quote:
Potloodvis... ken je die?quote:
Omdat je jankbal bent.quote:
Oh wacht het moest een spellingsgrapje zijnquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehh, je denkt ek is pure sjokola?
Ik ben met opzet niet begonnen over de spelling, want daar kun jij niets aan doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wacht het moest een spellingsgrapje zijnmaar lieverd, het origineel uit japan is Kalimero
Jawel, beter mijn best doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben met opzet niet begonnen over de spelling, want daar kun jij niets aan doen.
Ik heb liever dat je gewoon eerlijk tegen me bentquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik probeer de positieve vibe hier te houden.
Ik stuur wel wat studieboeken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon eerlijk tegen me bent
Ik hoef die paupershit niet te weten waar jij geinteresseerd in bent.. maar een begrijpend lezen iso6 ofsoquote:
jy denk is fissa?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nederland wordt steeds slimmer.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoef die paupershit niet te weten waar jij geinteresseerd in bent.. maar een begrijpend lezen iso6 ofso
Oja aviquote:
Ik doe niet mee met die onzin en blijf gewoon dom.quote:
Iso6quote:
We passen bij elkaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met die onzin en blijf gewoon dom.
minder reclame kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Nederland wordt steeds slimmer zegt men dan.
2 Nootjes in de hersenpan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Nederland wordt steeds slimmer zegt men dan.
whehehehequote:
Deel met me, sponsor mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Al die haat is allemaal welkom hoorik verdien toch bakken geld
Maak er een foto van dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Al die haat is allemaal welkom hoorik verdien toch bakken geld
Wat wil je hebben bby?quote:
Schreeuw tegen haar dan. Kom je hier zielig doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Anders word ik ff gedjoekt door de tas van een wijf wat naast me zit. Krijg ik ook nog ff duizend ellebogen in m'n zij. Kan dat echt zo slecht hebben van vreemde mensen
eet haar opquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Anders word ik ff gedjoekt door de tas van een wijf wat naast me zit. Krijg ik ook nog ff duizend ellebogen in m'n zij. Kan dat echt zo slecht hebben van vreemde mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |