Ik genoot meer van de foto's, van de spelers dan..quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
nauwelijks, alleen op de dag zelf is het natuurlijk wel leuk
Bekijk jullie OPquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
nauwelijks, alleen op de dag zelf is het natuurlijk wel leuk
jullie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bekijk jullie OPJohan Cruijf schaaltje en KNVB beker
Als je daar al blij mee bent...
Mooi meegenomen, daar blijft het ook bijquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bekijk jullie OPJohan Cruijf schaaltje en KNVB beker
Als je daar al blij mee bent...
Daarom staan ze er maanden later nog in.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi meegenomen, daar blijft het ook bij
Manolev staat ook in de OP, ben ik daar ook blij mee wil je zeggen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom staan ze er maanden later nog in.
Ik ben blij met de dubbel van Feyenoord dit jaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef GGMM het volgende:
Jullie zijn aan het discussiėren wie er het meest blij is met een prijs.
je moet je schamen als je de knvb beker wintquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:23 schreef GGMM het volgende:
Jullie zijn aan het discussiėren wie er het meest blij is met een prijs.
Feyenoord heeft dit jaar geen dubbel gewonnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben blij met de dubbel van Feyenoord dit jaar..
"Yet".quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dit jaar geen dubbel gewonnen.
Jaren lopen bij mij van eerste competitiewedstrijd in augustus tot ergens in mei. Daarna zijn er 3 maanden waar ik me over het algemeen weinig van herinner.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
10 dagen de tijd. Ik wil wel weer een weddenschapje aan gaan.
"Dit was de kampioenswedstrijd"quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat HMF doelt op dit seizoen, maar de kans is even groot als vorig seizoen.
nihil
Jij mij ook niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Doe dit in het Feyenoordtopic, dit boeit me nl niet![]()
Mooi, kan je weer vertrekken. Je aandachtsuurtje heb je weer gehad clown.quote:
Jij kan ook vertrekken. Maar ik ging wii'en.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mooi, kan je weer vertrekken. Je aandachtuurtje heb je weer gehad clown.
Prima, maar waarom je dat in het PSV-topic viert is me een raadsel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jaren lopen bij mij van eerste competitiewedstrijd in augustus tot ergens in mei. Daarna zijn er 3 maanden waar ik me over het algemeen weinig van herinner..
Dus. Jaar is natuurlijk 2012/2013, het seizoen (wat jij wil) waarin Feyenoord de dubbel pakt.
PSV'ertjes die denken sfeer te hebben of een kans op een kampioenschap, die moet je op laten nemenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef Doublepain het volgende:
Mooi dat ie weg is, als je zulke mensen op straat zou tegenkomen. Dan moet je zo'n persoon gelijk laten opnemen
Mij ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar waarom je dat in het PSV-topic viert is me een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |