Je kunt veel zeggen, maar Only Seven Left heeft er tenminste echt moeite voor gedaan. Kon je van de anderen niet echt zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:16 schreef ddx het volgende:
En dan alleen omdat ze 600 euro hebben opgehaald ofzo.
Had George Baker niet even wat meer kunnen ophalen ?
Piercingquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
Poll: Wat is er gayer?
• De piercing
• Het hempje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Klopt, maar toch had ik liever George hier gezien/gehoord.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar Only Seven Left heeft er tenminste echt moeite voor gedaan. Kon je van de anderen niet echt zeggen.
Trusten BBQquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten... Heb er nu al spijt van, maar het is niet andersMorgen aedr vroeg op...
Trusten en have fun deze meest geniale nacht van SR12 allemaal!
ik ejaculeerde een beetje...quote:
trustenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten... Heb er nu al spijt van, maar het is niet andersMorgen weer vroeg op...
Trusten en have fun deze meest geniale nacht van SR12 allemaal!
Neuh. Liever eigenlijk helemaal geen (slaap)gasten eigenlijk, maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:17 schreef ddx het volgende:
[..]
Klopt, maar toch had ik liever George hier gezien/gehoord.
Dat vond ik nou ook.quote:
Dit is een enorme 3fm-classic?quote:
Hij heeft vertraging.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een enorme 3fm-classic?
Hee. je bent de allerleifstuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Soko - I'll kill herquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee. je bent de allerleifstuhHaat. Niets dan pure haat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |