Autochtonen en hun ergernissenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Anders word ik ff gedjoekt door de tas van een wijf wat naast me zit. Krijg ik ook nog ff duizend ellebogen in m'n zij. Kan dat echt zo slecht hebben van vreemde mensen
steek ze.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Anders word ik ff gedjoekt door de tas van een wijf wat naast me zit. Krijg ik ook nog ff duizend ellebogen in m'n zij. Kan dat echt zo slecht hebben van vreemde mensen
van wat? van mijn geld? ik ben geen dagobert ofso hoor.quote:
Het leven is geen iPhone hoorquote:
Van die bakken geld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
van wat? van mijn geld? ik ben geen dagobert ofso hoor.
ik zou ze ook exploiteren ik begrijpquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Autochtonen en hun ergernissen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Digitale bakken vriendquote:
Was het maar zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het leven is geen iPhone hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
heurmeugeudquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het leven is geen iPhone hoor
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef Germano het volgende:
Calimero had de eerste iPad.Was toch van dat filmpje, welke was het ook alweer. Op Thunderdome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef Germano het volgende:
Calimero had de eerste iPad.Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat filmpjequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was toch van dat filmpje, welke was het ook alweer. Op Thunderdome.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede suggesties hier in het topic, hier kan ik iets mee. Als je iets hoort of ziet in het nieuws... Dan was ik het
quote:
Neequote:
gewoon je eigen nieuws makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede suggesties hier in het topic, hier kan ik iets mee. Als je iets hoort of ziet in het nieuws... Dan was ik het
Palpeer hem, en zet er een ferme druk op.quote:
Fabeltjeskrant toch? Iedere dag hier in de sc.quote:
Juist. Kutgrapquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was toch van dat filmpje, welke was het ook alweer. Op Thunderdome.
Het maakt mij allemaal niet uit manquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef n8n het volgende:
[..]
minder slechte smoezen verzinnen dan sagbi
saai klinkt als een juiste omschrijvingquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fabeltjeskrant toch? Iedere dag hier in de sc.
Snaveltjes en oogjes toe.
Of zo.
Lette nooit zo op, want vond het een beetje saai
wees voorbereitquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het maakt mij allemaal niet uit manikweetzelluf.
Hard werken ter financiering van je realdoll. Heb je al een thuisbios voor d'r gebouwd?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het maakt mij allemaal niet uit manikweetzelluf.
Ja, nee ben nu bezig met verbouwen. En nog zeuren he terwijl ik voor haar bezig benquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hard werken ter financiering van je realdoll. Heb je al een thuisbios voor d'r gebouwd?
Heb ik...quote:
moest spellingscorrectie ervoor onderdrukkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit doe je expres toch? Of was dit even je inner German?
Wat is deze?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hard werken ter financiering van je realdoll. Heb je al een thuisbios voor d'r gebouwd?
Maak je maar geen illusies.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
De grens tussen gek en geniaal is flinterdun.
Ik wil COD en Battlefield en FC3 speluhquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Heb ik...wat moet jij daarmee btw
met je 'gamers'
aldoor.
Wat bedoel je? ik benoem gewoon een feitje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maak je maar geen illusies.
Easy targetquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GODVERDOMME ACHTERLIJKE TYFUSSANKA
Why always me?
dat zeggen ze allemaal in het mental institutionquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maak je maar geen illusies.
Tyfusnerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil COD en Battlefield en FC3 speluh
Omgquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil COD en Battlefield en FC3 speluh
Jij bent niet Duits?quote:
Bestuur mijn joystick terwijl ik jouw buttons beroerquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bestuur mijn joystick terwijl ik jouw buttons beroer
quote:
| Forum Opties | |