abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120609543
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef Doublepain het volgende:
Moet toegeven dat dit wel een goeie huur was

_O- _O- Skitterend.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120609685
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef Doublepain het volgende:
Moet toegeven dat dit wel een goeie huur was

hij had eigenlijk ook best heel veel pech
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_120610462
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:07 schreef aight1 het volgende:

[..]

hij had eigenlijk ook best heel veel pech
Vind je? Hij heeft kansen zat gehad en heel erg veel vertrouwen voordat hij zijn basisplek kwijt raakte aan Reis. Dzsudzsak legde genoeg ballen klaar voor Berg om er zo in te prikken maar zelf dat lukte hem niet. Matavz is een type spits die zulke ballen wel er in prikt, maar nu heb je het probleem dat Mertens een totaal ander type speler is. Narsingh brengt het ook niet.

Een combi Dzsudzsak + Matavz was een dodelijke aanval geweest in de eredivisie.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 december 2012 @ 20:58:04 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120612240
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, spelers mogen na de winterstop niet meer protesteren bij de scheidsrechter op straffe van geel, dat wordt een rustige 2e seizoenshelft voor Bommel en Stroot dan :') .
Bommel is aanvoerder die nog wel. Maar de wedstrijden dat Strootman het beste is zijn de wedstrijden dat hij zich puur op voetbal richt. Bij oranje zag je ook dat hij minder speelde toen hij aanvoerder werd. Tegen Twente hield hij bijvoorbeeld zijn mond en speelde heel goed. Napoli ook.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120612833
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:56 schreef Kotsdrol het volgende:

[..]

Prachtig!
Lig je in 't ziekenhuis, komt PSV langs, staat uitgerekend Ruud Monobrown Swinkels aan je bed. :')
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:07:23 #231
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_120615828
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Lig je in 't ziekenhuis, komt PSV langs, staat uitgerekend Ruud Monobrown Swinkels aan je bed. :')
Blijft raar dat die gehaald is. Zeker nu die gast uit de jeugd weer fit is, heeft hij hier niets meer te zoeken. In de winterstop terug naar de FC?
pi_120615984
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Blijft raar dat die gehaald is. Zeker nu die gast uit de jeugd weer fit is, heeft hij hier niets meer te zoeken. In de winterstop terug naar de FC?
Vreemd ja. Zelfs als derde keeper natuurlijk maar matig, al zal het niet veel minder zijn dan Flaterman.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 december 2012 @ 22:22:46 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120616620
quote:

[..]

Maar die gast uit de jeugd, Bertrams, was er eerst niet hè. Bovendien is die er volgend jaar ook niet.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120616719
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Vind je? Hij heeft kansen zat gehad en heel erg veel vertrouwen voordat hij zijn basisplek kwijt raakte aan Reis. Dzsudzsak legde genoeg ballen klaar voor Berg om er zo in te prikken maar zelf dat lukte hem niet. Matavz is een type spits die zulke ballen wel er in prikt, maar nu heb je het probleem dat Mertens een totaal ander type speler is. Narsingh brengt het ook niet.

Een combi Dzsudzsak + Matavz was een dodelijke aanval geweest in de eredivisie.
Ach dat is ook dik geluk eigenlijk. Mertens staat wel bovenaan de assists lijst net als vorig seizoen. Ook al komt de helft van corners/vrije trappen. Die man geeft genoeg ballen voor hoor.
pi_120620889
Coach van PSV/EHV dames heeft ontslag genomen. :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_120620911
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
Stop de persen
pi_120620921
quote:

[..]

Is ook maar voor een half jaar gehaald. Met optie voor nog een half jaar.
Dus hij gaat weer weg hoor. ;)
pi_120621015
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef mrstylo het volgende:
Teringhoer. Kon er toch niks van.
:{

Ze verkiest de zon boven succes. Ergen wel logisch in het vrouwenvoetbalwereldje ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120621064
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Teringhoer. Kon er toch niks van.
:{

Ze verkiest de zon boven succes. Ergen wel logisch in het vrouwenvoetbalwereldje ;)
Ik zou ook als ik evenveel verdiende naar Australië gaan. :@
pi_120621113
Ik zag trouwens weer een 'mogelijk' jubileumshirt voorbij komen. Volgens de 'verhalen' heeft ie online gestaan op psvshop.nl. Dus zelf weten of je t serieus moet nemen uiteraard :D

pi_120621129
Te laat. ;(
pi_120621140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik zou ook als ik evenveel verdiende naar Australië gaan. :@
Jatoch. Begrijpelijk wel ;) :P
pi_120621149
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef mrstylo het volgende:
Te laat. ;(
jinx.
pi_120621174
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zag trouwens weer een 'mogelijk' jubileumshirt voorbij komen. Volgens de 'verhalen' heeft ie online gestaan op psvshop.nl. Dus zelf weten of je t serieus moet nemen uiteraard :D

[ afbeelding ]
Hij is wel mooi, maar lijkt beetje op een rugby shirt. :P
pi_120621247
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij is wel mooi, maar lijkt beetje op een rugby shirt. :P
Joa, vind ik nog wel tof. Maar vind t beetje saai shirtje eigenlijk. Maar als ze het logo veranderen in het oude logo verandert dat de zaak weer ;)
pi_120621371
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Joa, vind ik nog wel tof. Maar vind t beetje saai shirtje eigenlijk. Maar als ze het logo veranderen in het oude logo verandert dat de zaak weer ;)
Gaat toch wel gebeuren?
Zou wel heel dom zijn, als dat niet gebeurt.
Of Nike heeft de rechten daar niet van, dat kan ook.
pi_120621468
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Gaat toch wel gebeuren?
Zou wel heel dom zijn, als dat niet gebeurt.
Of Nike heeft de rechten daar niet van, dat kan ook.
Hopelijk. Heb je geen rechten voor nodig lijkt me. Is gewoon een keuze van PSV volgens mij. Maar paar weekies afwachten nog en dan weten we het. Zijn we ook weer van die vaatdoeken af, kan niet wachten _O_
pi_120621613
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hopelijk. Heb je geen rechten voor nodig lijkt me. Is gewoon een keuze van PSV volgens mij. Maar paar weekies afwachten nog en dan weten we het. Zijn we ook weer van die vaatdoeken af, kan niet wachten _O_
Wat ik zeg is echt niet zo raar hoor. Dat blauwe Italiaanse kleur, had bijvoorbeeld Fila de rechten van. Puma heeft die rechten niet, dus spelen ze in een andere soort blauw. Misschien heef Adidas weer de rechten van die logo. Je weet maar nooit, want niet in die logo spelen zou domme keuze zijn.

Maar persoonlijk vind ik het niet echt zo speciaal, maar misschien wanneer er een betere foto van is wel.
En we spelen eerste wedstrijden in Maleisië mee. _O-
pi_120621829
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wat ik zeg is echt niet zo raar hoor. Dat blauwe Italiaanse kleur, had bijvoorbeeld Fila de rechten van. Puma heeft die rechten niet, dus spelen ze in een andere soort blauw. Misschien heef Adidas weer de rechten van die logo. Je weet maar nooit, want niet in die logo spelen zou domme keuze zijn.

Maar persoonlijk vind ik het niet echt zo speciaal, maar misschien wanneer er een betere foto van is wel.
En we spelen eerste wedstrijden in Maleisië mee. _O-
Niet zo aangevallen voelen :* Ik weet ook niet hoe dat zit. Maar zou best kunnen als dat is wat je zegt, maar leek me niet. :P Vooral omdat dat logo al tijden niet meer gebruikt is ofc.

Maar denk dat ik het jubileum shirt wel eens kan gaan kopen. Koop zelden shirtjes, zeker geen uitshirt. Ben blij met mn shirtje uit 2009? 2010? ofzo.. Bazen shirt _O_ _O_ Mooiste in jaren. Heb m alleen nooit aan.. :P Behalve met sporten of kampioensfeest( :') ). Maar in de zomer kwam er ook nog een jubileum thuisshirt toch? Anders wacht ik daarop.
pi_120621992
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Niet zo aangevallen voelen :* Ik weet ook niet hoe dat zit. Maar zou best kunnen als dat is wat je zegt, maar leek me niet. :P Vooral omdat dat logo al tijden niet meer gebruikt is ofc.
Voelde me niet aangevallen, maar ik legde alleen uit waarom ik dat dacht. :P
Maar ik hoop dat ik het mis heb en er wel op komt.
quote:
Maar denk dat ik het jubileum shirt wel eens kan gaan kopen. Koop zelden shirtjes, zeker geen uitshirt. Ben blij met mn shirtje uit 2009? 2010? ofzo.. Bazen shirt _O_ _O_ Mooiste in jaren. Heb m alleen nooit aan.. :P Behalve met sporten of kampioensfeest( :') ). Maar in de zomer kwam er ook nog een jubileum thuis shirt toch? Anders wacht ik daarop.
Die witte of die met verticale streep met Brabantse kleuren?

Maar ik ga ze ook wel halen. Denk dat ik uit en thuis haal. Normaal koop ik ze nooit, maar ik denk dat ik ze nu sowieso wel koop.
De nieuwe thuis shirt komt denk ik voor de 100 jarige jubileum toernooi uit. Want rond die tijd zijn we dan ook echt honderd jaar oud. En je kan zo ook de verkoop een boost geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')