Tjsa, als dit de echte tenue is, dat valt het me erg tegen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat blauwe er uitziet in het echtVolgens mij wel een mooi shirt.
Ohja Bertrams is de naam. Die heeft toch ook een jongere broer die zeer getalenteerd is? Dan kan die niet slechter zijn dan Swinkels. En had hij beter derde keeper kunnen zijn. Weer een keuze waardoor de jeugd zich wat meer serieus genomen had kunnen voelen. En als de jonge Bertrams niet beter is, vraag ik me af of hij wel echt zo getalenteerd is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar die gast uit de jeugd, Bertrams, was er eerst niet hč. Bovendien is die er volgend jaar ook niet.
Eerlijk gezegd hoop ik dat PSV Tyton en Waterman volgend jaar niet meer heeft. Tyton heeft te veel potentie om achter een jeugdspeler op de bank te zitten en Waterman moet je zelfs als reserve niet willen. Mocht Zoet tegenvallen of geblesseerd raken, dan zit je weer met Flaterman te kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ohja Bertrams is de naam. Die heeft toch ook een jongere broer die zeer getalenteerd is? Dan kan die niet slechter zijn dan Swinkels. En had hij beter derde keeper kunnen zijn. Weer een keuze waardoor de jeugd zich wat meer serieus genomen had kunnen voelen. En als de jonge Bertrams niet beter is, vraag ik me af of hij wel echt zo getalenteerd is.
Maargoed, prima dat Swinkels dus maar een contract voor een half jaar heeft dan, want nu de oude Bertrams er weer is, is hij best overbodig. Volgend jaar ook met Zoet, Tyton en Waterman.
Misschien De Goeij, Moens of Van der Gouw eens polsen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dat PSV Tyton en Waterman volgend jaar niet meer heeft. Tyton heeft te veel potentie om achter een jeugdspeler op de bank te zitten en Waterman moet je zelfs als reserve niet willen. Mocht Zoet tegenvallen of geblesseerd raken, dan zit je weer met Flaterman te kijken.
Ik denk dat PSV een degelijk, wat oudere keeper moet zoeken voor achter Zoet. Eentje die ook direct als mentor kan optreden. Jammer dat ten Rouwelaar niet een paar jaar ouder is.
Of iemand onder de 68!quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Misschien De Goeij, Moens of Van der Gouw eens polsen?
Haha, het was maar een geintje chef.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of iemand onder de 68!
Misschien wil onze twitter-Marokkaan terugkomen volgend jaar?
Ik weet. Ik ben ook niet boos. Teleurgesteld, dat wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, het was maar een geintje chef.
Mijn nederige excuses.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet. Ik ben ook niet boos. Teleurgesteld, dat wel.
Ik weet niet of het wat is, maar het is in ieder geval wel positief dat hij na een rondtrip langs verschillende clubs voor PSV kiest. Nu maar hopen dat het wat wordt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:23 schreef Chase_Utley het volgende:
thijsslegers @thijsslegers
#hiljenmark op haar na speler v #psv. Clubs in principe akkoord, 2,2 mln. Speler reeds akkoord met PSV
quote:At an age of 18 in his true debut season 2011, he was nominated as newcomer of the year being the youngest of the nominated. He also won the prestigious Månadens Tipselitspelare prize with the jury's citation: "Oscar Hiljemark has been endowed with a massive winning attitude that he has used to the competitive environment for the optimum development. He is a talented player who works hard and takes a mature responsibility from his midfield position." Players who also won the price are Fredrik Ljungberg, Johan Elmander, Olof Mellberg and Kim Källström.
Advocaat mag niets bepalen over spelers aankopen. Dat weet je toch wel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:51 schreef HetBrabandertje het volgende:
Opvolger voor Strootman, is alleen maar verstandig om nu al binnen te halen. Strootman is tenslotte toch weg van de zomer (en anders maar als opvolger van Van Bommel (+ Hutchinson die zeker vertrekt). Scheelt een hoop geld. Bovendien lijkt het erop dat Marcel Brands iets van de vraagprijs heeft afgesnoept. Vraagprijs was > 2,5 miljoen en PSV zou hem nu dus voor 2,2 miljoen aantrekken. Dat zou ook voor het eerst zijn. Het zou kapitaalvernietiging zijn om die kans te laten liggen. Het enige wat ik vreemd vind is dat Advocaat gezegd zou hebben dat Hiljemark wat hem betreft nog niet hoefde te komen. Dan is het toch opvallend dat zo'n speler toch naar PSV komt.
Ritzmaier wordt verhuurd, dus je vervangt hem eigenlijk gewoon voor Hiljemark.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind het alleen apart dat je een middenvelder haalt terwijl je nog zoveel ballast op je loonlijst hebt staan. Zorg dan eerst dat je dat allemaal loost voordat je weer iemand binnen haalt.
Engelaar gaat weg daar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef tammepiet het volgende:
Hahah weer een aankoop. Brands for president.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef tammepiet het volgende:
Hahah weer een aankoop. Brands for president.
Echt hequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Doet Ajax niet aan gelukkig.
Klopt, maar als ik speler zou zijn die de keuze heeft uit meerdere clubs en ik zou een trainer dat over me horen zeggen zou ik nog wel even goed nadenken. De opstelling bepaalt Advocaat immers wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Advocaat mag niets bepalen over spelers aankopen. Dat weet je toch wel?
Ajax verkoopt ook nog weleens een spelerquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Doet Ajax niet aan gelukkig.
Dat bedoelde hij niet. Maar PSV verkoopt nooit spelers nee, klopt helemaal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax verkoopt ook nog weleens een speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |