Ik vergat de slashquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Advocaat komt op mij als een baas overquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
En wie heeft zin om 3 trainers achter elkaar te hebben, die niet goed om kan gaan met de media (Rutten, Advocaat en Bert)?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vergat de slashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ach, Fred kan wel goed om met zijn spelers. Wat belangrijker isquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Advocaat komt op mij als een baas overVerademing tov Fred
Kom op. Mn hele lichaam trok samen als Rutten weer eens zijn 'strijdplan' uitlegde voor de camera. Kon er gewoon nooit rustig naar kijken/luisteren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Goed om gaan met de media is overrated. Bovendien valt het reuze mee hoe slecht Rutten, Advocaat en Bert met de media zouden zijn.
Ik niet. Hoezo irriteert een volwassen gast van 65 jaar aan een Omroep Brabant journalist?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Advocaat komt op mij als een baas overVerademing tov Fred
Dat dus. Echt extreem kinderachtig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik niet. Hoezo irriteert een volwassen gast van 65 jaar aan een Omroep Brabant journalist?
Is allemaal puur ingegeven door VI. Zij zijn er mee begonnen en de rest is braaf gevolgd doordat ze populair waren. Echt totaal niet iets om je druk over te maken als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kom op. Mn hele lichaam trok samen als Rutten weer eens zijn 'strijdplan' uitlegde voor de camera. Kon er gewoon nooit rustig naar kijken/luisteren.
Klopt Maar Advocaat geeft PSVweer wat het even kwijt was. Een topclubmentaliteit. Daar kan je niet elke speler over zn bolletje aaien als het even niet meezit. Ze verdienen bakken met geld, en ze moeten op het veld bewijzen dat ze dat waard zijn. Bij Arsenal of Manutd ofwaardanook gaat het niet anders.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach, Fred kan wel goed om met zijn spelers. Wat belangrijker is
Is gewoon mijn mening. Heeft niks met VI te maken. Kijk het nauwelijks nog btw.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Is allemaal puur ingegeven door VI. Zij zijn er mee begonnen en de rest is braaf gevolgd doordat ze populair waren. Echt totaal niet iets om je druk over te maken als je het mij vraagt.
Het enige wat Advocaat tot nu toe aantoont is dat Rutten zo slecht nog niet wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt Maar Advocaat geeft PSVweer wat het even kwijt was. Een topclubmentaliteit. Daar kan je niet elke speler over zn bolletje aaien als het even niet meezit. Ze verdienen bakken met geld, en ze moeten op het veld bewijzen dat ze dat waard zijn. Bij Arsenal of Manutd ofwaardanook gaat het niet anders.
Naar buitenwereld verdienen ze bakken met geld, maar bij elkaar zijn ze gelijk. Medespelers denken niet oh Wijnaldum verdient 8k, dus ik moet zeggen ga harder werken. Dat hele topsportklimaat is verzonnen gedoe. Je hebt het of je hebt het niet. Een trainer kan dat echt niet veranderen. Het kan juist tegen werken, wanneer het slecht gaat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt Maar Advocaat geeft PSVweer wat het even kwijt was. Een topclubmentaliteit. Daar kan je niet elke speler over zn bolletje aaien als het even niet meezit. Ze verdienen bakken met geld, en ze moeten op het veld bewijzen dat ze dat waard zijn. Bij Arsenal of Manutd ofwaardanook gaat het niet anders.
Skitterend zeg ik je.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik niet. Hoezo irriteert een volwassen gast van 65 jaar aan een Omroep Brabant journalist?
Ik geniet wel wanneer hij langs de lijn helemaal boos is en dan ff knipoogje doet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Skitterend zeg ik je.![]()
Nee, ja. Maarja. Dat moet ie niet doen nee, maar dat zijn geen dingen waar ik me aan kan ergeren. Dat moeten ze zelf weten.
Als trainer? het bewijst inderdaad dat het meer aan de groep ligt ja. Of Rutten heeft ze zo beinvloed dat het nu nog erin zit....quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige wat Advocaat tot nu toe aantoont is dat Rutten zo slecht nog niet was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als trainer? het bewijst inderdaad dat het meer aan de groep ligt ja. Of Rutten heeft ze zo beinvloed dat het nu nog erin zit....
Direct dus Brands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk moesten de supporters Brands opwachten en niet Rutten.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Haha. Niet te missen die witte Audi. Kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Direct dus Brands.
Eigenlijk moesten de supporters Brands opwachten en niet Rutten.
Op zich zou ik er niet rouwig om zijn als Brands eruit geschopt wordt. Heeft jarenlang mogen aankloten en heeft de selectie compleet uit balans gebracht. Zowel qua kwaliteit als mentaliteit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha. Niet te missen die witte Audi. Kan geregeld worden
Prachtig!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef Doublepain het volgende:
Moet toegeven dat dit wel een goeie huur was
hij had eigenlijk ook best heel veel pechquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef Doublepain het volgende:
Moet toegeven dat dit wel een goeie huur was
Vind je? Hij heeft kansen zat gehad en heel erg veel vertrouwen voordat hij zijn basisplek kwijt raakte aan Reis. Dzsudzsak legde genoeg ballen klaar voor Berg om er zo in te prikken maar zelf dat lukte hem niet. Matavz is een type spits die zulke ballen wel er in prikt, maar nu heb je het probleem dat Mertens een totaal ander type speler is. Narsingh brengt het ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
hij had eigenlijk ook best heel veel pech
Bommel is aanvoerder die nog wel. Maar de wedstrijden dat Strootman het beste is zijn de wedstrijden dat hij zich puur op voetbal richt. Bij oranje zag je ook dat hij minder speelde toen hij aanvoerder werd. Tegen Twente hield hij bijvoorbeeld zijn mond en speelde heel goed. Napoli ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, spelers mogen na de winterstop niet meer protesteren bij de scheidsrechter op straffe van geel, dat wordt een rustige 2e seizoenshelft voor Bommel en Stroot dan.
Lig je in 't ziekenhuis, komt PSV langs, staat uitgerekend Ruud Monobrown Swinkels aan je bed.quote:
Blijft raar dat die gehaald is. Zeker nu die gast uit de jeugd weer fit is, heeft hij hier niets meer te zoeken. In de winterstop terug naar de FC?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lig je in 't ziekenhuis, komt PSV langs, staat uitgerekend Ruud Monobrown Swinkels aan je bed.
Vreemd ja. Zelfs als derde keeper natuurlijk maar matig, al zal het niet veel minder zijn dan Flaterman.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Blijft raar dat die gehaald is. Zeker nu die gast uit de jeugd weer fit is, heeft hij hier niets meer te zoeken. In de winterstop terug naar de FC?
Maar die gast uit de jeugd, Bertrams, was er eerst niet hè. Bovendien is die er volgend jaar ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Blijft raar dat die gehaald is. Zeker nu die gast uit de jeugd weer fit is, heeft hij hier niets meer te zoeken. In de winterstop terug naar de FC?
Ach dat is ook dik geluk eigenlijk. Mertens staat wel bovenaan de assists lijst net als vorig seizoen. Ook al komt de helft van corners/vrije trappen. Die man geeft genoeg ballen voor hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vind je? Hij heeft kansen zat gehad en heel erg veel vertrouwen voordat hij zijn basisplek kwijt raakte aan Reis. Dzsudzsak legde genoeg ballen klaar voor Berg om er zo in te prikken maar zelf dat lukte hem niet. Matavz is een type spits die zulke ballen wel er in prikt, maar nu heb je het probleem dat Mertens een totaal ander type speler is. Narsingh brengt het ook niet.
Een combi Dzsudzsak + Matavz was een dodelijke aanval geweest in de eredivisie.
Stop de persenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
Coach van PSV/EHV dames heeft ontslag genomen.
Is ook maar voor een half jaar gehaald. Met optie voor nog een half jaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Teringhoer. Kon er toch niks van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
Coach van PSV/EHV dames heeft ontslag genomen.
Ik zou ook als ik evenveel verdiende naar Australië gaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Teringhoer. Kon er toch niks van.
![]()
Ze verkiest de zon boven succes. Ergen wel logisch in het vrouwenvoetbalwereldje
Jatoch. Begrijpelijk welquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou ook als ik evenveel verdiende naar Australië gaan.
jinx.quote:
Hij is wel mooi, maar lijkt beetje op een rugby shirt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zag trouwens weer een 'mogelijk' jubileumshirt voorbij komen. Volgens de 'verhalen' heeft ie online gestaan op psvshop.nl. Dus zelf weten of je t serieus moet nemen uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Joa, vind ik nog wel tof. Maar vind t beetje saai shirtje eigenlijk. Maar als ze het logo veranderen in het oude logo verandert dat de zaak weerquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is wel mooi, maar lijkt beetje op een rugby shirt.
Gaat toch wel gebeuren?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Joa, vind ik nog wel tof. Maar vind t beetje saai shirtje eigenlijk. Maar als ze het logo veranderen in het oude logo verandert dat de zaak weer
Hopelijk. Heb je geen rechten voor nodig lijkt me. Is gewoon een keuze van PSV volgens mij. Maar paar weekies afwachten nog en dan weten we het. Zijn we ook weer van die vaatdoeken af, kan niet wachtenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat toch wel gebeuren?
Zou wel heel dom zijn, als dat niet gebeurt.
Of Nike heeft de rechten daar niet van, dat kan ook.
Wat ik zeg is echt niet zo raar hoor. Dat blauwe Italiaanse kleur, had bijvoorbeeld Fila de rechten van. Puma heeft die rechten niet, dus spelen ze in een andere soort blauw. Misschien heef Adidas weer de rechten van die logo. Je weet maar nooit, want niet in die logo spelen zou domme keuze zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hopelijk. Heb je geen rechten voor nodig lijkt me. Is gewoon een keuze van PSV volgens mij. Maar paar weekies afwachten nog en dan weten we het. Zijn we ook weer van die vaatdoeken af, kan niet wachten
Niet zo aangevallen voelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat ik zeg is echt niet zo raar hoor. Dat blauwe Italiaanse kleur, had bijvoorbeeld Fila de rechten van. Puma heeft die rechten niet, dus spelen ze in een andere soort blauw. Misschien heef Adidas weer de rechten van die logo. Je weet maar nooit, want niet in die logo spelen zou domme keuze zijn.
Maar persoonlijk vind ik het niet echt zo speciaal, maar misschien wanneer er een betere foto van is wel.
En we spelen eerste wedstrijden in Maleisië mee.
Voelde me niet aangevallen, maar ik legde alleen uit waarom ik dat dacht.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niet zo aangevallen voelenIk weet ook niet hoe dat zit. Maar zou best kunnen als dat is wat je zegt, maar leek me niet.
Vooral omdat dat logo al tijden niet meer gebruikt is ofc.
Die witte of die met verticale streep met Brabantse kleuren?quote:Maar denk dat ik het jubileum shirt wel eens kan gaan kopen. Koop zelden shirtjes, zeker geen uitshirt. Ben blij met mn shirtje uit 2009? 2010? ofzo.. Bazen shirt![]()
Mooiste in jaren. Heb m alleen nooit aan..
Behalve met sporten of kampioensfeest(
). Maar in de zomer kwam er ook nog een jubileum thuis shirt toch? Anders wacht ik daarop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |