quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft sowieso het woord 'galore' verzonnen ?
quote:From Irish go leor and Scottish Gaelic gu leòr, gu leòir, "enough, plenty", "till sufficiency, till plenty, till clarity'" (leor is the dative of léir "sufficiency, plenty, clarity").
Pussy...Pussy Galore.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft sowieso het woord 'galore' verzonnen ?
Lekker hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige gepaste antwoord:
[ afbeelding ]
Ik heb lange vingers ja, problemquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker hoorrode wangetjes
lange vinger
hmmm zelfs nagellak
Ik wil nu eigenlijk een foto van mijn vinger plaatsenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb lange vingers ja, problem
Gatverdamme, ga je nagellak eens bijwerken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige gepaste antwoord:
[ afbeelding ]
waar is die vinger geweest helemaal bruin gadverquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige gepaste antwoord:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
was je daarom 2 uur wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
mn eyeliner zit weliswaar geheel symmetrisch, zulke dingen vinden maar once in a lifetime plaats
nee, moest mn haar ook wassen en aankledenquote:
On point vandaag jij.quote:
oh dat verklaart hetquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee, moest mn haar ook wassen en aankleden
Doe danquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk een foto van mijn vinger plaatsen3x zo groot als de jouwe. nojoke.
Ja ben luiquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Gatverdamme, ga je nagellak eens bijwerken.
Negers die kunnen blozen, join the clubquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige gepaste antwoord:
[ afbeelding ]
Oh, dacht iets met notenquote:
Ja straks... zit je in badjas?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef n8n het volgende:
[..]
waar is die vinger geweest helemaal bruin gadver
Waar is jouw hoofd geweest helemaal rood bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nee trui.quote:
Ik krijg daar echt heeeeel vaak commentaar op, blijkbaar is het extra schattig als je een bruine huid hebtquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Negers die kunnen blozen, join the club!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Waar is jouw hoofd geweest helemaal rood bah.echte schipperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Oh wat dacht je danquote:
Onjuist. Kuddes bejaarde mensen met contante centen in supermarkten op spitsuren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kut, gapen werkt aanstekelijk
En we leven allang niet mee in kuddes
Lekker zinloos dus
kuddes zijn groter dan ooitquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Buskudde.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nohhhh ellenbogenwerk bij de bushalte straks
Waar is die mini-shovel als je hem nodig hebt?
Lekker warm en zoquote:
dacht eerst was nog leuker als ie high 5 gaf maar dat deed ie alquote:
Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
die postte ik gister ook en toen reageerde niemand krijg de tyfus
Ik ben net geweest.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef n8n het volgende:
madafakas, moet zo naar utrecht met ov snotverdorie helemaal geen zin an
Omg rly?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
scheelt dat k net oordoppen heb gekocht kan k iig iedereen buitensluitenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben net geweest.
Het was fantastisch.
Ik kan het iedereen aanbevelen.
"Kan ik hier ook met 1 en 2 ct betalen???"quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Onjuist. Kuddes bejaarde mensen met contante centen in supermarkten op spitsuren.
Ja iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stiekem onder je werktafel?Nee man valt mee is niet zo heel veel langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |