Omgquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil COD en Battlefield en FC3 speluh
Jij bent niet Duits?quote:
Bestuur mijn joystick terwijl ik jouw buttons beroerquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bestuur mijn joystick terwijl ik jouw buttons beroer
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft sowieso het woord 'galore' verzonnen ?
quote:From Irish go leor and Scottish Gaelic gu leòr, gu leòir, "enough, plenty", "till sufficiency, till plenty, till clarity'" (leor is the dative of léir "sufficiency, plenty, clarity").
Pussy...Pussy Galore.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft sowieso het woord 'galore' verzonnen ?
Lekker hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige gepaste antwoord:
[ afbeelding ]
Ik heb lange vingers ja, problemquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker hoorrode wangetjes
lange vinger
hmmm zelfs nagellak
Ik wil nu eigenlijk een foto van mijn vinger plaatsenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb lange vingers ja, problem
Gatverdamme, ga je nagellak eens bijwerken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige gepaste antwoord:
[ afbeelding ]
waar is die vinger geweest helemaal bruin gadverquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige gepaste antwoord:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
was je daarom 2 uur wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
mn eyeliner zit weliswaar geheel symmetrisch, zulke dingen vinden maar once in a lifetime plaats
nee, moest mn haar ook wassen en aankledenquote:
On point vandaag jij.quote:
oh dat verklaart hetquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee, moest mn haar ook wassen en aankleden
Doe danquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk een foto van mijn vinger plaatsen3x zo groot als de jouwe. nojoke.
Ja ben luiquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Gatverdamme, ga je nagellak eens bijwerken.
Negers die kunnen blozen, join the clubquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enige gepaste antwoord:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |