je maakt je in korte tijd weer ongekend populair hierquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV'ertjes die denken sfeer te hebben of een kans op een kampioenschap, die moet je op laten nemen
Ajax wilde die prijs anders ook graag winnen. Maar natuurlijk is het "geen belangrijke prijs" als je 'm verliestquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bekijk jullie OPJohan Cruijf schaaltje en KNVB beker
Als je daar al blij mee bent...
Het mooie leven tochquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:40 schreef Doublepain het volgende:
Depay die op Twitter een foto van een nieuwe auto post en roept "iets voor mams?"
Beter gaat ie minder Twitteren net als Zanka.. Die hebben echt niks te doen lijkt het
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 14:02:09Verw. opstelling #PSV bij #NAC: Waterman; Hutchinson,Zanka, Derijck, Bouma; Van Bommel, Wijnaldum, Strootman; Narsingh, Matavz, Lens #nacpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 13:16:00Aderlating voor #NAC, keepende 'kwelgeest' Ten Rouwelaar waarschijnlijk niet fit voor #PSV, meldt @paulpostman reageer retweet
volgens mij zijn wij nog één van de weinige die een titel in de stad mogen vieren zonder dat het halve centrum gesloopt wordtquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV'ertjes die denken sfeer te hebben of een kans op een kampioenschap, die moet je op laten nemen
Zie het niet zo snel gebeuren. Maar laat me graag verrassenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over mooi gesproken, we kunnen mooi uitlopen mocht AZ winnen
Veel belangrijke spelers weg, Elm en Moisander vooral. Dat kan je verwachtenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zie het niet zo snel gebeuren. Maar laat me graag verrassenToch vreemd hoe AZ zo ingezakt is opeens.
Wilde t net zeggen ja. Toch mooi. Wie keept daar nu, een jonkie? Scheelt toch wel weer ietsquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 14:02:09Verw. opstelling #PSV bij #NAC: Waterman; Hutchinson,Zanka, Derijck, Bouma; Van Bommel, Wijnaldum, Strootman; Narsingh, Matavz, Lens #nacpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 13:16:00Aderlating voor #NAC, keepende 'kwelgeest' Ten Rouwelaar waarschijnlijk niet fit voor #PSV, meldt @paulpostman reageer retweet
Klopt. Maar het verschil is toch wel erg groot. Dat ze niet mee zouden doen voor de titel was wel duidelijk ja. Maar ze staan 12e, wel erg laag. Maar kunnen toch altijd nog voor een verrassing zorgen, zoals we vanavond zullen zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel belangrijke spelers weg, Elm en Moisander vooral. Dat kan je verwachten
Ik heb vertouwen in onze nieuwe spelerquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar het verschil is toch wel erg groot. Dat ze niet mee zouden doen voor de titel was wel duidelijk ja. Maar ze staan 12e, wel erg laag. Maar kunnen toch altijd nog voor een verrassing zorgen, zoals we vanavond zullen zienHeb wel vertrouwen in Verbeek. En in stief uiteraard
AZ moet ook ieder jaar weer slikken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb vertouwen in onze nieuwe speler
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Veel belangrijke spelers weg, Elm en Moisander vooral. Dat kan je verwachten
Achteraf toch maar goed dat PSV die Markus Henriksen niet heeft overgenomen. Kan bij AZ tot nu toe nog niet echt overtuigen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar het verschil is toch wel erg groot. Dat ze niet mee zouden doen voor de titel was wel duidelijk ja. Maar ze staan 12e, wel erg laag. Maar kunnen toch altijd nog voor een verrassing zorgen, zoals we vanavond zullen zienHeb wel vertrouwen in Verbeek. En in stief uiteraard
Hoop het stiekem toch dat hij niet komt. Is net zon labiel/mooi weer voetballertje als wat we al genoeg hebben. We hebben iets mentaal sterkere jongens nodig. Of iniedergeval wat verkopen eerstquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Inderdaad. Toont maar weer eens de kwaliteit van onze scouting aanquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef Scarface88 het volgende:
Achteraf toch maar goed dat PSV die Markus Henriksen niet heeft overgenomen. Kan bij AZ tot nu toe nog niet echt overtuigen.
Sinds wanneer is dat beleid er dat PSV alleen nog maar gearriveerde spelers voor miljoenen wil hebben?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Achteraf toch maar goed dat PSV die Markus Henriksen niet heeft overgenomen. Kan bij AZ tot nu toe nog niet echt overtuigen.
Hij gaat het daar echt wel waar maken hoor. Moet je niet bang voor zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar, misschien een voorbarige conclusie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij gaat het daar echt wel waar maken hoor. Moet je niet bang voor zijn.
Heeft gewoon aanpassing problemen. Wat Elm vorig jaar ook had.
Ach, jullie kunnen hem toch altijd kopen als hij 7 miljoen waard isquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is waar, misschien een voorbarige conclusie.
ajax moet ook zijn traditionele az aankoop nog doen, goede concurrentie dusquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi. Lurling zit waarschijnijk op de bank. Die is altijd op stoom tegen PSV.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef Doublepain het volgende:
Elke wedstrijd tweemaal roodquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, spelers mogen na de winterstop niet meer protesteren bij de scheidsrechter op straffe van geel, dat wordt een rustige 2e seizoenshelft voor Bommel en Stroot dan.
v.Bommel mag het wel. Is aanvoerderquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, spelers mogen na de winterstop niet meer protesteren bij de scheidsrechter op straffe van geel, dat wordt een rustige 2e seizoenshelft voor Bommel en Stroot dan.
Strootman speelt juist beter als hij zich daar niet mee bezig gaat houden, dus dit is alleen maar beter. Hij gaat 1x de fout in en daarnaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
aanvoerders welquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij mag om opheldering vragen, protesteren niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
v.Bommel mag het wel. Is aanvoerder
Na de winterstop nog wel lijkt me.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:47 schreef Doublepain het volgende:
De vraag is of Strootman dan nog bij PSV speelt
Lijkt me wel, of er moet écht de hoofdprijs worden geboden. Met het oog op zijn contract zie ik niet in om hem te verkopen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:47 schreef Doublepain het volgende:
De vraag is of Strootman dan nog bij PSV speelt
20 miljoen en hoger mag 'ie wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me wel, of er moet écht de hoofdprijs worden geboden. Met het oog op zijn contract zie ik niet in om hem te verkopen.
Zieltjes als Toivonen, Strootman en Mertens gaan het zwaar krijgen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Tjacka het volgende:
Wel naar voor jullie dat de KNJB sneller kaarten gaat geven voor protesteren..
Zure, had m wel iets eerder terug verwacht.. Nog 3 maanden met Wijnaldum op 10 kan ik niet meer aan ben ik bangtwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 13:52:51#toivonen mee naar Thailand. Eind maart begin april inzetbaar reageer retweet
Gaat ze nog veel puntjes kosten ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zieltjes als Toivonen, Strootman en Mertens gaan het zwaar krijgen.
Ik hoor in de gangen van het Philips stadion Maher Maher Maher..quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zure, had m wel iets eerder terug verwacht.. Nog 3 maanden met Wijnaldum op 10 kan ik niet meer aan ben ik bangtwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 13:52:51#toivonen mee naar Thailand. Eind maart begin april inzetbaar reageer retweet
Subsidietje regelen lukt vast wel bij de gemeente o.i.d.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoor in de gangen van het Philips stadion Maher Maher Maher..
Vervanger moet nu komen, in april is het seizoen al bijna voorbij
Symbolisch, gaat geen drol veranderen. In Zeist hebben ze maar weinig vat op scheidsrechters met al dat geseponeer en lagere wedstrijd toewijzing.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Tjacka het volgende:
Wel naar voor jullie dat de KNJB sneller kaarten gaat geven voor protesteren..
Maher zou wel een welkome toevoeging zijn, wanneer loopt Toivonen's contract af, gaat die ook aan het einde van het seizoen gratis de deur uit?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoor in de gangen van het Philips stadion Maher Maher Maher..
Vervanger moet nu komen, in april is het seizoen al bijna voorbij
of verkoop Strootman..quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Subsidietje regelen lukt vast wel bij de gemeente o.i.d.
Zou een goede optie zijn. 10 miljoen moet wel lukken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of verkoop Strootman..
Alles is mogelijk, bal is rond etc
Origineel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Subsidietje regelen lukt vast wel bij de gemeente o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |