Lekker, ken ik weer een concertticket kopen! Neil Young in de Ziggo Domequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik krijg mijn geld vandaag, helemaal vergeten.
try walking into that barquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
"De kroeg is één grote speeltuin, alles kan, alles mag." Puhlease
ja, je zit in een studentenstad...quote:
Nou das lekker dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
laatste keer dat ik haar tegenkwam rookte ze, hoop dat ze daar wel mee gestopt is. Indrukwekkende dame wel met die lengte en lach.
En hoe...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net wie Expeditie Robinson heeft gewonnen
GEYL!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:27 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg een klein stijfje van de stem van Veenstra.
No hommo.
Wowww die is tofquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker, ken ik weer een concertticket kopen! Neil Young in de Ziggo Dome
Zit je alweer te fappen?quote:
Ik gaat ook naar Neil Young in Keulen en in Brusselquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wowww die is tof
Maar heb al teveel geld uit gegeven aan concertkaarten voor nu...
Was wel dik twee jaar terugquote:
Terecht wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef Symphonic het volgende:
Veenstra stijgt wel behoorlijk wat plaatsen op mijn favo DJ lijst
OOOOOOOH ik dacht tijdens de zwangerschap joh.quote:
Al 47 dagen niet meerquote:
Tofquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gaat ook naar Neil Young in Keulen en in Brussel
Ja, best wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef Moody het volgende:
Ik ken Bonkers niet. Ben ik een oude lul?
pas geboren denk ik danquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:29 schreef Moody het volgende:
Ik ken Bonkers niet. Ben ik een oude lul?
Ik was dan allang gaan treinkoppen denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al 47 dagen niet meerNieuw record trouwens
Niets mis meequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef darkshadow16 het volgende:
Dat gaat elke dag erger worden met vrouwen die elkaar gaan zoenen.
Dat doet je ouzodrinkende vriendin nu zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al 47 dagen niet meerNieuw record trouwens
En ik ga nog naar Kaiser Chiefs in Tivoli Utrecht 8 februariquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof
Wij gaan in 1 week 2x naar Meatloaf en een paar weken later naar Muse
Ouzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doet je ouzodrinkende vriendin nu zeker?
Dag 2: Zoenenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef darkshadow16 het volgende:
Ja, op afstand.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doet je ouzodrinkende vriendin nu zeker?
Stokbroodquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb trek...zal ik een bapao maken? of een kruidenboterstokbrook? of een zak chips lostrekken? of een milkatucreep of fruit op sap?
sapquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb trek...zal ik een bapao maken? of een kruidenboterstokbrook? of een zak chips lostrekken? of een milkatucreep of fruit op sap?
Zie mijn UserIconquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef darkshadow16 het volgende:
je vergeet de Sybian....quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dag 2: Zoenen
Dag 3 Tongzoenen
Dag 4: Beffen
Dag 5: Voorbinddildo
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
Ik zeg wentelteefjes in Shandy!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
Die komt op dag 6 dan.quote:
Stokbrood!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
Blijft mooiquote:
nee, maar was na haar glazen huis, en toen heeft ze een week niet gerookt. maar vond het jammer dat ik haar een tijd later in de stad een peuk zag roken. had gehoopt dat ze er toen al vanaf zou zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
OOOOOOOH ik dacht tijdens de zwangerschap joh.
Hoor het nu ookquote:
toch zou ik niet naar een concert van ze willenquote:
Aha op die manier.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, maar was na haar glazen huis, en toen heeft ze een week niet gerookt. maar vond het jammer dat ik haar een tijd later in de stad een peuk zag roken. had gehoopt dat ze er toen al vanaf zou zijn
i'm going to loose my mindquote:
ehm...whut??quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, 2x stokbrood, 1x fruitopsap en de rest kraamt onzin uit. ik ga de oven voorverwarmen en daarna mijn stokbroodje erin deponeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |