abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120603090
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maher zou wel een welkome toevoeging zijn, wanneer loopt Toivonen's contract af, gaat die ook aan het einde van het seizoen gratis de deur uit?
Volgend seizoen loopt ie af volgensmij, dus dat hij er zo lang uit ligt is gewoon nog erger dan het als was
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:00:42 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120603144
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Volgend seizoen loopt ie af volgensmij, dus dat hij er zo lang uit ligt is gewoon nog erger dan het als was
Dus weer een speler die op kosten van PSV revalideert en dan gewoon bedankt en de groeten zegt
pi_120603173
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dus weer een speler die op kosten van PSV revalideert en dan gewoon bedankt en de groeten zegt
Gaat 'ie vast naar Vitesse ofzo.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_120603180
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Even serieus: wat voor team zou een gozert als Toivonen nog willen kopen. Gast is dalijk al 27, heeft feitelijk gezien heel weinig gepresteerd in zijn carriére.... Sure, eens per twee wedstrijden scoren is leuk en alles, maar dat doet iemand als Immers zelfs :'). En ja, daar zitten penallties bij.
pi_120603196
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee, zomer 2014 is het.. Ik dacht 2013
pi_120603236
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Even serieus: wat voor team zou een gozert als Toivonen nog willen kopen. Gast is dalijk al 27, heeft feitelijk gezien heel weinig gepresteerd in zijn carriére.... Sure, eens per twee wedstrijden scoren is leuk en alles, maar dat doet iemand als Immers zelfs :'). En ja, daar zitten penallties bij.
Alleen zit er bij Toivonen geen penals bij, moet je nagaan wat een verschil :)
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:03:16 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120603260
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nee, zomer 2014 is het.. Ik dacht 2013
Valt weer mee dus, wordt alleen moeilijk om hem van de zomer goed te verkopen als hij net een wedstrijd of 4 max heeft gespeeld
pi_120603293
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Valt weer mee dus, wordt alleen moeilijk om hem van de zomer goed te verkopen als hij net een wedstrijd of 4 max heeft gespeeld
Ik zie Toivonen graag blijven hoor. Zie hem veel liever spelen dan miskoop Wijnaldum :s)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_120603298
quote:

[..]

Boven de 6 hopelijk
pi_120603318
quote:

[..]

Zal ook wel niet gebeuren denk ik. Eerst eens afwachten hoe snel hij nodig heeft voordat hij op zijn oude niveau is.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120603323
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:02 schreef Doublepain het volgende:
Even serieus: wat voor team zou een gozert als Toivonen nog willen kopen. Gast is dalijk al 27, heeft feitelijk gezien heel weinig gepresteerd in zijn carriére.... Sure, eens per twee wedstrijden scoren is leuk en alles, maar dat doet iemand als Immers zelfs . En ja, daar zitten penallties bij.

Speelt dan ook een stuk meer naar voren in een elftal dat al jaren denkt dat aanvallen het nieuwe verdedigen is. En het spreekt voor zich dat Toivonen een betere speler is dan Immers, maar dan nog: welke gek gaat daar een transfersom voor neertellen.
pi_120603325
quote:
19s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik zie Toivonen graag blijven hoor. Zie hem veel liever spelen dan miskoop Wijnaldum :s)
Toivonen die in zijn eentje hele middenveld van Feyenoord op de kop zet, dat zie ik Gini niet doen idd ;(
pi_120603354
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Speelt dan ook een stuk meer naar voren in een elftal dat al jaren denkt dat aanvallen het nieuwe verdedigen is. En het spreekt voor zich dat Toivonen een betere speler is dan Immers, maar dan nog: welke gek gaat daar een transfersom voor neertellen.
Je kwoot knopje doet raar o en er zijn genoeg clubs, kon al voor veel geld naar Rusland
pi_120603361
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Toivonen die in zijn eentje hele middenveld van Feyenoord op de kop zet, dat zie ik Gini niet doen idd ;(
Zou tegenover het huidige Feyenoordmiddenveld ook niet meer lukken met Vilhena op rechts en Mathijsen die steeds meer aandringt richting middenveld. Maargoed, jullie kijken natuurlijk met veel plezier terug op begin dit seizoen. Dat begrijp ik, alleen hoop ik dat je begrijpt dat het Feyenoord toen totaal niet meer representatief is voor de ploeg die er nu staat.
pi_120603391
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Je kwoot knopje doet raar o en er zijn genoeg clubs, kon al voor veel geld naar Rusland
Die kutquoteknop is echt zaad in Fok!. Als tekst geselecteerd is quotet hij dat i.p.v. het bericht. Anyway, Rusland, dat doet Toivonen zelf nooit. Die wacht dan wel zijn transfervrije status af om naar Tottenham o.i.d. te gaan. Een club die anders geen rooie rotcent voor hem neer zal willen tellen, maar het gokje wel durft als hij transfervrij is.

Ben bang dat het zo'n scenario wordt voor PSV.
pi_120603392
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Bron?
Groot fan van User Wotte
pi_120603393
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zou tegenover het huidige Feyenoordmiddenveld ook niet meer lukken met Vilhena op rechts en Mathijsen die steeds meer aandringt richting middenveld. Maargoed, jullie kijken natuurlijk met veel plezier terug op begin dit seizoen. Dat begrijp ik, alleen hoop ik dat je begrijpt dat het Feyenoord toen totaal niet meer representatief is voor de ploeg die er nu staat.
Dat zal wel, maar gelukkig speelt Toivonen ook nog tegen 16 andere clubs in de Eredivisie. Dus no worries hier
pi_120603409
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Bron?
Thijs, VI, VZ.. Maar hij wilde zelf niet
pi_120603424
quote:

[..]

Bron?
Kazan wilde hem voor 6 miljoen afgelopen Augustus.
pi_120603433
quote:

[..]

Bron?
Kazan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120603444
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Thijs, VI, VZ.. Maar hij wilde zelf niet
Daarom. Die wacht liever transfervrijheid af en huppelt naar Tottenham o.i.d. Wat helemaal gaat gebeuren nu hij zich dit jaar niet in de kijker kan spelen, waar hij dus volgend jaar gaat gebruiken om dat te doen en dan transfervrij weghuppelt.

Klotevoetballers ook.
pi_120603466
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die kutquoteknop is echt zaad in Fok!. Als tekst geselecteerd is quotet hij dat i.p.v. het bericht. Anyway, Rusland, dat doet Toivonen zelf nooit. Die wacht dan wel zijn transfervrije status af om naar Tottenham o.i.d. te gaan. Een club die anders geen rooie rotcent voor hem neer zal willen tellen, maar het gokje wel durft als hij transfervrij is.

Ben bang dat het zo'n scenario wordt voor PSV.
Ik denk het niet, hij wil geen EL meer spelen hoorde ik een tijd geleden. Dus het zal wss aan de positie van PSV liggen. Qua leeftijd is het ook niet verantwoord als je nog een stap hogerop wil
pi_120603512
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat werden ze kapot gespeeld. Clasietje die na 10 seconden gras ging vreten om nog maar te zwijgen over het schuimbekkende inteeltvolk wat meekwam. Mooi potje was dat.
Dit, dus.
pi_120603515
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:09 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik denk het niet, hij wil geen EL meer spelen hoorde ik een tijd geleden. Dus het zal wss aan de positie van PSV liggen.
Jongen gaat echt nooit aangetrokken worden door een buitenlandse club die CL speelt.... Of hij moet komend jaar kanonnengoed gaan spelen :').

quote:
leeftijd is het ook niet verantwoord als je nog een stap hogerop wil
Nee, maar voetballers zijn wel vaker achterlijk :'). "Nog een keer een buitenlands avontuur", je kent dat riedeltje wel.
pi_120603527
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kazan wilde hem voor 6 miljoen afgelopen Augustus.
Ah ok.
Groot fan van User Wotte
pi_120603552
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat werden ze kapot gespeeld. Clasietje die na 10 seconden gras ging vreten om nog maar te zwijgen over het schuimbekkende inteeltvolk wat meekwam. Mooi potje was dat.
Jep. Leuke is dat jullie over een aantal weken eerst compleet kapotgespeeld worden in de beker en vervolgens in De Kuip ook nog een pak slaag krijgen, net op tijd om jullie kampioensschapsaspiraties weer de vriezer in te duwen.

Maargoed, geniet er nog even van zou ik zeggen. Het zal niet lang meer duren immers.
pi_120603594
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jep. Leuke is dat jullie over een aantal weken eerst compleet kapotgespeeld worden in de beker en vervolgens in De Kuip ook nog een pak slaag krijgen, net op tijd om jullie kampioensschapsaspiraties weer de vriezer in te duwen.

Maargoed, geniet er nog even van zou ik zeggen. Het zal niet lang meer duren immers.
:D ik lach hardop.
Dit, dus.
pi_120603604
Ik las een maand geleden over een gerucht van het huren van Renato Augusto, maar dat blijft zeker bij een gerucht?
pi_120603657
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:D ik lach hardop.
quote:
Mensen lachen soms om de pijnlijke waarheid te verdringen. De hersenen maken endorfine en dopamine aan tijdens het lachen. Door deze pijnstillende stof voelt iemand zich lekkerder. Lachen werkt stressverlagend en stimuleert het immuunsysteem van het lichaam.

[...]

Ook kan ongecontroleerd lachen een teken zijn van bepaalde gedragsstoornissen zoal ADHD, hysterie of disfuncties van de hersenen.
Ik denk dat bij jou beide gevallen opspelen op het moment.
pi_120603684
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Renato Augusto
Die is laatste verkocht aan de wereldbeker winnaar.
pi_120603691
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:13 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat bij jou beide gevallen opspelen op het moment.
Zonder enige vorm van twijfel.
Dit, dus.
pi_120603713
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Die is laatste verkocht aan de wereldbeker winnaar.
Ah jammer ;(
pi_120603745
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zonder enige vorm van twijfel.
Hysterie dus en daarnaast het verdrukken van de pijn? Ach gossie jongen. Zie het zo: "het is maar een spelletje". En om van Feyenoord, de beste van Nederland, zowel in beker als de eredivisie, te verliezen, is geen schande.
pi_120603774
quote:
Advocaat: jeugdspelers van PSV kunnen ons het kampioenschap nog niet bezorgen
In het uitgebreide interview in hert Kerstnummer van Voetbal International ging Dick Advocaat in op alle verhalen op het al dan niet opstellen van meer jeugdspelers. "PSV heeft wel talenten in de eigen jeugd, maar die zijn nog niet goed genoeg. Ik wil ze best opstellen, maar dan moeten we net als Feyenoord een heel eerlijke boodschap naar de supporters overbrengen."

"Dan moet je, net als in Rotterdam zeggen, dat je niet voor de titel gaat. Bij PSV hebben ze een andere doelstelling uitgesproken. En wat niet vergeten mag worden, is dat ik iedere wedstrijd vier van die jonge knapen uit de opleiding bij de selectie heb, hè. Ik heb ze al veel speelminuten gegeven, zeker in de Europa League. Dat zijn waardevolle leermomenten voor een jeugdspeler. Het zijn stuk voor stuk aardige spelers, maar ze kunnen ons nog niet het kampioenschap bezorgen.
pi_120603804
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hysterie dus en daarnaast het verdrukken van de pijn? Ach gossie jongen. Zie het zo: "het is maar een spelletje". En om van Feyenoord, de beste van Nederland, zowel in beker als de eredivisie, te verliezen, is geen schande.
En straks je bek houden als je kansloos verliest en weer iets nieuws zoeken om over te zeiken. 2 jaar geleden afgedroogd met 10-0 man. Ik zou me een beetje inhouden als ik jou was. _O-
pi_120603837
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

En straks je bek houden als je kansloos verliest en weer iets nieuws zoeken om over te zeiken. 2 jaar geleden afgedroogd met 10-0 man. Ik zou me een beetje inhouden als ik jou was. _O-
Toen hielden we in Rotterdam juist niet onze bek, maar stonden we met 48.000 man in De Kuip de volgende wedstrijd. Dat zijn echte supporters, kun je wat van leren.

O ja, wacht even: was dat niet het seizoen waar we jullie 10 keer zo hard in de kont neukten door in De Kuip met 3-1 te winnen, waarmee we jullie landskampioensschapsambities kapotschoten?

_O_ honderd keer epischer om dat te doen dan een 10-0'etje _O_
pi_120603848
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

En om dan even terug te komen hierop: wij verliezen niet, laat staan kansloos. Dus Ik hoef mijn bek niet te houden, en kom hier lekker mijn gelijk bewijzen. _O_
pi_120603856
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Toen hielden we in Rotterdam juist niet onze bek, maar stonden we met 48.000 man in De Kuip de volgende wedstrijd. Dat zijn echte supporters, kun je wat van leren.

O ja, wacht even: was dat niet het seizoen waar we jullie 10 keer zo hard in de kont neukten door in De Kuip met 3-1 te winnen, waarmee we jullie landskampioensschapsambities kapotschoten?

_O_ honderd keer epischer om dat te doen dan een 10-0'etje _O_
Nog bedankt hé. dankzij die overwinning kreeg PSV ongeveer 80 miljoen op de bank ^O^
pi_120603870
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Aaah burnnnnnn. Goeie.
Dit, dus.
pi_120603888
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nog bedankt hé. dankzij die overwinning kreeg PSV ongeveer 80 miljoen op de bank ^O^
Klopt ook wel weer.
Dit, dus.
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:22:37 #141
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_120603920
Het niveau in dit topic was tot voor kort nog best aardig en ging het nog daadwerkelijk ergens over :'(
pi_120603943
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Anders had je 18 miljoen gehad via de CL, extra inkomsten uit seizoenskaartverkoop (zo hypocriet zijn ze in Eindhoven dan weer wel :')), shirtverkoop et cetera. Had je zo 25 miljoen extra opgeleverd, en je had dat eigen stuk waardeloze grond nog steeds gehad. O, en, je had jezelf landskampioen kunnen noemen.

Maargoed, dat je dat niet begrijpt verbaasd me dan weer niets :').
pi_120603947
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:22 schreef Lemming22 het volgende:
Het niveau in dit topic was tot voor kort nog best aardig en ging het nog daadwerkelijk ergens over :'(
Dit.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_120603961
quote:
Tja komt door die debiel van een HMF he.
pi_120603969
quote:
Morgen laatste wedstrijd van het jaar, paar weken geen voetbal en een open PSVtopic. Dan wordt het pas baggeren.
Dit, dus.
pi_120603970
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Anders had je 18 miljoen gehad via de CL, extra inkomsten uit seizoenskaartverkoop (zo hypocriet zijn ze in Eindhoven dan weer wel :')), shirtverkoop et cetera. Had je zo 25 miljoen extra opgeleverd, en je had dat eigen stuk waardeloze grond nog steeds gehad. O, en, je had jezelf landskampioen kunnen noemen.

Maargoed, dat je dat niet begrijpt verbaasd me dan weer niets :').
Nee want Strootman en nu weg :W
pi_120603973
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Alsof je zelf nog niet debiel genoeg bent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/spoiler]
pi_120603977
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:23 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Schelden is niet noodzakelijk, en ik snijd hier gewoon hout hoor. Toivonen niet transferbaar, etc. etc.

Niets mis mee.
pi_120603990
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alsof je zelf nog niet debiel genoeg bent.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/spoiler]
Oke
pi_120604014
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Schelden is niet noodzakelijk, en ik snijd hier gewoon hout hoor. Toivonen niet transferbaar, etc. etc.

Niets mis mee.
Maar waarom vindt je PSV interessanter dan je eigen club? Je bent hier vaker te vinden dan in dat topic van je eigen club. Toch opmerkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')