Jep.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:58 schreef miieejj het volgende:
moet de gene die als laatste post de topic openen ? ?
Stoute Duckquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:58 schreef miieejj het volgende:
moet de gene die als laatste post de topic openen ? ?
Slechte paint skills.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk mij die single eens hebben mensen!
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:
Altijd overdag vanaf Vrijdag...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:00 schreef Stefanovich het volgende:
Is dit niet ongekend hoe druk het continu is bij het glazenhuis?
Je hebt ook nog:quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:56 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik dacht dat: "De Staat - The Fantastic Journey Of The Underground Man" lang was.
Je hebt ook nog al die emomuziek met titels van 20 woordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Je hebt ook nog:
Arctic Monkeys - You probably couldn't see for the lights but you were staring straight at me
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt ook nog al die emomuziek met titels van 20 woorden
MB!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goooooooooeiemiddag!
Leven jullie ook nog?
Ik FOK! vanuit de hemel, dat zei ik vannacht al.quote:
Fuck. Da's de 16e ramp daar vandaag!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef Qunix het volgende:
Wisten jullie dat Australië een ramp ondergaat?
[ afbeelding ]
Geen photoshop hoor... Het is echt gaande! We're all gonna die!
Patat of Pizza?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand ideetjes voor het avond-eten?
/inspiratieloos
Bier.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
/inspiratieloos
Heb ik dagelijksquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
/inspiratieloos
Broodje Frikandel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
/inspiratieloos
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef Qunix het volgende:
Wisten jullie dat Australië een ramp ondergaat?
[ afbeelding ]
Geen photoshop hoor... Het is echt gaande! We're all gonna die!
quote:
Ik eet wraps met groente (ui, paprika, pepertje, ui, chinese kool en nog wat meer) kip en zoet-zure saus on the side. En uit de oven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
/inspiratieloos
een boterham met kaas.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
/inspiratieloos
Oke ik eet bij jouquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik eet wraps met groente (ui, paprika, pepertje, ui, chinese kool en nog wat meer) kip en zoet-zure saus on the side. En uit de oven.
Ook lekker ja, doen soms bijna hetzelfde maar dan met taco kruiden en bladen... chips en kaas er op en in de oven...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik eet wraps met groente (ui, paprika, pepertje, ui, chinese kool en nog wat meer) kip en zoet-zure saus on the side. En uit de oven.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Met tomaat en een blaadje sla....
Maar ik ga het niet maken hierquote:
Held.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik FOK! vanuit de hemel, dat zei ik vannacht al.
Wraps worden niet echt krokant zoals de taco's zijn. Wel beide lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ook lekker ja, doen soms bijna hetzelfde maar dan met taco kruiden en bladen... chips en kaas er op en in de over...
Ja, strips?quote:
quote:
Dit dusquote:
DRINK HET OP, DRINK DRINK HET OPquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:21 schreef heloef het volgende:
ALS EEN G6 NU VOEL IK ME ZO VLIEG ALS EEN G6
In Detroit!quote:
Ik zou iets beter luisteren.quote:
Yepsers.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
is toch altijd in de spits dat er elk half uur nieuws is?
Oh, toen was ik zeker iets anders aan het doen danquote:
Smsje nog langs zien komen? Nee he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, toen was ik zeker iets anders aan het doen danexcuses.
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Smsje nog langs zien komen? Nee he?
The Mist.... mooi einde ook... althans origineel...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij worden we langzaam verslonden door de mist. Wat een mist, bah!
quote:
Luna groet Pino, ik herhaal, Luna groet Pino.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd wat je er nou in had gezet
Hahaha net deze zomer binnenshuis opgeknapt en voor 15 jaar aan miskopen de stort op gegooid...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:40 schreef alors het volgende:
Oh met zo'n miskoopverkoop had ik ook wel meekunnen doen![]()
Wat is precies een miskoop? Iets wat je niet gebruikt?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha net deze zomer binnenshuis opgeknapt en voor 15 jaar aan miskopen de stort op gegooid...
De wat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die Fast Pass, gaat die er elk uur uit? :p
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Luna groet Pino, ik herhaal, Luna groet Pino.
Ja dat en iets wat toch niet zo werkt als je het van te voren gedacht had... En dan nog al die losse gadgets waar je je toe laat verleiden...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is precies een miskoop? Iets wat je niet gebruikt?
Dan is het me ook direct duidelijk waarom Pino zo geïnteresseerd was in je sms'jequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Luna groet Pino, ik herhaal, Luna groet Pino.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Die was één van ons sowieso wel opgevallen
Jawel, hij wist alleen niet wat er precies in stond. Ik zei alleen dat hij hem wel zou herkennenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan is het me ook direct duidelijk waarom Pino zo geïnteresseerd was in je sms'je![]()
Of was ie niet op de hoogte?
Als ik alles wat ik heb ga tellen zeg maar per ding, dan heb ik echt heel veel dingen per vierkante meterquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja dat en iets wat toch niet zo werkt als je het van te voren gedacht had... En dan nog al die losse gadgets waar je je toe laat verleiden...
Hou dat maar bij de VVDquote:
Gordon lacht om alles. Ik word er nu al compleet gek van...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:46 schreef waxmask het volgende:
Eerste gay grap is weer gemaakt... en wie lacht er weer het hardst?
Ik heb niet alles gelezen, komt Rob nu oppassen bij jullie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
En weer thuis!
Me geestelijk aan het voorbereiden op vanavond.
En goede muziek geluisterd ondertussen!quote:
x factorquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef waxmask het volgende:
Die met die lange haren blijft eng... En die van Idols een soort schand knaapje van de groep...
Is toch allemaal hetzelfde?quote:
Even afwachten tot morgenochtend 11:00u Nederlandse tijd.quote:
Wansmaak is ook smaak?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef tralalala het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Geer en Goor over de vloer met veel plezier heb gekeken.![]()
neequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat ze geen nieuw seizoen meer maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef tralalala het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Geer en Goor over de vloer met veel plezier heb gekeken.![]()
Nee wrs niet. Enschede is te dichtbij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, komt Rob nu oppassen bij jullie?
Wat hebbie dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee wrs niet. Enschede is te dichtbij.Maar ik heb hem wel gesproken vanmiddag
Dat was ook gewoon briljant.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef tralalala het volgende:
quote:
Rob en Sander doen opasservice... ik heb ze gevraagd of ze bij ons willen komen oppassen.quote:
Ik ook hoor, dat was ook echt leukquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef tralalala het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Rob en Sander doen opasservice... ik heb ze gevraagd of ze bij ons willen komen oppassen.
Jij ookquote:
En? Resultaat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Rob en Sander doen opasservice... ik heb ze gevraagd of ze bij ons willen komen oppassen.
Klinkt als een goed idee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:55 schreef Ame_thyst het volgende:
De inhoud (staatsschuld) krijg je er gratis bij
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:55 schreef Ame_thyst het volgende:
De inhoud (staatsschuld) krijg je er gratis bij
Wrs dus nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]Gaat dat gebeuren?
Dat lijkt me epic
Oh da's wel jammerquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wrs dus nietwe wonen te dichtbij.
Ze willen wrs iets meer landelijk. En wij konden vanavond ook niet.
2,8 miljoenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef d1ce het volgende:
Waar zou de tussenstand op staan na 8'en?
Ik denk dat ze gewoon Randstad willen, dan hoeven ze niet zo ver.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wrs dus nietwe wonen te dichtbij.
Ze willen wrs iets meer landelijk. En wij konden vanavond ook niet.
Vast wel op de website, of Twitter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef d1ce het volgende:
Waar zou de tussenstand op staan na 8'en?
quote:
Ach die paar uurtjes... geloof ik niets van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:57 schreef themole het volgende:
[..]
Zijn je kinderen straks gokverslaafd.
Gisteren waren ze in Wijhe, dat is toch bij Nijmegen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon Randstad willen, dan hoeven ze niet zo ver.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast wel op de website, of Twitter.
15 km ten zuiden van Zwolle...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gisteren waren ze in Wijhe, dat is toch bij Nijmegen?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast wel op de website, of Twitter.
Ow echt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
15 km ten zuiden van Zwolle...
Wijhe is Overijssel, 20 a 30km van Zwolle af.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gisteren waren ze in Wijhe, dat is toch bij Nijmegen?
dat zou ik zielig vinden voor de kinders die fietsend naar middelbare school in Zwolle gaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wijhe is Overijssel, 20 a 30km van Zwolle af.
Is het al zeker dat ze vanavond niet naar jou komen? Zou nu wel duidelijk moeten zijn denk ik. Blijf het vreemd vinden als je het hoogste bod hebt.quote:
Ow dat had ik niet gehoord. Ik weet wel waar Raalte ligt nl.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
uhuh ze gingen ook eten in Raalte dat ongeveer 10 km ten oosten van Wijhe ligt...
Vanavond zeker niet... Ik ga vanavond met Twan naar concert van Gers Pardoel. Zou dan om morgenavond gaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef Blester het volgende:
[..]
Is het al zeker dat ze vanavond niet naar jou komen? Zou nu wel duidelijk moeten zijn denk ik. Blijf het vreemd vinden als je het hoogste bod hebt.
Dat mensen vrijwillig naar een concert van Gers Pardoel gaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanavond zeker niet... Ik ga vanavond met Twan naar concert van Gers Pardoel. Zou dan om morgenavond gaan.
Ik dacht dat jullie muziekliefhebbers warenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanavond zeker niet... Ik ga vanavond met Twan naar concert van Gers Pardoel. Zou dan om morgenavond gaan.
Tja, ga mee als begeleiding voor zoon van 10 jaar. Hij vindt hem erg goed. Je moet er wat voor over hebben hè?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat mensen vrijwillig naar een concert van Gers Pardoel gaanEn er nog voor betalen ook!
zie mijn post hierboven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie muziekliefhebbers waren
Zeker, veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, ga mee als begeleiding voor zoon van 10 jaar. Hij vindt hem erg goed. Je moet er wat voor over hebben hè?
Ik heb Gers live gezien! Maar dat was op een festival (met Madness en The Wombats en tig anderen)quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat mensen vrijwillig naar een concert van Gers Pardoel gaanEn er nog voor betalen ook!
Ja ja... maar ik geloof nooit dat jezelf stil zal blijven staan/zitten....quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, ga mee als begeleiding voor zoon van 10 jaar. Hij vindt hem erg goed. Je moet er wat voor over hebben hè?
Thnx.quote:
Die poster van vanmiddag was met een gele achtergrond.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Markeerstift het volgende:
Zijn er nou zoveel dames blood gegaan of zijn het steeds dezelfde?
Ik zal zelfs wel even meezingen, vrees ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ja... maar ik geloof nooit dat jezelf stil zal blijven staan/zitten....
Genoemd naar een muziekicoon en dan van Gers Pardoel houden. Om in woorden van Ekdom te spreken: die opvoeding, die opvoeding!quote:
Zeg gewoon dat het concert niet meer doorgaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx.
Ik baal er alleen van dat je bijna geen bereik hebt in de concertzaal... kon ik gaan Fok!en.![]()
en oordopjes in en 3FM luisteren.
Berekeningen klopten dus wel van een half jaar terug dat vandaag de dag zou zijn dat hij 1 biljoen views krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Genoemd naar een muziekicoon en dan van Gers Pardoel houden. Om in woorden van Ekdom te spreken: die opvoeding, die opvoeding!
En dan twee jochies van 10 teleurstellen? Nee, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het concert niet meer doorgaat
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dan twee jochies van 10 teleurstellen? Nee, dat doe ik niet.
FF langs de mac en is dat probleem ook weer opgelost...quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jazeker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Berekeningen klopten dus wel van een half jaar terug dat vandaag de dag zou zijn dat hij 1 biljoen views krijgt.
Ik vind dat juist echt supertof van je! Ik wilde vroeger toen ik zo oud was zo graag naar het concert van de Spice Girls, mijn ouders hadden daar echter geen boodschap aan, vind het nog altijd jammer dat ik dat heb moeten missen. Ik zou het later ook voor mijn kinderen doen, is toch leuk, ik ga wel vaker naar mee naar concerten dat niet per se mijn ding is. Vermaak me toch wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het bij Gers net als bij K3... Stiekum vinden die moedertjes hem wel geil...quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat je als moeder zijnde maar gewoon ff moet doorbijten en het over moet hebben voor je kids.
Dat dus!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat je als moeder zijnde maar gewoon ff moet doorbijten en het over moet hebben voor je kids.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat juist echt supertof van je! Ik wilde vroeger toen ik zo oud was zo graag naar het concert van de Spice Girls, mijn ouders hadden daar echter geen boodschap aan, vind het nog altijd jammer dat ik dat heb moeten missen. Ik zou het later ook voor mijn kinderen doen, is toch leuk, ik ga wel vaker naar mee naar concerten dat niet per se mijn ding is. Vermaak me toch wel.
Beekstra Weekend?quote:
Als je ziet hoe snel het gegroeid is. Ik weet nog wel edities in 2007 en 2008 (laat staan 2004, 2005 en 2006) waarin het heel wat was als er 's ochtends vroeg 30 mensen voor het huis stonden. Nu staat het dan al rijen dik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:18 schreef Diaan73 het volgende:
Het was trouwens vanmiddag erg druk bij het Glazen Huis... ik mocht er ook niet met de fiets naartoe...
Yeps.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:19 schreef Evertjan het volgende:
het is ook volgens mij redelijk droog nu toch?
Het was inderdaad vanmorgen al behoorlijk druk. Maar wel de beste momenten om te gaan als je ook rustig wat wil zien en een beetje in de buurt wil staan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel het gegroeid is. Ik weet nog wel edities in 2007 en 2008 (laat staan 2004, 2005 en 2006) waarin het heel wat was als er 's ochtends vroeg 30 mensen voor het huis stonden. Nu staat het dan al rijen dik.
twitter:BarendvanDeelen twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 17:22:16Lekker met @wijnand3fm in parenclub zoete lieve Gerrit. Lekker tentje maar spellen kunnen ze niet echt. http://t.co/ftIsp9Fk reageer retweet
Moet je eens in België kijken... daar is het nooit echt druk....quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel het gegroeid is. Ik weet nog wel edities in 2007 en 2008 (laat staan 2004, 2005 en 2006) waarin het heel wat was als er 's ochtends vroeg 30 mensen voor het huis stonden. Nu staat het dan al rijen dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |