Dat laatste is toch logisch?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit ook ja, dat heb ik elk jaar. En uiteindelijk is er in de laatste 24u nog opeens heel erg veel opgehaald. Toevallig.
Neequote:Op donderdag 20 december 2012 20:09 schreef De_Nater het volgende:
We hebben een g, a, s en t. We hebben een GAST in de studio: ROEL VAN VELZEN
Of moet ik dit in miniatuur schrijven?
Wat?quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:10 schreef henkde_j het volgende:
Zal dit dan gewoon het anthem worden?
Vorig jaar viel kerst op zondag en maandag, dit jaar op dinsdag en woensdag. Ik houd schoolvakanties niet in de gaten, maar het zou idd heel goed kunnen dat dat vorig jaar idd het geval was.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Moody het volgende:
En dan te bedenken dat het nog geen vakantie is
Vorig jaar vielen de eerste dagen wel in de vakantie??
Slotje?quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
Sander gaat richting het huis met de tussenstand!
Homos kunnen ook bejaard worden tegenwoordig.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:11 schreef henkde_j het volgende:
GAYYYBARR
Ohnee, krol is tegenwoordig van de Bejaarden
BAN !!11!!1!1!1quote:
Dit is alsnog een mix gekkie.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef De_Nater het volgende:
Die originale aufname, zoals het hoort!
vorig jaar eindigden ze op de eerste dag van de kerstvakantie (zaterdag).quote:Op donderdag 20 december 2012 20:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vorig jaar viel kerst op zondag en maandag, dit jaar op dinsdag en woensdag. Ik houd schoolvakanties niet in de gaten, maar het zou idd heel goed kunnen dat dat vorig jaar idd het geval was.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef De_Nater het volgende:
juustquote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef De_Nater het volgende:
Origineel genoeg. Volgens mij is dit zo'n beetje enige versie die ze draaiden op 3fm.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:13 schreef Blester het volgende:
Van Velzen staat wel op goede hoogte voor de brievenbus
Hij staat ook wel ergens anders op de goede hoogte voor.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:13 schreef Blester het volgende:
Morgen wordt de aardbol gewoon in een mixer gegooid! Einde!quote:
Die cover van Rihanna van Triggerfinger is ook gaaf!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind die van Triggerfinger toch leuker.
Iiiiiewquote:Op donderdag 20 december 2012 20:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hij staat ook wel ergens anders op de goede hoogte voor.
hij loopt er zo onderdoorquote:Op donderdag 20 december 2012 20:13 schreef Blester het volgende:
Cheque van de Belastingdienst: -¤37,921quote:Op donderdag 20 december 2012 20:13 schreef Moody het volgende:
Nieuwe tussenstand: 872.687!
Zou wel lachen zijn
De cover van Duffy - Mercy heb ik op mijn eerst gebrande CD uit '09 staan.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die cover van Rihanna van Triggerfinger is ook gaaf!
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Cheque van de Belastingdienst: -¤37,921
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef De_Nater het volgende:
[..]
De cover van Duffy - Mercy heb ik op mijn eerst gebrande CD uit '09 staan.
Nah, veel aanlever-/transport bedrijven en de meeste overheids instellingen zijn vanaf morgen al dicht tot na de kerst.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef Moody het volgende:
Het zou kunnen dat veel mensen toch wel in het einde der tijden gelooft. Vandaag die hoge bedragen.
Roel is kleinerquote:
leg jij het verschil nog ff bij?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:16 schreef Moody het volgende:
[..]
HOPPAAAA!!!!!
Medium Anita is in da house!!
Dit ook dus.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze die bedragen ook maar verzinnen
Zuurpruimquote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
leg jij het verschil nog ff bij?
Tuurlijk, het geld komt van alle kanten binnen, ze kunnen het nooit exact weten.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze die bedragen ook maar verzinnen
Er is steeds meer crisis, maar het bedrag is wel elk jaar meer en dit jaar helemaal veel meerquote:
NCISquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Yurithemaster het volgende:
die cheque is net zo groot als roel
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Yurithemaster het volgende:
die cheque is net zo groot als roel
Was vorig jaar in Leiden ook al zo...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Sieps het volgende:
Het geluid is trouwens wel erg slecht op de oude markt, je hoort amper wat.
Ik hoorde gisteren nog van iemand die er was dat het geluid echt goed geregeld was in tegenstelling tot vorige jarenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Sieps het volgende:
Het geluid is trouwens wel erg slecht op de oude markt, je hoort amper wat.
Dat maakt het ook niet spannend eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:19 schreef Moody het volgende:
Vorig jaar na 4 dagen 1,9 miljoen. Nu na 2 dagen bijna even veel
Mijn MBP hing ook alquote:Op donderdag 20 december 2012 20:21 schreef DaMook het volgende:
Grrr, herstarten, gelukkig laptop ook nog aanwezig.
Bij mij mijn iMac, nu op de MacBookquote:
Oh het moet spannend zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat maakt het ook niet spannend eigenlijk.
Gisteravond was het inderdaad wel redelijk, maar 's middags hoor je geen drol.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Vond het gisteren wel ok. Vandaag minder?
Is me niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
trouwens ook wel goed dat ze die sing along hebben geskipt dit jaar, ging nergens over
Geweldig nummerquote:Op donderdag 20 december 2012 20:21 schreef CindieY het volgende:
Zo, m'n eigen request ook eindelijk toegevoegd. Was ook al aangevraagd door IPA, zag ik.
Nee hoor, dat deed het tien jaar geleden ook alquote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
Aankomst van smsjes duurt tegenwoordig een uur?
Nee moet niet... maar is wel leuk.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh het moet spannend zijn
Nee, dat hadden ze vooraf even moeten zeggen aan de Tukker. Pas geld geven op de laatste dag!
Tussenstand na 5 dagen: 1.674,-
Klopt ook wel ja, elk jaar al zo'n vertragingquote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee hoor, dat deed het tien jaar geleden ook al
Zondag en maandag zijn doorgaans slechte dagen, die hadden ze vorig jaar op dag 3 al grotendeels achte de rug.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh het moet spannend zijn
Nee, dat hadden ze vooraf even moeten zeggen aan de Tukker. Pas geld geven op de laatste dag!
Tussenstand na 5 dagen: 1.674,-
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:25 schreef De_Nater het volgende:
IS ER FILE OP STRAAT, HIJ VERTELT WAAR HET STAAT, DAARDOOR KOM JE DUS NOOIT MEER TE LAAHAAT
Das ook best lastig waarschijnlijk met het aantal smsjes wat iedereen stuurt.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer dat niet alle sms'jes getoond worden
De Y in spiegelbeeld is de Y?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef henkde_j het volgende:
Mijn motoriek![]()
Ik doe zelfs de Y in spiegelbeeld
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef henkde_j het volgende:
Mijn motoriek![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef henkde_j het volgende:
Mijn motoriek![]()
Ja, of pas heel laat..quote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer dat niet alle sms'jes getoond worden
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef henkde_j het volgende:
Mijn motoriek![]()
GANGNAM STYLE ! ! !quote:
Ja maar je krijgt wel 3 keer achter elkaar SMS naar 3333 .......quote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Das ook best lastig waarschijnlijk met het aantal smsjes wat iedereen stuurt.
jaquote:
Helder lichtquote:
Terechtquote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Whoppa Gangnam Style!
Publiek blijft daar stoicijns voor zich uit kijken...
giel hequote:Op donderdag 20 december 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT is nou een leuk nummer om te draaien.
Ik vind Giel al alle dagen goed bezig.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef Qunix het volgende:
Giel is lekker bezig nu. (en dat zeg ik)
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef Qunix het volgende:
Giel was gisteravond ook goed bezig met het belachelijk maken van Jannesquote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef Qunix het volgende:
Had me niets verbaast, maar daarvoor toch te vroeg uitgekomenquote:
ik heb de rest ook geleerdquote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef De_Nater het volgende:
Heerlijk fout nummer toch.
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY SEXY LADY
enige wat je mee kan zingen natuurlijk
Lijkt me niet. Dat is ooit gelukt bij RATM op PinkPop.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:29 schreef 2cv het volgende:
Zou je daar met een seismograaf een aardbevinkje kunnen registreren nu ?
Dan nogquote:
No shit...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:29 schreef Symphonic het volgende:
pfffffff GTST is zo voorspelbaar.....
En bij Hello in Eindhoven volgens mij.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Dat is ooit gelukt bij RATM op PinkPop.
PSY ! Wel goed spellenquote:
Ik ben voorquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:30 schreef Symphonic het volgende:
Ah onze nationale tuinkabouter is er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |