bij mij welquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Kan ik hier ook met 1 en 2 ct betalen???"
standaard toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef n8n het volgende:
[..]
scheelt dat k net oordoppen heb gekocht kan k iig iedereen buitensluiten
Gister in de AH. Er was geen hond, 1 kassa open. Dus ik neem een aanloop naar de kassa, komt er uit het niks een wilde bejaarde die meteen de portefeuille pakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Kan ik hier ook met 1 en 2 ct betalen???"
playboy ben jequote:
na 2 weken ben ik ze altijd kwijt, dus heb elke eerste 2 weken van de maand oordoppenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
standaard toch?altijd muziek op. Dat gezever van andere mensen altijd.
gewoon stompenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister in de AH. Er was geen hond, 1 kassa open. Dus ik neem een aanloop naar de kassa, komt er uit het niks een wilde bejaarde die meteen de portefeuille pakt.
"Vanuit het niets."quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gister in de AH. Er was geen hond, 1 kassa open. Dus ik neem een aanloop naar de kassa, komt er uit het niks een wilde bejaarde die meteen de portefeuille pakt.
Ja, echt paar keer per weekquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik krijg daar echt heeeeel vaak commentaar op, blijkbaar is het extra schattig als je een bruine huid hebtHoor jij dat ook altijd?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, echt paar keer per week. "Kijk 'm blozen" / "Ahh hij bloost" enz
.
Stiekem ben ik een gnoequote:
Ja, en als ik uit de kou kom zijn m'n wangen echt knal en knalrood gewoon. Trekt echt heel langzaam weg ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, echt paar keer per week. "Kijk 'm blozen" / "Ahh hij bloost" enz
.
Ik gebruik m'n iPod bijna dagelijks, dus moet goed mijn best doen om de oordopjes kwijt te rakenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef n8n het volgende:
[..]
na 2 weken ben ik ze altijd kwijt, dus heb elke eerste 2 weken van de maand oordoppen
ik raak alles kwijt mn geld, sleutels, coke, oordopjes, opladers van macbooks, verlengkabeltjes zippo's allesquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n iPod bijna dagelijks, dus moet goed mijn best doen om de oordopjes kwijt te raken
oke oke, ik raak wel eens de afstandsbediening kwijt; en dan ligt ie naast me of zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef n8n het volgende:
[..]
ik raak alles kwijt mn geld, sleutels, coke, oordopjes, opladers van macbooks, verlengkabeltjes zippo's alles
Shine jij maar met je moneyclip, ik shine met m'n blush (no homo).quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Negers die blozen.
Zelfs ik bloos niet.
Ja hehe precies, maar als het schattig wordt gevonden hoor je mij niet klagenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, en als ik uit de kou kom zijn m'n wangen echt knal en knalrood gewoon. Trekt echt heel langzaam weg ook
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand heeft hier naar kots ruikend eten meegenomen
Neeee, dat is 4EBE op haar best!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Oke is 4EBE's klaaguurtje weer voorbij?
ik las een baby van 30quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Hoe vaak ik wel niet in een sprinter zit waar het ruikt naar een luierverschoning van een baby of 30.![]()
Doe dat eens lekker ergens anders.
Dat las ik dus ookquote:
Jij bent Bane complexion, bek houwe mang.quote:
Happert. Wacht maar tot ik m'n wedstrijdbruining zet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent Bane complexion, bek houwe mang.
Je in laten smeren met de schijt van female bodybuilders telt niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Happert. Wacht maar tot ik m'n wedstrijdbruining zet.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je in laten smeren met de schijt van female bodybuilders telt niet.
quote:
[..]
Toen ik een keer naar Engeland ging met de trein werden er daadwerkelijk baby's verschoond in de coupequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Hoe vaak ik wel niet in een sprinter zit waar het ruikt naar een luierverschoning van een baby of 30.![]()
Doe dat eens lekker ergens anders.
[..]
Hard geworden bij het idee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou wel echt mijn absolute max zijn qua in shape zijn van chicks.
Stel je voor dat je haar klaarbeft, doordat ze komt spant ze d'r benen aan en wurgt ze je per ongeluk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou wel echt mijn absolute max zijn qua in shape zijn van chicks.
Kamper?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Een oud klasgenoot van mij (20 jaar) verwacht z'n 2e kind.Eruit pompen die handel, zo veel mogelijk en zo snel mogelijk.
I'm a lover not a fighter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Zelfde bouw alles, ga sparren met hem
Nou, neuk hem dan in zijn reet van mijn part.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Een oud klasgenoot van mij (20 jaar) verwacht z'n 2e kind.Eruit pompen die handel, zo veel mogelijk en zo snel mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |