ajax moet ook zijn traditionele az aankoop nog doen, goede concurrentie dusquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb vertouwen in onze nieuwe speler
Mooi. Lurling zit waarschijnijk op de bank. Die is altijd op stoom tegen PSV.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 14:02:09Verw. opstelling #PSV bij #NAC: Waterman; Hutchinson,Zanka, Derijck, Bouma; Van Bommel, Wijnaldum, Strootman; Narsingh, Matavz, Lens #nacpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 13:16:00Aderlating voor #NAC, keepende 'kwelgeest' Ten Rouwelaar waarschijnlijk niet fit voor #PSV, meldt @paulpostman reageer retweet
Elke wedstrijd tweemaal roodquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, spelers mogen na de winterstop niet meer protesteren bij de scheidsrechter op straffe van geel, dat wordt een rustige 2e seizoenshelft voor Bommel en Stroot dan.
v.Bommel mag het wel. Is aanvoerderquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah, spelers mogen na de winterstop niet meer protesteren bij de scheidsrechter op straffe van geel, dat wordt een rustige 2e seizoenshelft voor Bommel en Stroot dan.
Strootman speelt juist beter als hij zich daar niet mee bezig gaat houden, dus dit is alleen maar beter. Hij gaat 1x de fout in en daarnaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
aanvoerders welquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij mag om opheldering vragen, protesteren niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
v.Bommel mag het wel. Is aanvoerder
Na de winterstop nog wel lijkt me.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:47 schreef Doublepain het volgende:
De vraag is of Strootman dan nog bij PSV speelt
Lijkt me wel, of er moet écht de hoofdprijs worden geboden. Met het oog op zijn contract zie ik niet in om hem te verkopen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:47 schreef Doublepain het volgende:
De vraag is of Strootman dan nog bij PSV speelt
20 miljoen en hoger mag 'ie wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me wel, of er moet écht de hoofdprijs worden geboden. Met het oog op zijn contract zie ik niet in om hem te verkopen.
Zieltjes als Toivonen, Strootman en Mertens gaan het zwaar krijgen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Tjacka het volgende:
Wel naar voor jullie dat de KNJB sneller kaarten gaat geven voor protesteren..
Zure, had m wel iets eerder terug verwacht.. Nog 3 maanden met Wijnaldum op 10 kan ik niet meer aan ben ik bangtwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 13:52:51#toivonen mee naar Thailand. Eind maart begin april inzetbaar reageer retweet
Gaat ze nog veel puntjes kosten ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zieltjes als Toivonen, Strootman en Mertens gaan het zwaar krijgen.
Ik hoor in de gangen van het Philips stadion Maher Maher Maher..quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zure, had m wel iets eerder terug verwacht.. Nog 3 maanden met Wijnaldum op 10 kan ik niet meer aan ben ik bangtwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 13:52:51#toivonen mee naar Thailand. Eind maart begin april inzetbaar reageer retweet
Subsidietje regelen lukt vast wel bij de gemeente o.i.d.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoor in de gangen van het Philips stadion Maher Maher Maher..
Vervanger moet nu komen, in april is het seizoen al bijna voorbij
Symbolisch, gaat geen drol veranderen. In Zeist hebben ze maar weinig vat op scheidsrechters met al dat geseponeer en lagere wedstrijd toewijzing.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:50 schreef Tjacka het volgende:
Wel naar voor jullie dat de KNJB sneller kaarten gaat geven voor protesteren..
Maher zou wel een welkome toevoeging zijn, wanneer loopt Toivonen's contract af, gaat die ook aan het einde van het seizoen gratis de deur uit?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoor in de gangen van het Philips stadion Maher Maher Maher..
Vervanger moet nu komen, in april is het seizoen al bijna voorbij
of verkoop Strootman..quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Subsidietje regelen lukt vast wel bij de gemeente o.i.d.
Zou een goede optie zijn. 10 miljoen moet wel lukken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of verkoop Strootman..
Alles is mogelijk, bal is rond etc
Origineel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Subsidietje regelen lukt vast wel bij de gemeente o.i.d.
Volgend seizoen loopt ie af volgensmij, dus dat hij er zo lang uit ligt is gewoon nog erger dan het als wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maher zou wel een welkome toevoeging zijn, wanneer loopt Toivonen's contract af, gaat die ook aan het einde van het seizoen gratis de deur uit?
Dus weer een speler die op kosten van PSV revalideert en dan gewoon bedankt en de groeten zegtquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgend seizoen loopt ie af volgensmij, dus dat hij er zo lang uit ligt is gewoon nog erger dan het als was
Gaat 'ie vast naar Vitesse ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus weer een speler die op kosten van PSV revalideert en dan gewoon bedankt en de groeten zegt
Even serieus: wat voor team zou een gozert als Toivonen nog willen kopen. Gast is dalijk al 27, heeft feitelijk gezien heel weinig gepresteerd in zijn carriére.... Sure, eens per twee wedstrijden scoren is leuk en alles, maar dat doet iemand als Immers zelfsquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgend seizoen loopt ie af volgensmij, dus dat hij er zo lang uit ligt is gewoon nog erger dan het als was
Nee, zomer 2014 is het.. Ik dacht 2013quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus weer een speler die op kosten van PSV revalideert en dan gewoon bedankt en de groeten zegt
Alleen zit er bij Toivonen geen penals bij, moet je nagaan wat een verschilquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even serieus: wat voor team zou een gozert als Toivonen nog willen kopen. Gast is dalijk al 27, heeft feitelijk gezien heel weinig gepresteerd in zijn carriére.... Sure, eens per twee wedstrijden scoren is leuk en alles, maar dat doet iemand als Immers zelfs. En ja, daar zitten penallties bij.
Valt weer mee dus, wordt alleen moeilijk om hem van de zomer goed te verkopen als hij net een wedstrijd of 4 max heeft gespeeldquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, zomer 2014 is het.. Ik dacht 2013
Ik zie Toivonen graag blijven hoor. Zie hem veel liever spelen dan miskoop Wijnaldumquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt weer mee dus, wordt alleen moeilijk om hem van de zomer goed te verkopen als hij net een wedstrijd of 4 max heeft gespeeld
Boven de 6 hopelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt weer mee dus, wordt alleen moeilijk om hem van de zomer goed te verkopen als hij net een wedstrijd of 4 max heeft gespeeld
Zal ook wel niet gebeuren denk ik. Eerst eens afwachten hoe snel hij nodig heeft voordat hij op zijn oude niveau is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Speelt dan ook een stuk meer naar voren in een elftal dat al jaren denkt dat aanvallen het nieuwe verdedigen is. En het spreekt voor zich dat Toivonen een betere speler is dan Immers, maar dan nog: welke gek gaat daar een transfersom voor neertellen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef Doublepain het volgende:
Even serieus: wat voor team zou een gozert als Toivonen nog willen kopen. Gast is dalijk al 27, heeft feitelijk gezien heel weinig gepresteerd in zijn carriére.... Sure, eens per twee wedstrijden scoren is leuk en alles, maar dat doet iemand als Immers zelfs . En ja, daar zitten penallties bij.
Toivonen die in zijn eentje hele middenveld van Feyenoord op de kop zet, dat zie ik Gini niet doen iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie Toivonen graag blijven hoor. Zie hem veel liever spelen dan miskoop Wijnaldum
Je kwoot knopje doet raar o en er zijn genoeg clubs, kon al voor veel geld naar Ruslandquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Speelt dan ook een stuk meer naar voren in een elftal dat al jaren denkt dat aanvallen het nieuwe verdedigen is. En het spreekt voor zich dat Toivonen een betere speler is dan Immers, maar dan nog: welke gek gaat daar een transfersom voor neertellen.
Zou tegenover het huidige Feyenoordmiddenveld ook niet meer lukken met Vilhena op rechts en Mathijsen die steeds meer aandringt richting middenveld. Maargoed, jullie kijken natuurlijk met veel plezier terug op begin dit seizoen. Dat begrijp ik, alleen hoop ik dat je begrijpt dat het Feyenoord toen totaal niet meer representatief is voor de ploeg die er nu staat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen die in zijn eentje hele middenveld van Feyenoord op de kop zet, dat zie ik Gini niet doen idd
Die kutquoteknop is echt zaad in Fok!. Als tekst geselecteerd is quotet hij dat i.p.v. het bericht. Anyway, Rusland, dat doet Toivonen zelf nooit. Die wacht dan wel zijn transfervrije status af om naar Tottenham o.i.d. te gaan. Een club die anders geen rooie rotcent voor hem neer zal willen tellen, maar het gokje wel durft als hij transfervrij is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kwoot knopje doet raar o en er zijn genoeg clubs, kon al voor veel geld naar Rusland
Bron?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kwoot knopje doet raar o en er zijn genoeg clubs, kon al voor veel geld naar Rusland
Dat zal wel, maar gelukkig speelt Toivonen ook nog tegen 16 andere clubs in de Eredivisie. Dus no worries hierquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou tegenover het huidige Feyenoordmiddenveld ook niet meer lukken met Vilhena op rechts en Mathijsen die steeds meer aandringt richting middenveld. Maargoed, jullie kijken natuurlijk met veel plezier terug op begin dit seizoen. Dat begrijp ik, alleen hoop ik dat je begrijpt dat het Feyenoord toen totaal niet meer representatief is voor de ploeg die er nu staat.
Kazan.quote:
Daarom. Die wacht liever transfervrijheid af en huppelt naar Tottenham o.i.d. Wat helemaal gaat gebeuren nu hij zich dit jaar niet in de kijker kan spelen, waar hij dus volgend jaar gaat gebruiken om dat te doen en dan transfervrij weghuppelt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thijs, VI, VZ.. Maar hij wilde zelf niet
Ik denk het niet, hij wil geen EL meer spelen hoorde ik een tijd geleden. Dus het zal wss aan de positie van PSV liggen. Qua leeftijd is het ook niet verantwoord als je nog een stap hogerop wilquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die kutquoteknop is echt zaad in Fok!. Als tekst geselecteerd is quotet hij dat i.p.v. het bericht. Anyway, Rusland, dat doet Toivonen zelf nooit. Die wacht dan wel zijn transfervrije status af om naar Tottenham o.i.d. te gaan. Een club die anders geen rooie rotcent voor hem neer zal willen tellen, maar het gokje wel durft als hij transfervrij is.
Ben bang dat het zo'n scenario wordt voor PSV.
Wat werden ze kapot gespeeld. Clasietje die na 10 seconden gras ging vreten om nog maar te zwijgen over het schuimbekkende inteeltvolk wat meekwam. Mooi potje was dat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou tegenover het huidige Feyenoordmiddenveld ook niet meer lukken met Vilhena op rechts en Mathijsen die steeds meer aandringt richting middenveld. Maargoed, jullie kijken natuurlijk met veel plezier terug op begin dit seizoen. Dat begrijp ik, alleen hoop ik dat je begrijpt dat het Feyenoord toen totaal niet meer representatief is voor de ploeg die er nu staat.
Jongen gaat echt nooit aangetrokken worden door een buitenlandse club die CL speelt.... Of hij moet komend jaar kanonnengoed gaan spelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk het niet, hij wil geen EL meer spelen hoorde ik een tijd geleden. Dus het zal wss aan de positie van PSV liggen.
Nee, maar voetballers zijn wel vaker achterlijkquote:leeftijd is het ook niet verantwoord als je nog een stap hogerop wil
Ah ok.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kazan wilde hem voor 6 miljoen afgelopen Augustus.
Jep. Leuke is dat jullie over een aantal weken eerst compleet kapotgespeeld worden in de beker en vervolgens in De Kuip ook nog een pak slaag krijgen, net op tijd om jullie kampioensschapsaspiraties weer de vriezer in te duwen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat werden ze kapot gespeeld. Clasietje die na 10 seconden gras ging vreten om nog maar te zwijgen over het schuimbekkende inteeltvolk wat meekwam. Mooi potje was dat.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Leuke is dat jullie over een aantal weken eerst compleet kapotgespeeld worden in de beker en vervolgens in De Kuip ook nog een pak slaag krijgen, net op tijd om jullie kampioensschapsaspiraties weer de vriezer in te duwen.
Maargoed, geniet er nog even van zou ik zeggen. Het zal niet lang meer duren immers.
quote:
Ik denk dat bij jou beide gevallen opspelen op het moment.quote:Mensen lachen soms om de pijnlijke waarheid te verdringen. De hersenen maken endorfine en dopamine aan tijdens het lachen. Door deze pijnstillende stof voelt iemand zich lekkerder. Lachen werkt stressverlagend en stimuleert het immuunsysteem van het lichaam.
[...]
Ook kan ongecontroleerd lachen een teken zijn van bepaalde gedragsstoornissen zoal ADHD, hysterie of disfuncties van de hersenen.
Zonder enige vorm van twijfel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat bij jou beide gevallen opspelen op het moment.
Ah jammerquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is laatste verkocht aan de wereldbeker winnaar.
Hysterie dus en daarnaast het verdrukken van de pijn? Ach gossie jongen. Zie het zo: "het is maar een spelletje". En om van Feyenoord, de beste van Nederland, zowel in beker als de eredivisie, te verliezen, is geen schande.quote:
quote:Advocaat: jeugdspelers van PSV kunnen ons het kampioenschap nog niet bezorgen
In het uitgebreide interview in hert Kerstnummer van Voetbal International ging Dick Advocaat in op alle verhalen op het al dan niet opstellen van meer jeugdspelers. "PSV heeft wel talenten in de eigen jeugd, maar die zijn nog niet goed genoeg. Ik wil ze best opstellen, maar dan moeten we net als Feyenoord een heel eerlijke boodschap naar de supporters overbrengen."
"Dan moet je, net als in Rotterdam zeggen, dat je niet voor de titel gaat. Bij PSV hebben ze een andere doelstelling uitgesproken. En wat niet vergeten mag worden, is dat ik iedere wedstrijd vier van die jonge knapen uit de opleiding bij de selectie heb, hè. Ik heb ze al veel speelminuten gegeven, zeker in de Europa League. Dat zijn waardevolle leermomenten voor een jeugdspeler. Het zijn stuk voor stuk aardige spelers, maar ze kunnen ons nog niet het kampioenschap bezorgen.
En straks je bek houden als je kansloos verliest en weer iets nieuws zoeken om over te zeiken. 2 jaar geleden afgedroogd met 10-0 man. Ik zou me een beetje inhouden als ik jou was.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hysterie dus en daarnaast het verdrukken van de pijn? Ach gossie jongen. Zie het zo: "het is maar een spelletje". En om van Feyenoord, de beste van Nederland, zowel in beker als de eredivisie, te verliezen, is geen schande.
Toen hielden we in Rotterdam juist niet onze bek, maar stonden we met 48.000 man in De Kuip de volgende wedstrijd. Dat zijn echte supporters, kun je wat van leren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En straks je bek houden als je kansloos verliest en weer iets nieuws zoeken om over te zeiken. 2 jaar geleden afgedroogd met 10-0 man. Ik zou me een beetje inhouden als ik jou was.
En om dan even terug te komen hierop: wij verliezen niet, laat staan kansloos. Dus Ik hoef mijn bek niet te houden, en kom hier lekker mijn gelijk bewijzen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En straks je bek houden als je kansloos verliest en weer iets nieuws zoeken om over te zeiken. 2 jaar geleden afgedroogd met 10-0 man. Ik zou me een beetje inhouden als ik jou was.
Nog bedankt hé. dankzij die overwinning kreeg PSV ongeveer 80 miljoen op de bankquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen hielden we in Rotterdam juist niet onze bek, maar stonden we met 48.000 man in De Kuip de volgende wedstrijd. Dat zijn echte supporters, kun je wat van leren.
O ja, wacht even: was dat niet het seizoen waar we jullie 10 keer zo hard in de kont neukten door in De Kuip met 3-1 te winnen, waarmee we jullie landskampioensschapsambities kapotschoten?honderd keer epischer om dat te doen dan een 10-0'etje
Aaah burnnnnnn. Goeie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hysterie dus en daarnaast het verdrukken van de pijn? Ach gossie jongen. Zie het zo: "het is maar een spelletje". En om van Feyenoord, de beste van Nederland, zowel in beker als de eredivisie, te verliezen, is geen schande.
Klopt ook wel weer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog bedankt hé. dankzij die overwinning kreeg PSV ongeveer 80 miljoen op de bank
Anders had je 18 miljoen gehad via de CL, extra inkomsten uit seizoenskaartverkoop (zo hypocriet zijn ze in Eindhoven dan weer welquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog bedankt hé. dankzij die overwinning kreeg PSV ongeveer 80 miljoen op de bank
Dit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef Lemming22 het volgende:
Het niveau in dit topic was tot voor kort nog best aardig en ging het nog daadwerkelijk ergens over
Tja komt door die debiel van een HMF he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef Lemming22 het volgende:
Het niveau in dit topic was tot voor kort nog best aardig en ging het nog daadwerkelijk ergens over
Morgen laatste wedstrijd van het jaar, paar weken geen voetbal en een open PSVtopic. Dan wordt het pas baggeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef Lemming22 het volgende:
Nee want Strootman en nu wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Anders had je 18 miljoen gehad via de CL, extra inkomsten uit seizoenskaartverkoop (zo hypocriet zijn ze in Eindhoven dan weer wel), shirtverkoop et cetera. Had je zo 25 miljoen extra opgeleverd, en je had dat eigen stuk waardeloze grond nog steeds gehad. O, en, je had jezelf landskampioen kunnen noemen.
Maargoed, dat je dat niet begrijpt verbaasd me dan weer niets.
Alsof je zelf nog niet debiel genoeg bent.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja komt door die debiel van een HMF he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Schelden is niet noodzakelijk, en ik snijd hier gewoon hout hoor. Toivonen niet transferbaar, etc. etc.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja komt door die debiel van een HMF he.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je zelf nog niet debiel genoeg bent.OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Maar waarom vindt je PSV interessanter dan je eigen club? Je bent hier vaker te vinden dan in dat topic van je eigen club. Toch opmerkelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schelden is niet noodzakelijk, en ik snijd hier gewoon hout hoor. Toivonen niet transferbaar, etc. etc.
Niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |