrijdbruining zet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent Bane complexion, bek houwe mang.
Je in laten smeren met de schijt van female bodybuilders telt niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Happert. Wacht maar tot ik m'n wedstrijdbruining zet.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je in laten smeren met de schijt van female bodybuilders telt niet.
quote:
[..]
Toen ik een keer naar Engeland ging met de trein werden er daadwerkelijk baby's verschoond in de coupequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Hoe vaak ik wel niet in een sprinter zit waar het ruikt naar een luierverschoning van een baby of 30.![]()
Doe dat eens lekker ergens anders.
[..]
Hard geworden bij het idee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou wel echt mijn absolute max zijn qua in shape zijn van chicks.
Stel je voor dat je haar klaarbeft, doordat ze komt spant ze d'r benen aan en wurgt ze je per ongeluk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou wel echt mijn absolute max zijn qua in shape zijn van chicks.
Kamper?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Een oud klasgenoot van mij (20 jaar) verwacht z'n 2e kind.Eruit pompen die handel, zo veel mogelijk en zo snel mogelijk.
I'm a lover not a fighter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Zelfde bouw alles, ga sparren met hem
Nou, neuk hem dan in zijn reet van mijn part.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Een oud klasgenoot van mij (20 jaar) verwacht z'n 2e kind.Eruit pompen die handel, zo veel mogelijk en zo snel mogelijk.
Wtfquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
17 jaar en heeft al 3 jong
Toen ie 16 was kwam zijn 3dequote:
OK.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nou, neuk hem dan in zijn reet van mijn part.
Thatsthejoke.jpgquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand heeft hier naar kots ruikend eten meegenomen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
Even mijn internetvrienden vertellen dat ik in de metro zit. Nu ben ik net als 4ebe.
Hahahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
Dit kun je als vrouw nooit over een andere vrouw zeggen.quote:
quote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit kun je als vrouw nooit over een andere vrouw zeggen.
Omdat je dan jaloers bent.quote:
Oh.quote:
En die moeders waren 14 ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen ie 16 was kwam zijn 3de, 2 moeders en 33.000 per week verdienen
Sry :Squote:
Er is een verschil tussen mooi en geil.quote:
Ja en, ik vind een lelijke man ook niet geil omdat ie toevallig een wasbordje heeftquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mooi en geil.
Heb jij nooit dat je soms hebt dat je iemand mooi vind maar er geen seks mee wil?quote:
Hun vinden vrouwen met een hele keuken schijnbaar wel geil.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en, ik vind een lelijke man ook niet geil omdat ie toevallig een wasbordje heeft
Jawel, zie je toch trutje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zwarte nagellak.Gij bent toch geen gothic?
Hunnie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hun vinden vrouwen met een hele keuken schijnbaar wel geil.
Je snapt het nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en, ik vind een lelijke man ook niet geil omdat ie toevallig een wasbordje heeft
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan is het hullie, maar 'zij' dan, godskolere zeg.
quote:Op 18-12-2012 16:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn
Jij hebt ook altijd overal commentaar op heh...Heb jij eigenlijk nog een leven buiten FOK!?
Alweer?quote:
Waar sta die reactie?quote:
Ik heb het wel gelezen eerder dus volgens mij welquote:
Ja, gvd, welk fobo?quote:
Dat is zodat ze dan te horen krijgen "nee joh, jij ziet er veel beter uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Weet je wat ik niet snap, van die wijven die wanneer ze foto's zien van vollere vrouwen roepen: "DIT ZIJN ECHTE VROUWEN"
In mijn Fobo misschien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen eerder dus volgens mij wel
En als je het daar niet mee eens bent: OHHH, JIJ HOUDT ZEKER VAN ANORECTEN??!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Weet je wat ik niet snap, van die wijven die wanneer ze foto's zien van vollere vrouwen roepen: "DIT ZIJN ECHTE VROUWEN"
Ïk v ind jou mooier hoor"quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is zodat ze dan te horen krijgen "nee joh, jij ziet er veel beter uit"
Wat moet ik in jouw fobo?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
En als je het daar niet mee eens bent: OHHH, JIJ HOUDT ZEKER VAN ANORECTEN??!!!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ïk v ind jou mooier hoor"
"oh>? ja?hihihi"
Volgens de zoekfunctie wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb het sowieso niet eerder gepost, denk ik.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef Zosk het volgende:
En ik zei eerst iets soortgelijks tegen haar in B&H, omdat ze op alle vrouwen commentaar heeft, heerlijk.
"hahaaaaaaa bcuz is sarcasm xD"quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn geheugen wordt met de dag beter.
Haha, zoals al die andere bitches hier.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik maakte weleens negatieve opmerkingen over katten, vond ze ook niet leuk.
hahaha je maakte cker en garpje over haar harige poesjequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik maakte weleens negatieve opmerkingen over katten, vond ze ook niet leuk.
quote:
Nee, da's meer jouw niveau.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahaha je maakte cker en garpje over haar harige poesje
Je bent zelf een kutshow.quote:
Kquote:
quote:
Die broekquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:44 schreef ]FkTwkGs2012[/url] het volgende:
ik persoonlijk hou wel van kaal. kankercentrum amsterdam ftw
Alt+squote:Op vrijdag 21 december 2012 18:58 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi Veer
Weet iemand de toetsencombinatie voor INVOEREN ?
NEE dame, niet iedereen heeft drugs nodig om blij en enthousiast te zijn okeeeeejjj?quote:
Ja vind ik ook maar soms doe ik perongeluk verkeerde combinatie en dan sluit de hele browser afquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar soms doe ik perongeluk verkeerde combinatie en dan sluit de hele browser afEn heb echt de neiging om gelijk alt+s te drukken voordat ik klaar ben met de zin dus moet heletijd editten
Wat vind je van Nipsey Hustle?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij is er niemand die vaker z'n bericht edit dan ik.
True, net een wijf die niet weet wat ze wilquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij is er niemand die vaker z'n bericht edit dan ik.
Ken ik maar 3 nummers vanquote:
En jullie maar quoten terwijl ik nog niet tevreden ben over m'n zinquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, net een wijf die niet weet wat ze wil
Ohzo.. nja ik had die cd 'marathon' ofso maar niet zo tof dus dacht dan zou dwc dat wel tof vindenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken ik maar 3 nummers van. O.a. deze, wel hard maar niet da shit ofzo (dit nummer dus).
[..]
En jullie maar quoten terwijl ik nog niet tevreden ben over m'n zin.
Je dacht aan mequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo.. nja ik had die cd 'marathon' ofso maar niet zo tof dus dacht dan zou dwc dat wel tof vinden
Nee maar paar grappige nummers wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |