bij mij welquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Kan ik hier ook met 1 en 2 ct betalen???"
standaard toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef n8n het volgende:
[..]
scheelt dat k net oordoppen heb gekocht kan k iig iedereen buitensluiten
Gister in de AH. Er was geen hond, 1 kassa open. Dus ik neem een aanloop naar de kassa, komt er uit het niks een wilde bejaarde die meteen de portefeuille pakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Kan ik hier ook met 1 en 2 ct betalen???"
playboy ben jequote:
na 2 weken ben ik ze altijd kwijt, dus heb elke eerste 2 weken van de maand oordoppenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
standaard toch?altijd muziek op. Dat gezever van andere mensen altijd.
gewoon stompenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister in de AH. Er was geen hond, 1 kassa open. Dus ik neem een aanloop naar de kassa, komt er uit het niks een wilde bejaarde die meteen de portefeuille pakt.
"Vanuit het niets."quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister in de AH. Er was geen hond, 1 kassa open. Dus ik neem een aanloop naar de kassa, komt er uit het niks een wilde bejaarde die meteen de portefeuille pakt.
Ja, echt paar keer per weekquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik krijg daar echt heeeeel vaak commentaar op, blijkbaar is het extra schattig als je een bruine huid hebtHoor jij dat ook altijd?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, echt paar keer per week. "Kijk 'm blozen" / "Ahh hij bloost" enz
.
Stiekem ben ik een gnoequote:
Ja, en als ik uit de kou kom zijn m'n wangen echt knal en knalrood gewoon. Trekt echt heel langzaam weg ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, echt paar keer per week. "Kijk 'm blozen" / "Ahh hij bloost" enz
.
Ik gebruik m'n iPod bijna dagelijks, dus moet goed mijn best doen om de oordopjes kwijt te rakenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef n8n het volgende:
[..]
na 2 weken ben ik ze altijd kwijt, dus heb elke eerste 2 weken van de maand oordoppen
ik raak alles kwijt mn geld, sleutels, coke, oordopjes, opladers van macbooks, verlengkabeltjes zippo's allesquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n iPod bijna dagelijks, dus moet goed mijn best doen om de oordopjes kwijt te raken
oke oke, ik raak wel eens de afstandsbediening kwijt; en dan ligt ie naast me of zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef n8n het volgende:
[..]
ik raak alles kwijt mn geld, sleutels, coke, oordopjes, opladers van macbooks, verlengkabeltjes zippo's alles
Shine jij maar met je moneyclip, ik shine met m'n blush (no homo).quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Negers die blozen.
Zelfs ik bloos niet.
Ja hehe precies, maar als het schattig wordt gevonden hoor je mij niet klagenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, en als ik uit de kou kom zijn m'n wangen echt knal en knalrood gewoon. Trekt echt heel langzaam weg ook
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand heeft hier naar kots ruikend eten meegenomen
Neeee, dat is 4EBE op haar best!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke is 4EBE's klaaguurtje weer voorbij?
ik las een baby van 30quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Hoe vaak ik wel niet in een sprinter zit waar het ruikt naar een luierverschoning van een baby of 30.![]()
Doe dat eens lekker ergens anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |