vaarwelquote:
Jij gaat door voor het PimPamPetDoeHetZelfSpelquote:
he, een dejavu!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef Qunix het volgende:
Roel kan zo radio dj worden... Wat een timing!
Dat doe ik hem niet na.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef Qunix het volgende:
Roel kan zo radio dj worden... Wat een timing!
trusten en vaarwelquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook naar bed. Morgen nog drukke dag op het werk denk ik... en dan een klein weekje vrij
Wist je dat ik dit nummer door jou heb leren kennen?quote:
Gaafquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wist je dat ik dit nummer door jou heb leren kennen?
True story.
Meer een orgie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:11 schreef Moody het volgende:
Je zal maar zelfmoordterrorist zijn vandaag. Beetje useless.
hij doet het echt tofquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en niet gedacht dat Roel zo leuk zou zijn... moet toegeven dat hij dat wel is.
Gers kijkt niet mee, die zit op z'n laptop.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:11 schreef Symphonic het volgende:
Heeee Gers, kijk je even mee, zo moet het droplul
Heet.quote:
Dan verlaag je jezelf nogalquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Inderdaad stoppen met muziek maken en quizzmaster worden ofzo.
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Zijn die jongens legaal qua leeftijd om op te mogen glijden?
Denk dat ze wel van jouw kant zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Zijn die jongens legaal qua leeftijd om op te mogen glijden?
In een draaiend stoeltje gaan zitten vind ik wel iets voor hem.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Inderdaad stoppen met muziek maken en quizzmaster worden ofzo.
GMTAquote:
Godverquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef Againzender het volgende:
ik haat het ook altijd als ik een paperclip inn mn lip krijg, klotedingen
Niet haten. Dit zijn de echte eindbazenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
Slaat op het resterende publiek als ze uitgespeelt zijn...
Ik hoef niet van die jongetjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat ze wel van jouw kant zijn
jij ejaculeert er ook op?quote:
Zijn mindere bandjes inderdaadquote:
Oelek of Brandal ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Je zal maar de persoon zijn in een bandje die de sambal mag bedienen.
Je kunt veel zeggen, maar Only Seven Left heeft er tenminste echt moeite voor gedaan. Kon je van de anderen niet echt zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:16 schreef ddx het volgende:
En dan alleen omdat ze 600 euro hebben opgehaald ofzo.
Had George Baker niet even wat meer kunnen ophalen ?
Piercingquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
Poll: Wat is er gayer?
• De piercing
• Het hempje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Klopt, maar toch had ik liever George hier gezien/gehoord.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar Only Seven Left heeft er tenminste echt moeite voor gedaan. Kon je van de anderen niet echt zeggen.
Trusten BBQquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten... Heb er nu al spijt van, maar het is niet andersMorgen aedr vroeg op...
Trusten en have fun deze meest geniale nacht van SR12 allemaal!
ik ejaculeerde een beetje...quote:
trustenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten... Heb er nu al spijt van, maar het is niet andersMorgen weer vroeg op...
Trusten en have fun deze meest geniale nacht van SR12 allemaal!
Neuh. Liever eigenlijk helemaal geen (slaap)gasten eigenlijk, maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef ddx het volgende:
[..]
Klopt, maar toch had ik liever George hier gezien/gehoord.
Dat vond ik nou ook.quote:
Dit is een enorme 3fm-classic?quote:
Hij heeft vertraging.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een enorme 3fm-classic?
Hee. je bent de allerleifstuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Soko - I'll kill herquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee. je bent de allerleifstuhHaat. Niets dan pure haat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Mexicaantje, is die nog actief? Woont hier vlak in de buurt als ik het goed hebquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
Deze postte Mexicaantje altijd in de PUB SC, goeie ouwe tijd.
Daarom, ik dacht eerst ook van: wat, maar toen zag ik stream en dacht ik: ooooooh, vertraging.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Het ging om die act op die mini-instrumenten
Eindhoven jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mexicaantje, is die nog actief? Woont hier vlak in de buurt als ik het goed heb
Luister je nooit 3fm ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
ik snap wel dat Veenstra dit liedje al een tijd niet meer gehoord heeft .vage shit zeg!
Ik heb d'r al tijden niet meer gezien, had ze ook niet een andere Username i.v.m. posts over drugs?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo vaak komt ie gelukkig niet voorbij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luister je nooit 3fm ofzo?
Username is nu ook Noortje toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eindhoven ja. Poos niet meer gezien hier.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo vaak komt ie gelukkig niet voorbij.
viel laatst midden in dit nummer maar hij werd niet afgekondigdquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
...and a pizza parlor...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef alors het volgende:
A boy called Tom and a girl called Susan
Niet meer nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo vaak komt ie gelukkig niet voorbij.
Volgens mij is het andersom.quote:
niet hele veel nee. heb deze plaat echt nog nooit gehoord volgens mij. wel leuk op zichquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was het niet Noortje en had ze het toen veranderd naar Mexicaantje?quote:
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was het niet Noortje en had ze het toen veranderd naar Mexicaantje?
EHV ja. ik 'miste' haar dit jaar al.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja whateverquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was het niet Noortje en had ze het toen veranderd naar Mexicaantje?
Ik heb d'r nog op last.fmquote:
Toen ie net uit was tot toch minimaal een jaar erna is ie echt plat gedraaid. Dit nummer schreeuwt voor mij 3fm, en ik weet ook dat ik 'm heel vaak heb gehoord terwijl hij in geen enkele playlist op MTV/3voor12/eigen muziek zat. Dusjaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet hele veel nee. heb deze plaat echt nog nooit gehoord volgens mij. wel leuk op zich
Nog steeds niet, poepoe.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Annemieke is nog niet bevallen van die Moker....
ik heb m daarom zelf maar in mijn eigen playlist gezet... hoor ik m nog regelmatigquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ie net uit was tot toch minimaal een jaar erna is ie echt plat gedraaid. Dit nummer schreeuwt voor mij 3fm, en ik weet ook dat ik 'm heel vaak heb gehoord terwijl hij in geen enkele playlist op MTV/3voor12/eigen muziek zat. Dusja
ah, het stamt uit 2007. dat verklaart het. ik luister pas weer een jaar of 3-4 3fmquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ie net uit was tot toch minimaal een jaar erna is ie echt plat gedraaid. Dit nummer schreeuwt voor mij 3fm, en ik weet ook dat ik 'm heel vaak heb gehoord terwijl hij in geen enkele playlist op MTV/3voor12/eigen muziek zat. Dusja
laatste keer dat ik haar tegenkwam rookte ze, hoop dat ze daar wel mee gestopt is. Indrukwekkende dame wel met die lengte en lach.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Annemieke is nog niet bevallen van die Moker....
dan ga ik daar heen en op de bar schijten en er daarna 16 studentes doorheen rollen. kijk of dat mag!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
"De kroeg is één grote speeltuin, alles kan, alles mag." Puhlease
Haar oude account: Noortje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:24 schreef Symphonic het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/mexicaantje
deze zal het niet zijn
ik wil het niet weten.. God beware me als die gaat praten tijdens de seksquote:
Dat zullen we inderdaad nog wel eens zien dit weekend...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
Hier: Mexicaantje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:24 schreef Symphonic het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/mexicaantje
deze zal het niet zijn
Even de serveerster op een tafel leggen en neuken tot ze scheel ziet, BRB.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
Lekker, ken ik weer een concertticket kopen! Neil Young in de Ziggo Domequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik krijg mijn geld vandaag, helemaal vergeten.
try walking into that barquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
ja, je zit in een studentenstad...quote:
Nou das lekker dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
laatste keer dat ik haar tegenkwam rookte ze, hoop dat ze daar wel mee gestopt is. Indrukwekkende dame wel met die lengte en lach.
En hoe...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net wie Expeditie Robinson heeft gewonnen
GEYL!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:27 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg een klein stijfje van de stem van Veenstra.
No hommo.
Wowww die is tofquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker, ken ik weer een concertticket kopen! Neil Young in de Ziggo Dome
Zit je alweer te fappen?quote:
Ik gaat ook naar Neil Young in Keulen en in Brusselquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wowww die is tof
Maar heb al teveel geld uit gegeven aan concertkaarten voor nu...
Was wel dik twee jaar terugquote:
Terecht wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef Symphonic het volgende:
Veenstra stijgt wel behoorlijk wat plaatsen op mijn favo DJ lijst
OOOOOOOH ik dacht tijdens de zwangerschap joh.quote:
Al 47 dagen niet meerquote:
Tofquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gaat ook naar Neil Young in Keulen en in Brussel
Ja, best wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef Moody het volgende:
Ik ken Bonkers niet. Ben ik een oude lul?
pas geboren denk ik danquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef Moody het volgende:
Ik ken Bonkers niet. Ben ik een oude lul?
Ik was dan allang gaan treinkoppen denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al 47 dagen niet meerNieuw record trouwens
Niets mis meequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef darkshadow16 het volgende:
Dat gaat elke dag erger worden met vrouwen die elkaar gaan zoenen.
Dat doet je ouzodrinkende vriendin nu zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al 47 dagen niet meerNieuw record trouwens
En ik ga nog naar Kaiser Chiefs in Tivoli Utrecht 8 februariquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof
Wij gaan in 1 week 2x naar Meatloaf en een paar weken later naar Muse
Ouzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doet je ouzodrinkende vriendin nu zeker?
Dag 2: Zoenenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef darkshadow16 het volgende:
Ja, op afstand.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doet je ouzodrinkende vriendin nu zeker?
Stokbroodquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb trek...zal ik een bapao maken? of een kruidenboterstokbrook? of een zak chips lostrekken? of een milkatucreep of fruit op sap?
sapquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb trek...zal ik een bapao maken? of een kruidenboterstokbrook? of een zak chips lostrekken? of een milkatucreep of fruit op sap?
Zie mijn UserIconquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef darkshadow16 het volgende:
je vergeet de Sybian....quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dag 2: Zoenen
Dag 3 Tongzoenen
Dag 4: Beffen
Dag 5: Voorbinddildo
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
Ik zeg wentelteefjes in Shandy!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
Die komt op dag 6 dan.quote:
Stokbrood!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
Blijft mooiquote:
nee, maar was na haar glazen huis, en toen heeft ze een week niet gerookt. maar vond het jammer dat ik haar een tijd later in de stad een peuk zag roken. had gehoopt dat ze er toen al vanaf zou zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
OOOOOOOH ik dacht tijdens de zwangerschap joh.
Hoor het nu ookquote:
toch zou ik niet naar een concert van ze willenquote:
Aha op die manier.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, maar was na haar glazen huis, en toen heeft ze een week niet gerookt. maar vond het jammer dat ik haar een tijd later in de stad een peuk zag roken. had gehoopt dat ze er toen al vanaf zou zijn
i'm going to loose my mindquote:
ehm...whut??quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, 2x stokbrood, 1x fruitopsap en de rest kraamt onzin uit. ik ga de oven voorverwarmen en daarna mijn stokbroodje erin deponeren
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
Deze heeft Mediamarkt als wacht deuntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |