Ik zou mijn stokbrood ook wel weer eens in een warm oventje deponeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, 2x stokbrood, 1x fruitopsap en de rest kraamt onzin uit. ik ga de oven voorverwarmen en daarna mijn stokbroodje erin deponeren
Niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch zou ik niet naar een concert van ze willen
Meatloaf was wel geinig: we gaan met vrienden in Zwolle...
Kaarten gekocht voor Duitsland... komen we er een paar dagen later achter dat hij ook in de IJsselhallen speelt(een kleine kilometer van hun huis)
ik ga dat zo doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou mijn stokbrood ook wel weer eens in een warmoventje deponeren.
Omdat ik die teringlijers 4x heb moeten bellen om te vragen of mijn TV onderhand binnen isquote:
Daar zat ooit De Waerdse Tempelquote:
Vergeef mij, ik kom uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dat klinkt als een Drent met down.
Goed bezigquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, 2x stokbrood, 1x fruitopsap en de rest kraamt onzin uit. ik ga de oven voorverwarmen en daarna mijn stokbroodje erin deponeren
ik ben gek op hun muziek, maar op een of andere manier wil ik er niet heen....quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet?
HMH vorig jaar was best wel baas, en ik ga vandaag ook mooi kaartjes kopen voor Ziggo Dome.
dat gaat een sauna wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zat ooit De Waerdse TempelLekker dichtbij was dat.
Consevatorium .. ohnee dat is plectrum hihahoquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Is dat een tv programma? Medisch Spectrum Twente?
Ja met Marc Klein Essinkquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij is er een soap van op Ned. 1 ja...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
op; mn kruidenboterstokbrood van die ranzige rode dingen doen? hellno!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ham, kaas en tomaatje erop en eten als een baas om half 1.
Zou toch een crematorium worden oid?quote:
begint dat om 1 uur?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pak vannacht wel een stukje graveyard mee, trouwens. Tot een uur of 3.
Nee, 2 uur.quote:
Ah kruidenboter niet gelezen, dan zou ik het inderdaad zo laten .quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op; mn kruidenboterstokbrood van die ranzige rode dingen doen? hellno!
Ik woon niet in HHW hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:37 schreef Symphonic het volgende:
ik denk dat we bijna buren zijn Dago
2 uurquote:
Krijg je straks weer NPO op je dak.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef Moody het volgende:
Michiel durft het Heracles logootje niet naar voren te leggen
nee die kregen geen vergunning, wordt nu gekocht door de sauna eigenaar van de sauna op de Deimoslaan.. wordt een soort Zwaluwhoevequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou toch een crematorium worden oid?
Is wel wat voor mijn moederquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die kregen geen vergunning, wordt nu gekocht door de sauna eigenaar van de sauna op de Deimoslaan.. wordt een soort Zwaluwhoeve
geen idee, maar aangezien ik nu nog wat te eten maak kan het wel een uurtje of 3-4 gaan wordenquote:
ik hoop dat ik dat red...quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dat red...
ben grieperig, vandaag iets teveel kutnieuws gehad... maar ik doe mijn best
Drie kwartier deur tot deurquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor mij ook wel
2 minuten rijden
Niet alleen die speen, anders was jij er nooit geweestquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:41 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
M'n vader heeft m'n speen kapot getrokken
zo, geil!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:41 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
M'n vader heeft m'n speen kapot getrokken
Dat heeft hij vast al eens geiler gehoordquote:
Mjah, maar denk dat ze hem wel in de gaten houden en ingrijpen wanneer dat echt moet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:41 schreef Againzender het volgende:
Verdomme, Michiel heeft het flink te pakken hoor zoals ik het hoor.
Ik ken dit nietquote:
Op een onbewoond eieieieieielandquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:42 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb zo waa waa waa waaanzi... ohnee
Ik ook niet, en dat had ik graag zo gehouden...quote:
ik ga dit hierna ook nooit meer horen.quote:
Ik ken wel die van, ik ben toch zeker sinterklaas niet!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:42 schreef De_Nater het volgende:
Dit is toch veel te catchy voor KvK?
En Roel doet ook wel een duit in het zakje... eigenlijk is dit GY alquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, maar denk dat ze hem wel in de gaten houden en ingrijpen wanneer dat echt moet.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Againzender het volgende:
Maar genoeg over zieken, ik ga pitten, de 3 zieke jongens hier zijnn stil: stil naar bed!
Trusten!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Againzender het volgende:
Maar genoeg over zieken, ik ga pitten, de 3 zieke jongens hier zijnn stil: stil naar bed!
Trust!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Againzender het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Againzender het volgende:
QFTquote:
Right round baby right round!quote:
Het hoeft niet hoor.quote:
Dat wordt gecoverd in een nummer van Flo Rida?!quote:
Do-avond he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Het blijft ook lekker druk bij het huis
Hehe..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hehe..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:46 schreef Sardu het volgende:
Morgen toch maar een kijkje in Enschede nemen, loopt heel wat moois rond!
Rappersquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:46 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat wordt gecoverd in een nummer van Flo Rida?!
Hee afblijvenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:46 schreef Sardu het volgende:
Morgen toch maar een kijkje in Enschede nemen, loopt heel wat moois rond!
DOAquote:
Nou, ik word daar niet warm van hoorquote:
Youtube.com/3FMVid (Hole) of /Twitwouter gooien toch alles online.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Is diegene er niet die vorig jaar alles opnam en op youtube gooide?
Jawel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Is diegene er niet die vorig jaar alles opnam en op youtube gooide?
bij de liveshow van THoH was hij ook baas.quote:
Geen idee ik kijk nooit verder dan mijn neus langs is volgens mijn moeder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Youtube.com/3FMVid (Hole) of /Twitwouter gooien toch alles online.
Roel en Venema? geen idee....maar dat wil ik ook niet zien!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef De_Nater het volgende:
Wanneer gaan ze het nou doen? Nog voor 1h00?
ik denk het nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef De_Nater het volgende:
Wanneer gaan ze het nou doen? Nog voor 1h00?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Roel en Venema? geen idee....maar dat wil ik ook niet zien!
GODVERquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dubbelquoten wel heel veel eer hoorquote:
Wat een kabouter is het ook he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de liveshow van THoH was hij ook baas.
Publiek moest domme dingen doen om een prijs te winnen. Dommig meisje ging radslag doen, toen liet Roel even zien dat hij dat beter kan
wat kost zo'n draardloze mic tegenwoordig?
Groetjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
SlapenVeel plezier met Roel nog allemaal
gewoon met een laptop posten dan gaat het vanzelfquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dubbelquoten wel heel veel eer hoor
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
trusten :wquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Buiten dat ene nummer inderdaad wel. De rest is dus ook gewoon niet zo boeiendquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat die nummers toch praktisch hetzelfde zijn.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik bied een tientje als Roel een uur lang met een hengeltje bij een vijver gaat staan![]()
Houdoequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Houdoequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
verkapte "ik heb een laptop" post!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon met een laptop posten dan gaat het vanzelf
GMTAquote:
Sowieso Spanjequote:
Roel is wel de lekkerste van de tweequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik bied een tientje als Roel een uur lang met een hengeltje bij een vijver gaat staan![]()
Vanavond is het wel goed raak ja. Zie ook: SER / [SR12 FAPMAP] Cap die chickies!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef De_Nater het volgende:
Ik moet zeggen dat er ook echt vrouwlijk schoon tussenzit. Soms heb je wel een meidengeile regie, maar dan zijn die meiden het dus echt nie...
ik vind Venema lekkerder. zullen we dubbeldaten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel is wel de lekkerste van de twee
hij is in het voordeel bij de BZB showquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel is wel de lekkerste van de twee
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond is het wel goed raak ja. Zie ook: SER / [SR12 FAPMAP] Cap die chickies!
Aanmakenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
Is er ook een topic voor plaatjes van leuke kerels??
hoax, die bestaan niet!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
Mijn UI staat al in dit topic hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
Neu... Ik cap toch niet. Sterker nog; ik heb nog steeds geen beelden gezienquote:
Oh jawel hoor!quote:
Jawel, die zitten al in het huis.quote:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
tis nog een bruin stokbroodje ook nog! lekker
Mjah, maar daar zie ik weinig vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn UI staat al in dit topic hoor.
Trusten TVquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga slapen... ik kijk het improvisatiestuk van Roel morgen wel terug
Have Fun!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga slapen... ik kijk het improvisatiestuk van Roel morgen wel terug
Have Fun!
quote:
Oldskool telefeun.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:59 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
*Snif*
Maarja, zo'n ding is bedoeld voor baby's zonder tanden van maximaal 6 maanden oud, met tanden en 30 jaar oud + een vader die het ding met veel kracht uit je mond probeert te trekken
quote:
Godsamme wat een rotkop.quote:
Maar doet het nog primaquote:
Wel beste speler van de eredivisiequote:
Eerste speler met een eigen bingo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel beste speler van de eredivisie
Dat is Kees Kist al!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat heb ik vandaag niet gehad....quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:00 schreef Dagoduck het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH
Goed nieuws!
welnee, das Platjequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uhhh wel een van de beste spitsen jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Dat is toch echt Wilfried Bony.
Minder. Die goede muziek is dan wel lekkere afleider!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik vandaag niet gehad....
in 1 dag: vrouw (44) van mijn baas overleden en 2 collega's terminaal...
fijne werkdag
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fijne werkdag
Nah, daar zal vast een flink voetbal-ego omheen hangen. Laat maarquote:
Trustenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te gemakkelijk, maak een post over Strootjen en je krijgt meteen heel veel fans!
luvjoeguys xoxoxo
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fijne werkdag
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te gemakkelijk, maak een post over Strootjen en je krijgt meteen heel veel fans!
luvjoeguys xoxoxo
Ik ga nog lang niet slapen hoorquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef waxmask het volgende:
over sfeer verpesting gesproken,,,,voetbal....
Oke kusjekroelxoxo terugquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga nog lang niet slapen hoor
he bah, sterkte!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fijne werkdag
Zou je me missen?quote:
ik ben wel blij dat SR vandaag wel leuk is... heb het vandaag overdag uitgekieperd, kon er ff niet naar luisteren. Dit is prima afleidingquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Minder. Die goede muziek is dan wel lekkere afleider!
Waarom ga je nog op hem in.quote:
101TV mag geen STER/NOS uitzenden. En de stream van 3FM loopt gelijk met 101TV. Ook bijvoorbeeld tijdens Ekstra Weekend.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:04 schreef IJsbergsla het volgende:
Weet iemand hier waarom ze in de nachtelijke uren niet gewoon het nieuwsbulletin uitzenden, waarom dat onderbreken met iedere keer dezelfde filmpjes?
Getver... Sterktequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fijne werkdag
je kijkt via cam? die is ook op 101tv en daar mag dat nieuws niet. iets contracttechnisch ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:04 schreef IJsbergsla het volgende:
Weet iemand hier waarom ze in de nachtelijke uren niet gewoon het nieuwsbulletin uitzenden, waarom dat onderbreken met iedere keer dezelfde filmpjes?
Geen idee.... Ik switch naar radio namelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:04 schreef IJsbergsla het volgende:
They won't be back om maar even in de Terminator sfeer te blijven hangenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fijne werkdag
Geile UI wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb al een tijdje de radio aan, ik weet niet waarom maar die stream trekt m'n pc niet meer
Blijft mooi hequote:
Ik herinner me het nog als de dag van gisteren.quote:
Lulquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik herinner me het nog als de dag van gisteren.
Echt iemand die niet weet wat hij moet zeggen voor die microfoonquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gaat naar bed mensen, fijne nacht nog
Trustequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik maak hierna nog twee posts, gewoon om mijn postcount mooier te maken
Trustenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |