abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120606287
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:36 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maak je keuze eens, kut wijf. :(
Ik vergat de slash

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120606295
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch ook
O dan heb ik niks gezegd
pi_120606299
En wie heeft zin om 3 trainers achter elkaar te hebben, die niet goed om kan gaan met de media (Rutten, Advocaat en Bert)?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_120606326
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:37 schreef mrstylo het volgende:
En wie heeft zin om 3 trainers achter elkaar te hebben, die niet goed om kan gaan met de media (Rutten, Advocaat en Bert)?
Advocaat komt op mij als een baas over _O_ Verademing tov Fred :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120606332
Goed om gaan met de media is overrated. Bovendien valt het reuze mee hoe slecht Rutten, Advocaat en Bert met de media zouden zijn.
pi_120606355
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik vergat de slash

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120606357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ach, Fred kan wel goed om met zijn spelers. Wat belangrijker is :)
pi_120606385
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Goed om gaan met de media is overrated. Bovendien valt het reuze mee hoe slecht Rutten, Advocaat en Bert met de media zouden zijn.
Kom op. Mn hele lichaam trok samen als Rutten weer eens zijn 'strijdplan' uitlegde voor de camera. Kon er gewoon nooit rustig naar kijken/luisteren.
pi_120606398
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik niet. Hoezo irriteert een volwassen gast van 65 jaar aan een Omroep Brabant journalist?
  Forum Admin vrijdag 21 december 2012 @ 18:41:49 #210
35723 crew  GGMM
pi_120606428
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik niet. Hoezo irriteert een volwassen gast van 65 jaar aan een Omroep Brabant journalist?
Dat dus. Echt extreem kinderachtig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120606458
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Kom op. Mn hele lichaam trok samen als Rutten weer eens zijn 'strijdplan' uitlegde voor de camera. Kon er gewoon nooit rustig naar kijken/luisteren.
Is allemaal puur ingegeven door VI. Zij zijn er mee begonnen en de rest is braaf gevolgd doordat ze populair waren. Echt totaal niet iets om je druk over te maken als je het mij vraagt.
pi_120606489
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:39 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ach, Fred kan wel goed om met zijn spelers. Wat belangrijker is :)
Klopt Maar Advocaat geeft PSVweer wat het even kwijt was. Een topclubmentaliteit. Daar kan je niet elke speler over zn bolletje aaien als het even niet meezit. Ze verdienen bakken met geld, en ze moeten op het veld bewijzen dat ze dat waard zijn. Bij Arsenal of Manutd ofwaardanook gaat het niet anders.
pi_120606524
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Is allemaal puur ingegeven door VI. Zij zijn er mee begonnen en de rest is braaf gevolgd doordat ze populair waren. Echt totaal niet iets om je druk over te maken als je het mij vraagt.
Is gewoon mijn mening. Heeft niks met VI te maken. Kijk het nauwelijks nog btw.
  vrijdag 21 december 2012 @ 18:45:13 #214
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120606537
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt Maar Advocaat geeft PSVweer wat het even kwijt was. Een topclubmentaliteit. Daar kan je niet elke speler over zn bolletje aaien als het even niet meezit. Ze verdienen bakken met geld, en ze moeten op het veld bewijzen dat ze dat waard zijn. Bij Arsenal of Manutd ofwaardanook gaat het niet anders.
Het enige wat Advocaat tot nu toe aantoont is dat Rutten zo slecht nog niet was
pi_120606540
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Naar buitenwereld verdienen ze bakken met geld, maar bij elkaar zijn ze gelijk. Medespelers denken niet oh Wijnaldum verdient 8k, dus ik moet zeggen ga harder werken. Dat hele topsportklimaat is verzonnen gedoe. Je hebt het of je hebt het niet. Een trainer kan dat echt niet veranderen. Het kan juist tegen werken, wanneer het slecht gaat.
pi_120606545
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Skitterend zeg ik je. :D

Nee, ja. Maarja. Dat moet ie niet doen nee, maar dat zijn geen dingen waar ik me aan kan ergeren. Dat moeten ze zelf weten.
pi_120606573
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Skitterend zeg ik je. :D

Nee, ja. Maarja. Dat moet ie niet doen nee, maar dat zijn geen dingen waar ik me aan kan ergeren. Dat moeten ze zelf weten.
Ik geniet wel wanneer hij langs de lijn helemaal boos is en dan ff knipoogje doet. _O_ _O_
Of klap tegen een speler aan als hij dichtbij komt. _O_ _O_
Maar voor de rest vind ik het maar niets.
pi_120606617
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het enige wat Advocaat tot nu toe aantoont is dat Rutten zo slecht nog niet was
Als trainer? het bewijst inderdaad dat het meer aan de groep ligt ja. Of Rutten heeft ze zo beinvloed dat het nu nog erin zit.... ;)
SPOILER
pi_120606649
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als trainer? het bewijst inderdaad dat het meer aan de groep ligt ja. Of Rutten heeft ze zo beinvloed dat het nu nog erin zit.... ;)
SPOILER
Direct dus Brands.
Eigenlijk moesten de supporters Brands opwachten en niet Rutten. :P
pi_120606706
BTW hier een mooie filmpje:
pi_120606707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Direct dus Brands.
Eigenlijk moesten de supporters Brands opwachten en niet Rutten. :P
Haha. Niet te missen die witte Audi. Kan geregeld worden 8-)
  vrijdag 21 december 2012 @ 18:58:19 #222
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_120606966
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Haha. Niet te missen die witte Audi. Kan geregeld worden 8-)
Op zich zou ik er niet rouwig om zijn als Brands eruit geschopt wordt. Heeft jarenlang mogen aankloten en heeft de selectie compleet uit balans gebracht. Zowel qua kwaliteit als mentaliteit.
pi_120607959
Moet toegeven dat dit wel een goeie huur was

pi_120608887
Mooi filmpje blijft dat :P Vooral dat vingertje op het einde.
  vrijdag 21 december 2012 @ 19:56:02 #225
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_120609186
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
BTW hier een mooie filmpje:
Prachtig!
*Team Anti-Waaif*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: