abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120606287
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:36 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maak je keuze eens, kut wijf. :(
Ik vergat de slash

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120606295
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch ook
O dan heb ik niks gezegd
pi_120606299
En wie heeft zin om 3 trainers achter elkaar te hebben, die niet goed om kan gaan met de media (Rutten, Advocaat en Bert)?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_120606326
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
En wie heeft zin om 3 trainers achter elkaar te hebben, die niet goed om kan gaan met de media (Rutten, Advocaat en Bert)?
Advocaat komt op mij als een baas over _O_ Verademing tov Fred :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120606332
Goed om gaan met de media is overrated. Bovendien valt het reuze mee hoe slecht Rutten, Advocaat en Bert met de media zouden zijn.
pi_120606355
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik vergat de slash

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120606357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ach, Fred kan wel goed om met zijn spelers. Wat belangrijker is :)
pi_120606385
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Goed om gaan met de media is overrated. Bovendien valt het reuze mee hoe slecht Rutten, Advocaat en Bert met de media zouden zijn.
Kom op. Mn hele lichaam trok samen als Rutten weer eens zijn 'strijdplan' uitlegde voor de camera. Kon er gewoon nooit rustig naar kijken/luisteren.
pi_120606398
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik niet. Hoezo irriteert een volwassen gast van 65 jaar aan een Omroep Brabant journalist?
  Forum Admin vrijdag 21 december 2012 @ 18:41:49 #210
35723 crew  GGMM
pi_120606428
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik niet. Hoezo irriteert een volwassen gast van 65 jaar aan een Omroep Brabant journalist?
Dat dus. Echt extreem kinderachtig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120606458
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Kom op. Mn hele lichaam trok samen als Rutten weer eens zijn 'strijdplan' uitlegde voor de camera. Kon er gewoon nooit rustig naar kijken/luisteren.
Is allemaal puur ingegeven door VI. Zij zijn er mee begonnen en de rest is braaf gevolgd doordat ze populair waren. Echt totaal niet iets om je druk over te maken als je het mij vraagt.
pi_120606489
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:39 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ach, Fred kan wel goed om met zijn spelers. Wat belangrijker is :)
Klopt Maar Advocaat geeft PSVweer wat het even kwijt was. Een topclubmentaliteit. Daar kan je niet elke speler over zn bolletje aaien als het even niet meezit. Ze verdienen bakken met geld, en ze moeten op het veld bewijzen dat ze dat waard zijn. Bij Arsenal of Manutd ofwaardanook gaat het niet anders.
pi_120606524
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Is allemaal puur ingegeven door VI. Zij zijn er mee begonnen en de rest is braaf gevolgd doordat ze populair waren. Echt totaal niet iets om je druk over te maken als je het mij vraagt.
Is gewoon mijn mening. Heeft niks met VI te maken. Kijk het nauwelijks nog btw.
  vrijdag 21 december 2012 @ 18:45:13 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120606537
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt Maar Advocaat geeft PSVweer wat het even kwijt was. Een topclubmentaliteit. Daar kan je niet elke speler over zn bolletje aaien als het even niet meezit. Ze verdienen bakken met geld, en ze moeten op het veld bewijzen dat ze dat waard zijn. Bij Arsenal of Manutd ofwaardanook gaat het niet anders.
Het enige wat Advocaat tot nu toe aantoont is dat Rutten zo slecht nog niet was
pi_120606540
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Naar buitenwereld verdienen ze bakken met geld, maar bij elkaar zijn ze gelijk. Medespelers denken niet oh Wijnaldum verdient 8k, dus ik moet zeggen ga harder werken. Dat hele topsportklimaat is verzonnen gedoe. Je hebt het of je hebt het niet. Een trainer kan dat echt niet veranderen. Het kan juist tegen werken, wanneer het slecht gaat.
pi_120606545
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Skitterend zeg ik je. :D

Nee, ja. Maarja. Dat moet ie niet doen nee, maar dat zijn geen dingen waar ik me aan kan ergeren. Dat moeten ze zelf weten.
pi_120606573
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Skitterend zeg ik je. :D

Nee, ja. Maarja. Dat moet ie niet doen nee, maar dat zijn geen dingen waar ik me aan kan ergeren. Dat moeten ze zelf weten.
Ik geniet wel wanneer hij langs de lijn helemaal boos is en dan ff knipoogje doet. _O_ _O_
Of klap tegen een speler aan als hij dichtbij komt. _O_ _O_
Maar voor de rest vind ik het maar niets.
pi_120606617
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het enige wat Advocaat tot nu toe aantoont is dat Rutten zo slecht nog niet was
Als trainer? het bewijst inderdaad dat het meer aan de groep ligt ja. Of Rutten heeft ze zo beinvloed dat het nu nog erin zit.... ;)
SPOILER
pi_120606649
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als trainer? het bewijst inderdaad dat het meer aan de groep ligt ja. Of Rutten heeft ze zo beinvloed dat het nu nog erin zit.... ;)
SPOILER
Direct dus Brands.
Eigenlijk moesten de supporters Brands opwachten en niet Rutten. :P
pi_120606706
BTW hier een mooie filmpje:
pi_120606707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Direct dus Brands.
Eigenlijk moesten de supporters Brands opwachten en niet Rutten. :P
Haha. Niet te missen die witte Audi. Kan geregeld worden 8-)
  vrijdag 21 december 2012 @ 18:58:19 #222
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_120606966
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Haha. Niet te missen die witte Audi. Kan geregeld worden 8-)
Op zich zou ik er niet rouwig om zijn als Brands eruit geschopt wordt. Heeft jarenlang mogen aankloten en heeft de selectie compleet uit balans gebracht. Zowel qua kwaliteit als mentaliteit.
pi_120607959
Moet toegeven dat dit wel een goeie huur was

pi_120608887
Mooi filmpje blijft dat :P Vooral dat vingertje op het einde.
  vrijdag 21 december 2012 @ 19:56:02 #225
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_120609186
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
BTW hier een mooie filmpje:
Prachtig!
*Team Anti-Waaif*
pi_120609543
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef Doublepain het volgende:

_O- _O- Skitterend.
pi_120609685
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef Doublepain het volgende:

hij had eigenlijk ook best heel veel pech
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_120610462
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:07 schreef aight1 het volgende:

[..]

hij had eigenlijk ook best heel veel pech
Vind je? Hij heeft kansen zat gehad en heel erg veel vertrouwen voordat hij zijn basisplek kwijt raakte aan Reis. Dzsudzsak legde genoeg ballen klaar voor Berg om er zo in te prikken maar zelf dat lukte hem niet. Matavz is een type spits die zulke ballen wel er in prikt, maar nu heb je het probleem dat Mertens een totaal ander type speler is. Narsingh brengt het ook niet.

Een combi Dzsudzsak + Matavz was een dodelijke aanval geweest in de eredivisie.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 december 2012 @ 20:58:04 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120612240
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, spelers mogen na de winterstop niet meer protesteren bij de scheidsrechter op straffe van geel, dat wordt een rustige 2e seizoenshelft voor Bommel en Stroot dan :') .
Bommel is aanvoerder die nog wel. Maar de wedstrijden dat Strootman het beste is zijn de wedstrijden dat hij zich puur op voetbal richt. Bij oranje zag je ook dat hij minder speelde toen hij aanvoerder werd. Tegen Twente hield hij bijvoorbeeld zijn mond en speelde heel goed. Napoli ook.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120612833
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:56 schreef Kotsdrol het volgende:

[..]

Prachtig!
Lig je in 't ziekenhuis, komt PSV langs, staat uitgerekend Ruud Monobrown Swinkels aan je bed. :')
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:07:23 #231
79837 Lemming22
pi_120615828
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Lig je in 't ziekenhuis, komt PSV langs, staat uitgerekend Ruud Monobrown Swinkels aan je bed. :')
Blijft raar dat die gehaald is. Zeker nu die gast uit de jeugd weer fit is, heeft hij hier niets meer te zoeken. In de winterstop terug naar de FC?
pi_120615984
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Blijft raar dat die gehaald is. Zeker nu die gast uit de jeugd weer fit is, heeft hij hier niets meer te zoeken. In de winterstop terug naar de FC?
Vreemd ja. Zelfs als derde keeper natuurlijk maar matig, al zal het niet veel minder zijn dan Flaterman.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 december 2012 @ 22:22:46 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120616620
quote:

[..]

Maar die gast uit de jeugd, Bertrams, was er eerst niet hè. Bovendien is die er volgend jaar ook niet.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120616719
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vind je? Hij heeft kansen zat gehad en heel erg veel vertrouwen voordat hij zijn basisplek kwijt raakte aan Reis. Dzsudzsak legde genoeg ballen klaar voor Berg om er zo in te prikken maar zelf dat lukte hem niet. Matavz is een type spits die zulke ballen wel er in prikt, maar nu heb je het probleem dat Mertens een totaal ander type speler is. Narsingh brengt het ook niet.

Een combi Dzsudzsak + Matavz was een dodelijke aanval geweest in de eredivisie.
Ach dat is ook dik geluk eigenlijk. Mertens staat wel bovenaan de assists lijst net als vorig seizoen. Ook al komt de helft van corners/vrije trappen. Die man geeft genoeg ballen voor hoor.
pi_120620889
Coach van PSV/EHV dames heeft ontslag genomen. :o
pi_120620911
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
Stop de persen
pi_120620921
quote:

[..]

Is ook maar voor een half jaar gehaald. Met optie voor nog een half jaar.
Dus hij gaat weer weg hoor. ;)
pi_120621015
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
Teringhoer. Kon er toch niks van.
:{

Ze verkiest de zon boven succes. Ergen wel logisch in het vrouwenvoetbalwereldje ;)
pi_120621064
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Teringhoer. Kon er toch niks van.
:{

Ze verkiest de zon boven succes. Ergen wel logisch in het vrouwenvoetbalwereldje ;)
Ik zou ook als ik evenveel verdiende naar Australië gaan. :@
pi_120621113
Ik zag trouwens weer een 'mogelijk' jubileumshirt voorbij komen. Volgens de 'verhalen' heeft ie online gestaan op psvshop.nl. Dus zelf weten of je t serieus moet nemen uiteraard :D

pi_120621129
Te laat. ;(
pi_120621140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik zou ook als ik evenveel verdiende naar Australië gaan. :@
Jatoch. Begrijpelijk wel ;) :P
pi_120621149
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef mrstylo het volgende:
Te laat. ;(
jinx.
pi_120621174
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zag trouwens weer een 'mogelijk' jubileumshirt voorbij komen. Volgens de 'verhalen' heeft ie online gestaan op psvshop.nl. Dus zelf weten of je t serieus moet nemen uiteraard :D

[ afbeelding ]
Hij is wel mooi, maar lijkt beetje op een rugby shirt. :P
pi_120621247
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij is wel mooi, maar lijkt beetje op een rugby shirt. :P
Joa, vind ik nog wel tof. Maar vind t beetje saai shirtje eigenlijk. Maar als ze het logo veranderen in het oude logo verandert dat de zaak weer ;)
pi_120621371
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Joa, vind ik nog wel tof. Maar vind t beetje saai shirtje eigenlijk. Maar als ze het logo veranderen in het oude logo verandert dat de zaak weer ;)
Gaat toch wel gebeuren?
Zou wel heel dom zijn, als dat niet gebeurt.
Of Nike heeft de rechten daar niet van, dat kan ook.
pi_120621468
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Gaat toch wel gebeuren?
Zou wel heel dom zijn, als dat niet gebeurt.
Of Nike heeft de rechten daar niet van, dat kan ook.
Hopelijk. Heb je geen rechten voor nodig lijkt me. Is gewoon een keuze van PSV volgens mij. Maar paar weekies afwachten nog en dan weten we het. Zijn we ook weer van die vaatdoeken af, kan niet wachten _O_
pi_120621613
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hopelijk. Heb je geen rechten voor nodig lijkt me. Is gewoon een keuze van PSV volgens mij. Maar paar weekies afwachten nog en dan weten we het. Zijn we ook weer van die vaatdoeken af, kan niet wachten _O_
Wat ik zeg is echt niet zo raar hoor. Dat blauwe Italiaanse kleur, had bijvoorbeeld Fila de rechten van. Puma heeft die rechten niet, dus spelen ze in een andere soort blauw. Misschien heef Adidas weer de rechten van die logo. Je weet maar nooit, want niet in die logo spelen zou domme keuze zijn.

Maar persoonlijk vind ik het niet echt zo speciaal, maar misschien wanneer er een betere foto van is wel.
En we spelen eerste wedstrijden in Maleisië mee. _O-
pi_120621829
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wat ik zeg is echt niet zo raar hoor. Dat blauwe Italiaanse kleur, had bijvoorbeeld Fila de rechten van. Puma heeft die rechten niet, dus spelen ze in een andere soort blauw. Misschien heef Adidas weer de rechten van die logo. Je weet maar nooit, want niet in die logo spelen zou domme keuze zijn.

Maar persoonlijk vind ik het niet echt zo speciaal, maar misschien wanneer er een betere foto van is wel.
En we spelen eerste wedstrijden in Maleisië mee. _O-
Niet zo aangevallen voelen :* Ik weet ook niet hoe dat zit. Maar zou best kunnen als dat is wat je zegt, maar leek me niet. :P Vooral omdat dat logo al tijden niet meer gebruikt is ofc.

Maar denk dat ik het jubileum shirt wel eens kan gaan kopen. Koop zelden shirtjes, zeker geen uitshirt. Ben blij met mn shirtje uit 2009? 2010? ofzo.. Bazen shirt _O_ _O_ Mooiste in jaren. Heb m alleen nooit aan.. :P Behalve met sporten of kampioensfeest( :') ). Maar in de zomer kwam er ook nog een jubileum thuisshirt toch? Anders wacht ik daarop.
pi_120621992
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Niet zo aangevallen voelen :* Ik weet ook niet hoe dat zit. Maar zou best kunnen als dat is wat je zegt, maar leek me niet. :P Vooral omdat dat logo al tijden niet meer gebruikt is ofc.
Voelde me niet aangevallen, maar ik legde alleen uit waarom ik dat dacht. :P
Maar ik hoop dat ik het mis heb en er wel op komt.
quote:
Maar denk dat ik het jubileum shirt wel eens kan gaan kopen. Koop zelden shirtjes, zeker geen uitshirt. Ben blij met mn shirtje uit 2009? 2010? ofzo.. Bazen shirt _O_ _O_ Mooiste in jaren. Heb m alleen nooit aan.. :P Behalve met sporten of kampioensfeest( :') ). Maar in de zomer kwam er ook nog een jubileum thuis shirt toch? Anders wacht ik daarop.
Die witte of die met verticale streep met Brabantse kleuren?

Maar ik ga ze ook wel halen. Denk dat ik uit en thuis haal. Normaal koop ik ze nooit, maar ik denk dat ik ze nu sowieso wel koop.
De nieuwe thuis shirt komt denk ik voor de 100 jarige jubileum toernooi uit. Want rond die tijd zijn we dan ook echt honderd jaar oud. En je kan zo ook de verkoop een boost geven.
pi_120622147
quote:
PSV opnieuw in 'gezonde' categorie 3
22 december 2012 Eindhovens Dagblad
PSV is zoals verwacht door de KNVB opnieuw ingedeeld in categorie 3 voor de meest gezonde clubs van Nederland. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. PSV zat al in categorie 3 en zal dit seizoen naar verwachting ook zwarte cijfers draaien door de deal met Fox.
Zeg het maar jongens die doem dachten.

Tiny Sandbaas. 8-)
pi_120622208
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Voelde me niet aangevallen, maar ik legde alleen uit waarom ik dat dacht. :P
Maar ik hoop dat ik het mis heb en er wel op komt.
:P ;) Hoop het ook ja. _O_

quote:
Die witte of die met verticale streep met Brabantse kleuren?

Maar ik ga ze ook wel halen. Denk dat ik uit en thuis haal. Normaal koop ik ze nooit, maar ik denk dat ik ze nu sowieso wel koop.
De nieuwe thuis shirt komt denk ik voor de 100 jarige jubileum toernooi uit. Want rond die tijd zijn we dan ook echt honderd jaar oud. En je kan zo ook de verkoop een boost geven.
Deze dus. Schitterend. Was die uit 2010 trouwens.

Klopt denk ik wel ja. Over uit ga ik denken. Wordt straks toch een collectors itempjes, blijft speciaal shirtje.

Wedstrijdje tegen Barcelona. Heb er zin an. Koop niet vaak (graag) kaartjes om ons cluppie dik ingemaakt te zien worden. :D
pi_120622400
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]

[ afbeelding ] Deze dus. Schitterend. Was die uit 2010 trouwens.

Klopt denk ik wel ja. Over uit ga ik denken. Wordt straks toch een collectors itempjes, blijft speciaal shirtje.

Wedstrijdje tegen Barcelona. Heb er zin an. Koop niet vaak (graag) kaartjes om ons cluppie dik ingemaakt te zien worden. :D
Ik dacht dat je over uit-shirt had van die tijd. Maar moet zeggen dat die thuis shirt van toen ook echt mooi was. Geen rare gedoe en gewoon simplistisch.
Maar ik wil wel kaartjes kopen voor die wedstrijd, maar zal wel weer stijf uitverkocht zijn. ;(
pi_120622530
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:32 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik dacht dat je over uit-shirt had van die tijd. Maar moet zeggen dat die thuis shirt van toen ook echt mooi was. Geen rare gedoe en gewoon simplistisch.
Maar ik wil wel kaartjes kopen voor die wedstrijd, maar zal wel weer stijf uitverkocht zijn. ;(
Nah, doe sowieso niet aan uitshirtjes. Vind ik bijna altijd standaard lelijk. :P
Weet het niet. De competitie begint al eind juli, wanneer ik nog met mijn maten in Boedapest aan het zuipen ben 8)7 . Dus dat toernooi zal nog eerder zijn, wanneer veel mensen op vakantie zijn. Dus wie weet heb je geluk. Anders is er wel wat te regelen hier hoor oO< ^O^
pi_120622569
Maar waarom halen we niet gewoon Najah terug, in plaats van zo'n 2e keus te kopen uit Zweden?
1e keus van volgens mij Markus Hendricksen en die is nu naar AZ. Ik vind Najah het echt goed doen en zal echt passen als 12e man bij ons. En volgend jaar misschien samen met Ritzmaier onze middenveld. _O_
pi_120622573
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[ afbeelding ]
Ik las ook al een gerucht dat dit het uitgelekte shirt zou zijn. Ziet er erg mooi uit in ieder geval.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:39:42 #257
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_120622641
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef mrstylo het volgende:
En volgend jaar misschien samen met Ritzmaier onze middenveld. _O_
Geloof je het zelf?
pi_120622674
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef mrstylo het volgende:
Maar waarom halen we niet gewoon Najah terug, in plaats van zo'n 2e keus te kopen uit Zweden?
1e keus van volgens mij Markus Hendricksen en die is nu naar AZ. Ik vind Najah het echt goed doen en zal echt passen als 12e man bij ons. En volgend jaar misschien samen met Ritzmaier onze middenveld. _O_
Verkopen-> terugkopen is het ook meestal weer niet helemaal..

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik las ook al een gerucht dat dit het uitgelekte shirt zou zijn. Ziet er erg mooi uit in ieder geval.
Las er ook bij dat ie op psvshop.nl stond. Als dat waar is dan zal ie t wel zijn. Maar kende die site nog geeneens :')
pi_120622688
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:39 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Dat hoeft niet op dit forum.
pi_120622702
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nah, doe sowieso niet aan uitshirtjes. Vind ik bijna altijd standaard lelijk. :P
Weet het niet. De competitie begint al eind juli, wanneer ik nog met mijn maten in Boedapest aan het zuipen ben 8)7 . Dus dat toernooi zal nog eerder zijn, wanneer veel mensen op vakantie zijn. Dus wie weet heb je geluk. Anders is er wel wat te regelen hier hoor oO< ^O^
Dankzij alle verhalen op VI zeker? :D
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:39 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Nee, maar ik hoop nog wel. ;(

quote:
De lobby van Kees Jansma aan het adres van Dick Advocaat om bij PSV aan de slag te gaan, heeft een opmerkelijke reden. Het was enkele maanden geleden de bedoeling
dat Jansma voor de club uit Eindhoven zou gaan werken. De aanstelling van Louis van Gaal als bondscoach van het Nederlands elftal heeft er waarschijnlijk voor gezorgd heeft dat de perschef alsnog bij de KNVB is gebleven. (VI Vandaag)
Wat zou hij doen eigenlijk? :')
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:43:18 #261
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_120622763
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat hoeft niet op dit forum.
Is een normale vraag en hij antwoordt er gewoon op. Zie het probleem niet zo.
pi_120622781
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

/wasgrapje. Sorry.
pi_120622800
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Verkopen-> terugkopen is het ook meestal weer niet helemaal..
nog geeneens :')
Ja dat is wel zo, maar vond het wel altijd een rare verkoop.
Hij was een uitblinker bij Jong PSV en nu bij RKC. Volgens mij zou hij het echt wel aankunnen.
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Was een grap van hem. :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:44:58 #264
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_120622814
My bad.
pi_120622834
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:41 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dankzij alle verhalen op VI zeker? :D

Ik weet niet, wat hebben ze daar verteld dan? Hoeren mwuihahaha? :P Ben even Gijpie-moe.
pi_120622931
Kans is trouwen vrij groot dat dit wel het shirt gaat worden. Op het PN had iemand een link ernaar gepost naar die psvshop. Waar nu staat:
"Edited by admin: dit is NIET het uittenue wat op 4 januari gepresenteerd zal gaan worden."

:') _O- _O-
pi_120622936
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik weet niet, wat hebben ze daar verteld dan? Hoeren mwuihahaha? :P Ben even Gijpie-moe.
Ja. _O- _O-
Ik nog niet, maar ik mis het ook niet als ik een aflevering mis. Is beetje steeds hetzelfde anekdotes enzo.
Maar vind het nog steeds beter dan Studio Voetbal.
pi_120623047
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Kans is trouwen vrij groot dat dit wel het shirt gaat worden. Op het PN had iemand een link ernaar gepost naar die psvshop. Waar nu staat:
"Edited by admin: dit is NIET het uittenue wat op 4 januari gepresenteerd zal gaan worden."

:') _O- _O-
Maar wat jij eerder zij, bedacht ik me ook. Wat the fuck is die PSVshop.nl. Ken het echt nergens van. Site ziet er ook echt amateuristisch uit.
Maar PN kan toch moeilijk dit verzwijgen, want als het wel klopte dan zouden ze ongeloofwaardig worden. Al is dit nooit gebeurt daar (zie vorig jaar), dus is wel een rare actie.
pi_120623049
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja. _O- _O-
Ik nog niet, maar ik mis het ook niet als ik een aflevering mis. Is beetje steeds hetzelfde anekdotes enzo.
Maar vind het nog steeds beter dan Studio Voetbal.
Ondertussen is dat wel omgedraaid bij mij. Kijk liever naar SV. Daar praten ze nog inhoudelijk over voetbal. Sinds ze bij VI die gouden ring hebben gewonnen is het helemaal fout gegaan. Elke week Hansiehansie }:| , en als dan Boskamp of Hanegem er zitten zetten ze hun alleen maar in de zeik. De enige 2 die nog wel eens wat nuttigs willen zeggen. Maar het is het allemaal niet echt helemaal inderdaad :P .
pi_120623177
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar wat jij eerder zij, bedacht ik me ook. Wat the fuck is die PSVshop.nl. Ken het echt nergens van. Site ziet er ook echt amateuristisch uit.
Maar PN kan toch moeilijk dit verzwijgen, want als het wel klopte dan zouden ze ongeloofwaardig worden. Al is dit nooit gebeurt daar (zie vorig jaar), dus is wel een rare actie.
Echt he :P Maar ze hebben een winkel in Helmond, dus t zal wel kloppen. Tenzij ze misschien grappie wilden uithalen. ;(

En inderdaad, rare actie. Maar ondertussen wel alle andere links laten staan :') _O-
pi_120623195
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ondertussen is dat wel omgedraaid bij mij. Kijk liever naar SV. Daar praten ze nog inhoudelijk over voetbal. Sinds ze bij VI die gouden ring hebben gewonnen is het helemaal fout gegaan. Elke week Hansiehansie }:| , en als dan Boskamp of Hanegem er zitten zetten ze hun alleen maar in de zeik. De enige 2 die nog wel eens wat nuttigs willen zeggen. Maar het is het allemaal niet echt helemaal inderdaad :P .
Ik vind SV juist te irritant (al kijk ik het nog steeds naar :') ). Ze proberen, door de vele kritieken, Ajax steeds te vermeiden maar komt zo gemaakt over. Dus ze gaan maar over RKC hebben ofzo. En ze hebben Waterkneus als PSV watcher en dat is nog irritanter.
pi_120623287
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik vind SV juist te irritant (al kijk ik het nog steeds naar :') ). Ze proberen, door de vele kritieken, Ajax steeds te vermeiden maar komt zo gemaakt over. Dus ze gaan maar over RKC hebben ofzo. En ze hebben Waterkneus als PSV watcher en dat is nog irritanter.
Het is gewoon allemaal schijt. En Waterreus die maakt zichzelf behoorlijk belachelijk ja. :|W Maar zondag komt Markie aan tafel _O_ _O_ Benieuwd wat ie te zeggen heeft :7
pi_120623422
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Het is gewoon allemaal schijt. En Waterreus die maakt zichzelf behoorlijk belachelijk ja. :|W Maar zondag komt Markie aan tafel _O_ _O_ Benieuwd wat ie te zeggen heeft :7
Markie gaat volgend jaar Waterreus vervangen als PSV expert daar. Hij komt altijd goed over in interviews en heeft wel altijd wat te zeggen.
Maar hoop dat we morgen vandaag winnen, want dat wordt het wel wat fijner om te kijken. :P
Als we verliezen is hij altijd wat geïrriteerd (wat ik wel goed vind hoor).

Locadia heeft dat ook. Ik hou wel van dat soort spelers. Niet net als sommige andere die ff twitteren dat ze nieuwe auto kopen, terwijl ze paar dagen geleden afgedroogd zijn.
Locadia7 twitterde op zondag 07-10-2012 om 20:29:53 Pff weer afgekoeld, niet blij met me aanname waardoor ik niet kon scoren, al met al blij met de overwinning reageer retweet
pi_120623683
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Markie gaat volgend jaar Waterreus vervangen als PSV expert daar. Hij komt altijd goed over in interviews en heeft wel altijd wat te zeggen.
Maar hoop dat we morgen vandaag winnen, want dat wordt het wel wat fijner om te kijken. :P
Als we verliezen is hij altijd wat geïrriteerd (wat ik wel goed vind hoor).

Locadia heeft dat ook. Ik hou wel van dat soort spelers. Niet net als sommige andere die ff twitteren dat ze nieuwe auto kopen, terwijl ze paar dagen geleden afgedroogd zijn.
Locadia7 twitterde op zondag 07-10-2012 om 20:29:53 Pff weer afgekoeld, niet blij met me aanname waardoor ik niet kon scoren, al met al blij met de overwinning reageer retweet
Zal mooie zijn ja. Zal zeker kijkwaarde verhogen :D

Inderdaad, goede mentaliteit. Helemaal mee eensch.
pi_120624076
quote:

[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe dat blauwe er uitziet in het echt :Y Volgens mij wel een mooi shirt.
  zaterdag 22 december 2012 @ 04:46:28 #276
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_120626328
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 01:31 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe dat blauwe er uitziet in het echt :Y Volgens mij wel een mooi shirt.
Tjsa, als dit de echte tenue is, dat valt het me erg tegen.

Vind hem een beetje goedkoop, en simpel afgemaakt.
*Team Anti-Waaif*
  zaterdag 22 december 2012 @ 08:59:05 #277
79837 Lemming22
pi_120626940
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Maar die gast uit de jeugd, Bertrams, was er eerst niet hè. Bovendien is die er volgend jaar ook niet.
Ohja Bertrams is de naam. Die heeft toch ook een jongere broer die zeer getalenteerd is? Dan kan die niet slechter zijn dan Swinkels. En had hij beter derde keeper kunnen zijn. Weer een keuze waardoor de jeugd zich wat meer serieus genomen had kunnen voelen. En als de jonge Bertrams niet beter is, vraag ik me af of hij wel echt zo getalenteerd is.
Maargoed, prima dat Swinkels dus maar een contract voor een half jaar heeft dan, want nu de oude Bertrams er weer is, is hij best overbodig. Volgend jaar ook met Zoet, Tyton en Waterman.
pi_120627044
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 08:59 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ohja Bertrams is de naam. Die heeft toch ook een jongere broer die zeer getalenteerd is? Dan kan die niet slechter zijn dan Swinkels. En had hij beter derde keeper kunnen zijn. Weer een keuze waardoor de jeugd zich wat meer serieus genomen had kunnen voelen. En als de jonge Bertrams niet beter is, vraag ik me af of hij wel echt zo getalenteerd is.
Maargoed, prima dat Swinkels dus maar een contract voor een half jaar heeft dan, want nu de oude Bertrams er weer is, is hij best overbodig. Volgend jaar ook met Zoet, Tyton en Waterman.
Eerlijk gezegd hoop ik dat PSV Tyton en Waterman volgend jaar niet meer heeft. Tyton heeft te veel potentie om achter een jeugdspeler op de bank te zitten en Waterman moet je zelfs als reserve niet willen. Mocht Zoet tegenvallen of geblesseerd raken, dan zit je weer met Flaterman te kijken.

Ik denk dat PSV een degelijk, wat oudere keeper moet zoeken voor achter Zoet. Eentje die ook direct als mentor kan optreden. Jammer dat ten Rouwelaar niet een paar jaar ouder is.
pi_120628767
Volgend jaar gewoon Zoet in de goal ^O^ Waterman doet het tot nu toe aardig trouwens, maar Zoet heeft zo veel meer...
pi_120628787
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 09:18 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd hoop ik dat PSV Tyton en Waterman volgend jaar niet meer heeft. Tyton heeft te veel potentie om achter een jeugdspeler op de bank te zitten en Waterman moet je zelfs als reserve niet willen. Mocht Zoet tegenvallen of geblesseerd raken, dan zit je weer met Flaterman te kijken.

Ik denk dat PSV een degelijk, wat oudere keeper moet zoeken voor achter Zoet. Eentje die ook direct als mentor kan optreden. Jammer dat ten Rouwelaar niet een paar jaar ouder is.
Misschien De Goeij, Moens of Van der Gouw eens polsen?
pi_120628921
quote:
12s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:31 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Misschien De Goeij, Moens of Van der Gouw eens polsen?
Of iemand onder de 68!

Misschien wil onze twitter-Marokkaan terugkomen volgend jaar?
pi_120628992
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:40 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Of iemand onder de 68!

Misschien wil onze twitter-Marokkaan terugkomen volgend jaar?
Haha, het was maar een geintje chef.
pi_120629155
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:44 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, het was maar een geintje chef.
Ik weet. Ik ben ook niet boos. Teleurgesteld, dat wel.
pi_120629261
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik weet. Ik ben ook niet boos. Teleurgesteld, dat wel.
Mijn nederige excuses.
pi_120629663
thijsslegers ‏@thijsslegers

#hiljenmark op haar na speler v #psv. Clubs in principe akkoord, 2,2 mln. Speler reeds akkoord met PSV
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120629960
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 12:23 schreef Chase_Utley het volgende:
thijsslegers ‏@thijsslegers

#hiljenmark op haar na speler v #psv. Clubs in principe akkoord, 2,2 mln. Speler reeds akkoord met PSV
Ik weet niet of het wat is, maar het is in ieder geval wel positief dat hij na een rondtrip langs verschillende clubs voor PSV kiest. Nu maar hopen dat het wat wordt.
pi_120629977
Aanvallende middenvelder? Hij heeft in 2 jaar maar 5 goals gemaakt zie ik. Dat is toch wel minder dan Toivonen :P

quote:
At an age of 18 in his true debut season 2011, he was nominated as newcomer of the year being the youngest of the nominated. He also won the prestigious Månadens Tipselitspelare prize with the jury's citation: "Oscar Hiljemark has been endowed with a massive winning attitude that he has used to the competitive environment for the optimum development. He is a talented player who works hard and takes a mature responsibility from his midfield position." Players who also won the price are Fredrik Ljungberg, Johan Elmander, Olof Mellberg and Kim Källström.
pi_120629992
Ik vind het alleen apart dat je een middenvelder haalt terwijl je nog zoveel ballast op je loonlijst hebt staan. Zorg dan eerst dat je dat allemaal loost voordat je weer iemand binnen haalt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120630196
Opvolger voor Strootman, is alleen maar verstandig om nu al binnen te halen. Strootman is tenslotte toch weg van de zomer (en anders maar als opvolger van Van Bommel (+ Hutchinson die zeker vertrekt). Scheelt een hoop geld. Bovendien lijkt het erop dat Marcel Brands iets van de vraagprijs heeft afgesnoept. Vraagprijs was > 2,5 miljoen en PSV zou hem nu dus voor 2,2 miljoen aantrekken. Dat zou ook voor het eerst zijn. Het zou kapitaalvernietiging zijn om die kans te laten liggen. Het enige wat ik vreemd vind is dat Advocaat gezegd zou hebben dat Hiljemark wat hem betreft nog niet hoefde te komen. Dan is het toch opvallend dat zo'n speler toch naar PSV komt.
pi_120630393
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 12:51 schreef HetBrabandertje het volgende:
Opvolger voor Strootman, is alleen maar verstandig om nu al binnen te halen. Strootman is tenslotte toch weg van de zomer (en anders maar als opvolger van Van Bommel (+ Hutchinson die zeker vertrekt). Scheelt een hoop geld. Bovendien lijkt het erop dat Marcel Brands iets van de vraagprijs heeft afgesnoept. Vraagprijs was > 2,5 miljoen en PSV zou hem nu dus voor 2,2 miljoen aantrekken. Dat zou ook voor het eerst zijn. Het zou kapitaalvernietiging zijn om die kans te laten liggen. Het enige wat ik vreemd vind is dat Advocaat gezegd zou hebben dat Hiljemark wat hem betreft nog niet hoefde te komen. Dan is het toch opvallend dat zo'n speler toch naar PSV komt.
Advocaat mag niets bepalen over spelers aankopen. Dat weet je toch wel?
pi_120630513
Hahah weer een aankoop. Brands for president.

11 juni 2011: De eigen jeugd heeft de toekomst bij PSV, zegt technisch manager Marcel Brands in gesprek met AD Sportwereld.
pi_120630514
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 12:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind het alleen apart dat je een middenvelder haalt terwijl je nog zoveel ballast op je loonlijst hebt staan. Zorg dan eerst dat je dat allemaal loost voordat je weer iemand binnen haalt.
Ritzmaier wordt verhuurd, dus je vervangt hem eigenlijk gewoon voor Hiljemark.
Maar volgend jaar gaan Engelaar en Hutchinson gewoon weg (contract voorbij).
pi_120630532
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef tammepiet het volgende:
Engelaar gaat weg daar.
Hutchinson gaat weg daar.
Mark van Bommel gaat weg daar.
En heel misschien Strootman.
Dus hoe kun je 3/4 mensen vervangen met eigen jeugd?
pi_120630576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef tammepiet het volgende:
:') Doet Ajax niet aan gelukkig.
pi_120630610
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Echt he :')
pi_120630770
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:06 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Advocaat mag niets bepalen over spelers aankopen. Dat weet je toch wel?
Klopt, maar als ik speler zou zijn die de keuze heeft uit meerdere clubs en ik zou een trainer dat over me horen zeggen zou ik nog wel even goed nadenken. De opstelling bepaalt Advocaat immers wel.
  zaterdag 22 december 2012 @ 13:34:01 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120630996
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ajax verkoopt ook nog weleens een speler
pi_120631168
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ajax verkoopt ook nog weleens een speler
Dat bedoelde hij niet. Maar PSV verkoopt nooit spelers nee, klopt helemaal.
pi_120631182
Maar mensen moeten wel weten dat deze man 2e keus is hé. Dus zal niet Strootman zomaar vervangen.
pi_120631186
bijna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')