Minder. Die goede muziek is dan wel lekkere afleider!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik vandaag niet gehad....
in 1 dag: vrouw (44) van mijn baas overleden en 2 collega's terminaal...
fijne werkdag
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fijne werkdag
Nah, daar zal vast een flink voetbal-ego omheen hangen. Laat maarquote:
Trustenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te gemakkelijk, maak een post over Strootjen en je krijgt meteen heel veel fans!
luvjoeguys xoxoxo
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fijne werkdag
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te gemakkelijk, maak een post over Strootjen en je krijgt meteen heel veel fans!
luvjoeguys xoxoxo
Ik ga nog lang niet slapen hoorquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef waxmask het volgende:
over sfeer verpesting gesproken,,,,voetbal....
Oke kusjekroelxoxo terugquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga nog lang niet slapen hoor
he bah, sterkte!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fijne werkdag
Zou je me missen?quote:
ik ben wel blij dat SR vandaag wel leuk is... heb het vandaag overdag uitgekieperd, kon er ff niet naar luisteren. Dit is prima afleidingquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Minder. Die goede muziek is dan wel lekkere afleider!
Waarom ga je nog op hem in.quote:
101TV mag geen STER/NOS uitzenden. En de stream van 3FM loopt gelijk met 101TV. Ook bijvoorbeeld tijdens Ekstra Weekend.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:04 schreef IJsbergsla het volgende:
Weet iemand hier waarom ze in de nachtelijke uren niet gewoon het nieuwsbulletin uitzenden, waarom dat onderbreken met iedere keer dezelfde filmpjes?
Getver... Sterktequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fijne werkdag
je kijkt via cam? die is ook op 101tv en daar mag dat nieuws niet. iets contracttechnisch ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:04 schreef IJsbergsla het volgende:
Weet iemand hier waarom ze in de nachtelijke uren niet gewoon het nieuwsbulletin uitzenden, waarom dat onderbreken met iedere keer dezelfde filmpjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |