Dat is zodat ze dan te horen krijgen "nee joh, jij ziet er veel beter uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Weet je wat ik niet snap, van die wijven die wanneer ze foto's zien van vollere vrouwen roepen: "DIT ZIJN ECHTE VROUWEN"
In mijn Fobo misschien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen eerder dus volgens mij wel
En als je het daar niet mee eens bent: OHHH, JIJ HOUDT ZEKER VAN ANORECTEN??!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Weet je wat ik niet snap, van die wijven die wanneer ze foto's zien van vollere vrouwen roepen: "DIT ZIJN ECHTE VROUWEN"
Ïk v ind jou mooier hoor"quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is zodat ze dan te horen krijgen "nee joh, jij ziet er veel beter uit"
Wat moet ik in jouw fobo?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
En als je het daar niet mee eens bent: OHHH, JIJ HOUDT ZEKER VAN ANORECTEN??!!!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ïk v ind jou mooier hoor"
"oh>? ja?hihihi"
Volgens de zoekfunctie wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb het sowieso niet eerder gepost, denk ik.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef Zosk het volgende:
En ik zei eerst iets soortgelijks tegen haar in B&H, omdat ze op alle vrouwen commentaar heeft, heerlijk.
"hahaaaaaaa bcuz is sarcasm xD"quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn geheugen wordt met de dag beter.
Haha, zoals al die andere bitches hier.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik maakte weleens negatieve opmerkingen over katten, vond ze ook niet leuk.
hahaha je maakte cker en garpje over haar harige poesjequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik maakte weleens negatieve opmerkingen over katten, vond ze ook niet leuk.
quote:
Nee, da's meer jouw niveau.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahaha je maakte cker en garpje over haar harige poesje
Je bent zelf een kutshow.quote:
Kquote:
quote:
Die broekquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:44 schreef ]FkTwkGs2012[/url] het volgende:
ik persoonlijk hou wel van kaal. kankercentrum amsterdam ftw
Alt+squote:Op vrijdag 21 december 2012 18:58 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi Veer
Weet iemand de toetsencombinatie voor INVOEREN ?
NEE dame, niet iedereen heeft drugs nodig om blij en enthousiast te zijn okeeeeejjj?quote:
Ja vind ik ook maar soms doe ik perongeluk verkeerde combinatie en dan sluit de hele browser afquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar soms doe ik perongeluk verkeerde combinatie en dan sluit de hele browser afEn heb echt de neiging om gelijk alt+s te drukken voordat ik klaar ben met de zin dus moet heletijd editten
Wat vind je van Nipsey Hustle?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij is er niemand die vaker z'n bericht edit dan ik.
True, net een wijf die niet weet wat ze wilquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij is er niemand die vaker z'n bericht edit dan ik.
Ken ik maar 3 nummers vanquote:
En jullie maar quoten terwijl ik nog niet tevreden ben over m'n zinquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, net een wijf die niet weet wat ze wil
Ohzo.. nja ik had die cd 'marathon' ofso maar niet zo tof dus dacht dan zou dwc dat wel tof vindenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken ik maar 3 nummers van. O.a. deze, wel hard maar niet da shit ofzo (dit nummer dus).
[..]
En jullie maar quoten terwijl ik nog niet tevreden ben over m'n zin.
Je dacht aan mequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo.. nja ik had die cd 'marathon' ofso maar niet zo tof dus dacht dan zou dwc dat wel tof vinden
Nee maar paar grappige nummers wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |