Ook nog geen DEUTSCHE SCHALLPLATTEquote:Op donderdag 20 december 2012 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Duits gehoord eigenlijk vandaag of gisteren.
gister Narcotic en 99 ballonnenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Duits gehoord eigenlijk vandaag of gisteren.
Je FoBo spreekt gelukkig boekdelen.quote:
Ben je een man?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef DeLuna het volgende:
Michiel moet nog blij zijn dat hij mijn stem niet heeft.
Ik hoor alleen maar Duitsersquote:Op donderdag 20 december 2012 23:07 schreef Momo... het volgende:
Volgens mij zingen de meeste toch joden
Het is dan ook een fotoBOEKquote:Op donderdag 20 december 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je FoBo spreekt gelukkig boekdelen.
Ik bedoel op de Oude Markt zelf.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
gister Narcotic en 99 ballonnen
Ik maak bijna geen geluid als ik praat, mijn stem is bijna helemaal weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
Voor de mensen op het plein.Stand van vorig jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MUHAHAHAHAHAquote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Gerard is ook niet van de mic weg te slaan
ijdeltuitquote:Op donderdag 20 december 2012 23:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Gerard is ook niet van de mic weg te slaan
Amen to that.quote:
Eens. Maar ik moet eerlijk bekennen... hij doet het toch leuk dit jaar. Al vind ik het vaak wel een actje van hem.quote:
Trollsciencequote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Er zijn minder Joden dan Duitsers, dus je kwetst een kleinere groepering.
Waarom bestaat kerstmis?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef Moody het volgende:
quote:
vanwege het lekkere etenquote:
Misschien is het wel een duitserquote:Op donderdag 20 december 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
Wat doet die rare gozer met die chick?
quote:
Er zijn minder Luxemburgers dan Joden, dus: ALLE LUXEMBURGERS ZIJN HOMO!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie hem liever van dat snowboard aftyfen.quote:
Niemand is niemand. NIEMAND IS HOOOOMOOOOOquote:Op donderdag 20 december 2012 23:12 schreef De_Nater het volgende:
Bert Maalderink is maar één persoon, dus: BERTJE MAALDERINK IS HOOOOOOOOMOOO
Homosexualiteit is ook goed voor de afname van de wereldbevolking.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn mindere Luxemburgers dan Joden, dus: ALLE LUXEMBURGERS ZIJN HOMO!
en die van Willem 2?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken niet 1 Luxemburger
edit: Oja, broertjes Schleck, 2 dus.
Ik hoop voor hem een goedequote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wat voor avond heeft Coen vanavond eigenlijk?
Dat past wel perfect bij de kerstgedachte...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niemand is niemand. NIEMAND IS HOOOOMOOOOO
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
Wel tof dat ze zelfspot hebben die Enschede'enaren.
Ow okay. Vandaar dat er vanmiddag om 13:00 uur een kerstdiner was.... hij liep vanmorgen met een bord rond.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem een goede.
Cafe is dicht vanavond.
Idd, morgen kan hij niks meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:14 schreef alors het volgende:
Michieldat lijkt me geen goed plan als hij ook nog gaat zingen.
Sowieso nog niet echt hoge bedragenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef rubbereend het volgende:
Ik zit op die veiling te kijken, Hugo Borst die komt voorlezen, 61 euro nog maar
Haha kun je gedachtenlezen? Ik was onderweg inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar goed dat je zo gaat slapen want als er dadelijk skrillex komt
Daarom werd 'ie ook DJquote:
polaroids zijn duurder nuquote:Op donderdag 20 december 2012 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso nog niet echt hoge bedragen
hij had vanmiddag een kerstlunch dacht ikquote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wat voor avond heeft Coen vanavond eigenlijk?
Nee, dit had je al gepostquote:Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha kun je gedachtenlezen? Ik was onderweg inderdaad.
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vooruit met je voorhuid door de voorruit.
quote:
gelukkig niet neequote:
Kun je nagaan, zo moe ben ik, weet ik al niet eens meerquote:Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dit had je al gepostplus je gaat altijd rond 23.00 naar bed.
Ja, klopt... maar ik dacht dat hij vanavond ook nog open zou zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
hij had vanmiddag een kerstlunch dacht ik
Ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 23:16 schreef Cee het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat ze Freedom woaaaahhoaah zongen.
Wat zingen ze dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:16 schreef Cee het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat ze Freedom woaaaahhoaah zongen.
Gast. Het grapje is nu wel duidelijk, stop met je twitterberichtjes a.u.b.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zet het meteen op facebook, net bijles gehad van een Duitser
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zet het meteen op facebook, net bijles gehad van een Duitser
Zo hé, die is high-resquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:18 schreef TheArt het volgende:
Michiels stem was aan de beterende hand, maar na het zingen is het terug bij af
Tijd voor een warm koeien sapje met honing.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:18 schreef TheArt het volgende:
Michiels stem was aan de beterende hand, maar na het zingen is het terug bij af
Zeker. Maar had het wel verwacht.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben toch wel een beetje trots op Enschede... jij ook Moody?
lol op de veilingquote:Bart Jan Cune leest baby/peuterboekje voor!
Ha ha nieuw plaatje! Die sla ik op!quote:
Alsof al het publiek nu uit Enschede komtquote:Op donderdag 20 december 2012 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, precies. Als ze al weten waar Enschede ligt.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Zeker. Maar had het wel verwacht.
We zijn een beetje de underdog in Nederland he. Niemand verwacht dat er hier iets gebeurd. Wel prettig
Ik ben ook wel gewoon een beetje trots op NLquote:Op donderdag 20 december 2012 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
Iig Twente, de meerderheid. Aangezien na 23:00 niemand meer met het ov naar de randstad kanquote:Op donderdag 20 december 2012 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsof al het publiek nu uit Enschede komt
Ik vind hem ook wel wat engquote:Op donderdag 20 december 2012 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zò'n nare kutgif.
Nachtje doorhalen, zullen er zat doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Iig Twente, de meerderheid. Aangezien na 23:00 niemand meer met het ov naar de randstad kan
Nee, dat niet zozeer... maar gewoon dat het zo goed gaat in Enschede. Het overgrote deel zal wel uit de regio komen.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsof al het publiek nu uit Enschede komt
True!!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gewoon een beetje trots op NL
Ik bedoel maar, er is altijd wel wat te zeiken. Maar als het op het goede doel aankomt dan boeit het niet dat we in een crisis zitten
Hij is nu al toeter?quote:
Ik wilde net zeggen...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niks tegen de Supremes hè!?
Ik snap hem nu...![]()
En dan de eerste MH van 2013.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
Plage mag wmb wel het anthem worden
zouden ze die ook met de hand gaan tellen?quote:
kan je instellen, of íe automatisch gaat herstarten.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:20 schreef Ame_thyst het volgende:
GVD kut windows besloot even te gaan updaten en restarten zonder waarschuwing, zeker weer iets geweldigs gemist ?
Een voordeel: Roel slaapt maar kort.quote:
echt nietquote:Op donderdag 20 december 2012 23:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zouden ze die ook met de hand gaan tellen?
Was ook k*tstreek van de NS... normaal kost een extra trein iets van ¤ 2.000,= nu hadden ze dat tarief verhoogd naar ¤ 5.000,=... daar heeft Enschede voor bedankt. En terecht vind ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Iig Twente, de meerderheid. Aangezien na 23:00 niemand meer met het ov naar de randstad kan
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een voordeel: Roel slaapt maar kort.
ja krijg normaal zo'n scherm met 10 minuten / 4 uur uitstellenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan je instellen, of íe automatisch gaat herstarten.
slaap lekkerquote:Op donderdag 20 december 2012 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik taai af mensen ik hou het niet meer bij
En ik moet morgenvroeg weer op
Pesterij was dat inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was ook k*tstreek van de NS... normaal kost een extra trein iets van ¤ 2.000,= nu hadden ze dat tarief verhoogd naar ¤ 5.000,=... daar heeft Enschede voor bedankt. En terecht vind ik.
Truste!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn laatste trein gaat al om 22:15.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was ook k*tstreek van de NS... normaal kost een extra trein iets van ¤ 2.000,= nu hadden ze dat tarief verhoogd naar ¤ 5.000,=... daar heeft Enschede voor bedankt. En terecht vind ik.
Jy dink jy’s cooler as ekke, want jy rook Yves Saint Laurent sigarettequote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:24 schreef Evertjan het volgende:
Venema zijn stem word er niet beter op
Wat ben je toch een afrikaanse friezin he. :pquote:Op donderdag 20 december 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Jy dink jy’s cooler as ekke, want jy rook Yves Saint Laurent sigarette
Jy dink jy’s cooler as ekke, want jy’t ‘n tattoo van ‘n slang op jou tette.
Jy dink jy’s cooler as ek, want jy’t ‘n plakkaat van Led Zeppelin bo jou bed
Jy dink jy’s cooler as ek, want jy’s elke jaar by die J&B Met.
Waarom zou je zo erg downgradenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn laatste Windows-update was 8 jaar geleden, naar MacOS.
Trusten!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
veertjes van gisterenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:25 schreef Againzender het volgende:
Veenstra Veenstra, je stem, wat doe je ?!
quote:
Venemaquote:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=155369quote:Op donderdag 20 december 2012 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Ook maandagavond op de slotavond van Serious Request van 3FM rijdt er ook een extra trein.
quote:
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 20 december 2012 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij blijft chickies spotten voor me he?
Okay, dat had ik nog niet gelezen.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:25 schreef ddx het volgende:
[..]
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=155369
[..]
Ik heb 'n gruinequote:Op donderdag 20 december 2012 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey welke'n kleur tractor hedde gij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Praat jij niet zo dan??quote:Op donderdag 20 december 2012 23:26 schreef Moody het volgende:
Mensen, dit zijn dus geen Enschedeërs he
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Juin uit Eigen Tuin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |