Zeg het maar jongens die doem dachten.quote:PSV opnieuw in 'gezonde' categorie 3
22 december 2012 Eindhovens Dagblad
PSV is zoals verwacht door de KNVB opnieuw ingedeeld in categorie 3 voor de meest gezonde clubs van Nederland. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. PSV zat al in categorie 3 en zal dit seizoen naar verwachting ook zwarte cijfers draaien door de deal met Fox.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voelde me niet aangevallen, maar ik legde alleen uit waarom ik dat dacht.
Maar ik hoop dat ik het mis heb en er wel op komt.
quote:Die witte of die met verticale streep met Brabantse kleuren?
Maar ik ga ze ook wel halen. Denk dat ik uit en thuis haal. Normaal koop ik ze nooit, maar ik denk dat ik ze nu sowieso wel koop.
De nieuwe thuis shirt komt denk ik voor de 100 jarige jubileum toernooi uit. Want rond die tijd zijn we dan ook echt honderd jaar oud. En je kan zo ook de verkoop een boost geven.
Ik dacht dat je over uit-shirt had van die tijd. Maar moet zeggen dat die thuis shirt van toen ook echt mooi was. Geen rare gedoe en gewoon simplistisch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Deze dus. Schitterend. Was die uit 2010 trouwens.
Klopt denk ik wel ja. Over uit ga ik denken. Wordt straks toch een collectors itempjes, blijft speciaal shirtje.
Wedstrijdje tegen Barcelona. Heb er zin an. Koop niet vaak (graag) kaartjes om ons cluppie dik ingemaakt te zien worden.
Nah, doe sowieso niet aan uitshirtjes. Vind ik bijna altijd standaard lelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je over uit-shirt had van die tijd. Maar moet zeggen dat die thuis shirt van toen ook echt mooi was. Geen rare gedoe en gewoon simplistisch.
Maar ik wil wel kaartjes kopen voor die wedstrijd, maar zal wel weer stijf uitverkocht zijn.
Ik las ook al een gerucht dat dit het uitgelekte shirt zou zijn. Ziet er erg mooi uit in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zag trouwens weer een 'mogelijk' jubileumshirt voorbij komen. Volgens de 'verhalen' heeft ie online gestaan op psvshop.nl. Dus zelf weten of je t serieus moet nemen uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef mrstylo het volgende:
En volgend jaar misschien samen met Ritzmaier onze middenveld.
Verkopen-> terugkopen is het ook meestal weer niet helemaal..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef mrstylo het volgende:
Maar waarom halen we niet gewoon Najah terug, in plaats van zo'n 2e keus te kopen uit Zweden?
1e keus van volgens mij Markus Hendricksen en die is nu naar AZ. Ik vind Najah het echt goed doen en zal echt passen als 12e man bij ons. En volgend jaar misschien samen met Ritzmaier onze middenveld.
Las er ook bij dat ie op psvshop.nl stond. Als dat waar is dan zal ie t wel zijn. Maar kende die site nog geeneensquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik las ook al een gerucht dat dit het uitgelekte shirt zou zijn. Ziet er erg mooi uit in ieder geval.
Dat hoeft niet op dit forum.quote:
Dankzij alle verhalen op VI zeker?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nah, doe sowieso niet aan uitshirtjes. Vind ik bijna altijd standaard lelijk.![]()
Weet het niet. De competitie begint al eind juli, wanneer ik nog met mijn maten in Boedapest aan het zuipen ben. Dus dat toernooi zal nog eerder zijn, wanneer veel mensen op vakantie zijn. Dus wie weet heb je geluk. Anders is er wel wat te regelen hier hoor
![]()
Nee, maar ik hoop nog wel.quote:
Wat zou hij doen eigenlijk?quote:De lobby van Kees Jansma aan het adres van Dick Advocaat om bij PSV aan de slag te gaan, heeft een opmerkelijke reden. Het was enkele maanden geleden de bedoeling
dat Jansma voor de club uit Eindhoven zou gaan werken. De aanstelling van Louis van Gaal als bondscoach van het Nederlands elftal heeft er waarschijnlijk voor gezorgd heeft dat de perschef alsnog bij de KNVB is gebleven. (VI Vandaag)
Is een normale vraag en hij antwoordt er gewoon op. Zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat hoeft niet op dit forum.
/wasgrapje. Sorry.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Is een normale vraag en hij antwoordt er gewoon op. Zie het probleem niet zo.
Ja dat is wel zo, maar vond het wel altijd een rare verkoop.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Verkopen-> terugkopen is het ook meestal weer niet helemaal..
nog geeneens
Was een grap van hem.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Is een normale vraag en hij antwoordt er gewoon op. Zie het probleem niet zo.
Ik weet niet, wat hebben ze daar verteld dan? Hoeren mwuihahaha?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dankzij alle verhalen op VI zeker?
Ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet niet, wat hebben ze daar verteld dan? Hoeren mwuihahaha?Ben even Gijpie-moe.
Maar wat jij eerder zij, bedacht ik me ook. Wat the fuck is die PSVshop.nl. Ken het echt nergens van. Site ziet er ook echt amateuristisch uit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Kans is trouwen vrij groot dat dit wel het shirt gaat worden. Op het PN had iemand een link ernaar gepost naar die psvshop. Waar nu staat:
"Edited by admin: dit is NIET het uittenue wat op 4 januari gepresenteerd zal gaan worden."
![]()
![]()
![]()
Ondertussen is dat wel omgedraaid bij mij. Kijk liever naar SV. Daar praten ze nog inhoudelijk over voetbal. Sinds ze bij VI die gouden ring hebben gewonnen is het helemaal fout gegaan. Elke week Hansiehansiequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik nog niet, maar ik mis het ook niet als ik een aflevering mis. Is beetje steeds hetzelfde anekdotes enzo.
Maar vind het nog steeds beter dan Studio Voetbal.
Echt hequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat jij eerder zij, bedacht ik me ook. Wat the fuck is die PSVshop.nl. Ken het echt nergens van. Site ziet er ook echt amateuristisch uit.
Maar PN kan toch moeilijk dit verzwijgen, want als het wel klopte dan zouden ze ongeloofwaardig worden. Al is dit nooit gebeurt daar (zie vorig jaar), dus is wel een rare actie.
Ik vind SV juist te irritant (al kijk ik het nog steeds naarquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ondertussen is dat wel omgedraaid bij mij. Kijk liever naar SV. Daar praten ze nog inhoudelijk over voetbal. Sinds ze bij VI die gouden ring hebben gewonnen is het helemaal fout gegaan. Elke week Hansiehansie, en als dan Boskamp of Hanegem er zitten zetten ze hun alleen maar in de zeik. De enige 2 die nog wel eens wat nuttigs willen zeggen. Maar het is het allemaal niet echt helemaal inderdaad
.
Het is gewoon allemaal schijt. En Waterreus die maakt zichzelf behoorlijk belachelijk ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind SV juist te irritant (al kijk ik het nog steeds naar). Ze proberen, door de vele kritieken, Ajax steeds te vermeiden maar komt zo gemaakt over. Dus ze gaan maar over RKC hebben ofzo. En ze hebben Waterkneus als PSV watcher en dat is nog irritanter.
Markie gaat volgend jaar Waterreus vervangen als PSV expert daar. Hij komt altijd goed over in interviews en heeft wel altijd wat te zeggen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal schijt. En Waterreus die maakt zichzelf behoorlijk belachelijk ja.Maar zondag komt Markie aan tafel
![]()
Benieuwd wat ie te zeggen heeft
twitter:Locadia7 twitterde op zondag 07-10-2012 om 20:29:53Pff weer afgekoeld, niet blij met me aanname waardoor ik niet kon scoren, al met al blij met de overwinning reageer retweet
Zal mooie zijn ja. Zal zeker kijkwaarde verhogenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Markie gaat volgend jaar Waterreus vervangen als PSV expert daar. Hij komt altijd goed over in interviews en heeft wel altijd wat te zeggen.
Maar hoop dat we morgen vandaag winnen, want dat wordt het wel wat fijner om te kijken.
Als we verliezen is hij altijd wat geïrriteerd (wat ik wel goed vind hoor).
Locadia heeft dat ook. Ik hou wel van dat soort spelers. Niet net als sommige andere die ff twitteren dat ze nieuwe auto kopen, terwijl ze paar dagen geleden afgedroogd zijn.twitter:Locadia7 twitterde op zondag 07-10-2012 om 20:29:53Pff weer afgekoeld, niet blij met me aanname waardoor ik niet kon scoren, al met al blij met de overwinning reageer retweet
Ben benieuwd hoe dat blauwe er uitziet in het echtquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zag trouwens weer een 'mogelijk' jubileumshirt voorbij komen. Volgens de 'verhalen' heeft ie online gestaan op psvshop.nl. Dus zelf weten of je t serieus moet nemen uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Tjsa, als dit de echte tenue is, dat valt het me erg tegen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat blauwe er uitziet in het echtVolgens mij wel een mooi shirt.
Ohja Bertrams is de naam. Die heeft toch ook een jongere broer die zeer getalenteerd is? Dan kan die niet slechter zijn dan Swinkels. En had hij beter derde keeper kunnen zijn. Weer een keuze waardoor de jeugd zich wat meer serieus genomen had kunnen voelen. En als de jonge Bertrams niet beter is, vraag ik me af of hij wel echt zo getalenteerd is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar die gast uit de jeugd, Bertrams, was er eerst niet hè. Bovendien is die er volgend jaar ook niet.
Eerlijk gezegd hoop ik dat PSV Tyton en Waterman volgend jaar niet meer heeft. Tyton heeft te veel potentie om achter een jeugdspeler op de bank te zitten en Waterman moet je zelfs als reserve niet willen. Mocht Zoet tegenvallen of geblesseerd raken, dan zit je weer met Flaterman te kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ohja Bertrams is de naam. Die heeft toch ook een jongere broer die zeer getalenteerd is? Dan kan die niet slechter zijn dan Swinkels. En had hij beter derde keeper kunnen zijn. Weer een keuze waardoor de jeugd zich wat meer serieus genomen had kunnen voelen. En als de jonge Bertrams niet beter is, vraag ik me af of hij wel echt zo getalenteerd is.
Maargoed, prima dat Swinkels dus maar een contract voor een half jaar heeft dan, want nu de oude Bertrams er weer is, is hij best overbodig. Volgend jaar ook met Zoet, Tyton en Waterman.
Misschien De Goeij, Moens of Van der Gouw eens polsen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 09:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dat PSV Tyton en Waterman volgend jaar niet meer heeft. Tyton heeft te veel potentie om achter een jeugdspeler op de bank te zitten en Waterman moet je zelfs als reserve niet willen. Mocht Zoet tegenvallen of geblesseerd raken, dan zit je weer met Flaterman te kijken.
Ik denk dat PSV een degelijk, wat oudere keeper moet zoeken voor achter Zoet. Eentje die ook direct als mentor kan optreden. Jammer dat ten Rouwelaar niet een paar jaar ouder is.
Of iemand onder de 68!quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Misschien De Goeij, Moens of Van der Gouw eens polsen?
Haha, het was maar een geintje chef.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of iemand onder de 68!
Misschien wil onze twitter-Marokkaan terugkomen volgend jaar?
Ik weet. Ik ben ook niet boos. Teleurgesteld, dat wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, het was maar een geintje chef.
Mijn nederige excuses.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik weet. Ik ben ook niet boos. Teleurgesteld, dat wel.
Ik weet niet of het wat is, maar het is in ieder geval wel positief dat hij na een rondtrip langs verschillende clubs voor PSV kiest. Nu maar hopen dat het wat wordt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:23 schreef Chase_Utley het volgende:
thijsslegers @thijsslegers
#hiljenmark op haar na speler v #psv. Clubs in principe akkoord, 2,2 mln. Speler reeds akkoord met PSV
quote:At an age of 18 in his true debut season 2011, he was nominated as newcomer of the year being the youngest of the nominated. He also won the prestigious Månadens Tipselitspelare prize with the jury's citation: "Oscar Hiljemark has been endowed with a massive winning attitude that he has used to the competitive environment for the optimum development. He is a talented player who works hard and takes a mature responsibility from his midfield position." Players who also won the price are Fredrik Ljungberg, Johan Elmander, Olof Mellberg and Kim Källström.
Advocaat mag niets bepalen over spelers aankopen. Dat weet je toch wel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:51 schreef HetBrabandertje het volgende:
Opvolger voor Strootman, is alleen maar verstandig om nu al binnen te halen. Strootman is tenslotte toch weg van de zomer (en anders maar als opvolger van Van Bommel (+ Hutchinson die zeker vertrekt). Scheelt een hoop geld. Bovendien lijkt het erop dat Marcel Brands iets van de vraagprijs heeft afgesnoept. Vraagprijs was > 2,5 miljoen en PSV zou hem nu dus voor 2,2 miljoen aantrekken. Dat zou ook voor het eerst zijn. Het zou kapitaalvernietiging zijn om die kans te laten liggen. Het enige wat ik vreemd vind is dat Advocaat gezegd zou hebben dat Hiljemark wat hem betreft nog niet hoefde te komen. Dan is het toch opvallend dat zo'n speler toch naar PSV komt.
Ritzmaier wordt verhuurd, dus je vervangt hem eigenlijk gewoon voor Hiljemark.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind het alleen apart dat je een middenvelder haalt terwijl je nog zoveel ballast op je loonlijst hebt staan. Zorg dan eerst dat je dat allemaal loost voordat je weer iemand binnen haalt.
Engelaar gaat weg daar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef tammepiet het volgende:
Hahah weer een aankoop. Brands for president.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:11 schreef tammepiet het volgende:
Hahah weer een aankoop. Brands for president.
Echt hequote:Op zaterdag 22 december 2012 13:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Doet Ajax niet aan gelukkig.
Klopt, maar als ik speler zou zijn die de keuze heeft uit meerdere clubs en ik zou een trainer dat over me horen zeggen zou ik nog wel even goed nadenken. De opstelling bepaalt Advocaat immers wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Advocaat mag niets bepalen over spelers aankopen. Dat weet je toch wel?
Ajax verkoopt ook nog weleens een spelerquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Doet Ajax niet aan gelukkig.
Dat bedoelde hij niet. Maar PSV verkoopt nooit spelers nee, klopt helemaal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax verkoopt ook nog weleens een speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |