Elas, niet in staat filmpjes te kijken.quote:
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef De_Guidance het volgende:
Wel mooi dat het glazen huis in Enschede staat dit jaar.
Suits ya.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Elas, niet in staat filmpjes te kijken.
Ik had verwacht dat jij wel een liefhebber zou zijn van overrijpe walnoten.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Hele stad vol kutvolk met het verstand van een overrijpe walnoot.
Om Koos maar te quoten.
Gewoon gezellig.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Om Koos maar te quoten.
Stufi, bestaat dat nog steeds?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat ik mijn zorgstoeslag en stufi overmaak naar serious request, met dank aan de belastingcentjes.
Voor mensen die meer gevaar lopen, vermoed ik.quote:
Jullie zijn bagger.quote:
Niets, hoewel je er vraagtekens bij kunt zetten.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef Drugshond het volgende:
Wat is er mis met Studio Brussel ????!!!!
Nah heeft niks met gevaar te maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Voor mensen die meer gevaar lopen, vermoed ik.
Ach ja, dat is ongeveer de algemene moraal van vandaag de dag. Voorstellen om de Koran verbieden, hoofddoekjesbelasting (kopvoddentax) en schreeuwen over inferieure islamitische culturen hoort bij vrijheid van meningsuiting. Dergelijke voorstellen voor joden worden daarentegen minder geapprecieerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig dit. Ik mag geen grapjes maken over joden. Dat terwijl ik helemaal niets tegen die gasten heb. Sterker, in de kroeg wordt nog wel eens luid 'Joden' gescandeerd op een blauwe zondag.
Maar als ik hier vermeld dat ik moslims wil deporteren en zeg dat ze inferieur zijn, dan is er niets aan het handje.
Daar pas je mooi tussen dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Om Koos maar te quoten.
Niks gezelligs aan een stel tieners en debiele geitenwollensokken figuren die krijsen om Giel Beelen en biljetten door een brievenbus douwen.quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets, hoewel je er vraagtekens bij kunt zetten.
Aan de andere kant van de brievenbus wel, alles voor Bassie.quote:
En met de PvdA in de regering gaan we het weer verdubbelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks gezelligs aan een stel tieners en debiele geitenwollensokken figuren die krijsen om Giel Beelen en biljetten door een brievenbus douwen.
16 miljoen euro, een verspilde euro per inwoner.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En met de PvdA in de regering gaan we het weer verdubbelen.
Zuip je vanavond klem en gebruik die brievenbus als een gloryhole.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks gezelligs aan een stel tieners en debiele geitenwollensokken figuren die krijsen om Giel Beelen en biljetten door een brievenbus douwen.
Ik zal er nog wel langs komen, moet nog kerstinkopen doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Zuip je vanavond klem en gebruik die brievenbus als een gloryhole.
Ik doe juist m'n best om dat te voorkomen, vlegel.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach ja, dat is ongeveer de algemene moraal van vandaag de dag. Voorstellen om de Koran verbieden, hoofddoekjesbelasting (kopvoddentax) en schreeuwen over inferieure islamitische culturen hoort bij vrijheid van meningsuiting. Dergelijke voorstellen voor joden worden daarentegen minder geapprecieerd.
Zou mensen aan het denken moeten zetten, maar helaas.
Tanken in Belgie zit zeker niet in de HBO nepper studie onderzoeksopdracht.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:32 schreef Boze_Appel het volgende:
De grootste uitschieter is Noord-Brabant met een verwachte inkomstenstijging van 8 procent
Goedzo! Pak ze!
Ongeacht de bevolkingsgroep, zijn het natuurlijk idiote voorstellen. Maar het is die dubbele moraal waar ik mij aan stoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach ja, dat is ongeveer de algemene moraal van vandaag de dag. Voorstellen om de Koran verbieden, hoofddoekjesbelasting (kopvoddentax) en schreeuwen over inferieure islamitische culturen hoort bij vrijheid van meningsuiting. Dergelijke voorstellen voor joden worden daarentegen minder geapprecieerd.
Ik vind het een prima initiatief. Ik zou alleen de sleutel weggooien.quote:
Pinguïn Radio is wel aardig ex medewerkers van Kinkfm.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:36 schreef Drugshond het volgende:
Aardschok radio bestaat ook al niet meer.....
>> selecteer rock krijg drops of Jupiter te horen : https://www.youtube.com/watch?v=7Xf-Lesrku
Alternatief niet echt.
Ik ga de hele week het Glazen Huis bejubelen in deze SC.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het een prima initiatief. Ik zou alleen de sleutel weggooien.
Kuisheidssleutel.... gooi weg.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zou ik ook nog wel geld voor overhebben, Giel die live op een plein verhongert.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuk, een echte homo auto.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef Friek_ het volgende:
Overigens denk ik eraan om als eerste auto een Volkswagen New Beetle aan te schaffen. Ik zal 'm dan gekscherend m'n Hitlerkever noemen.
Als je het godverdomme maar uit die pushersentjes van je laat.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga de hele week het Glazen Huis bejubelen in deze SC.
Wel zwart.... hoop ik. Met bruine sierstrepen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef Friek_ het volgende:
Overigens denk ik eraan om als eerste auto een Volkswagen New Beetle aan te schaffen. Ik zal 'm dan gekscherend m'n Hitlerkever noemen.
Ik wil een grap maken over rechtse users en deze kever.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Tevens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitlerkever
Zo zo, die gaan we even anders noemen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Tevens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitlerkever
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach nee, dat dringt toch niet door bij dat soort figuren. Ze zijn nogal eendimensionaal geprogrammeerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Doe het eens andersom... bestook die glazen toko met onze SC... Think different.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de luchtgaten dichtmaken.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga je dan 's nachts ook sms'en naar ze?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
(na 5x replay geloof ik het wel).quote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je dan 's nachts ook sms'en naar ze?
"Koos groet de POL-SC"
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wel zwart.... hoop ik. Met bruine sierstrepen.
Oh noes.quote:Griekse ambtenaren in staking
ATHENE - Griekse ambtenaren zijn woensdag voor 24 uur in staking gegaan uit protest tegen de massa-ontslagen die het ambtelijke apparaat van het land te wachten staan.
Denk toch aan de kerstgedachte!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef De_Guidance het volgende:
Ze eten ook gewoon. Hamburgers in de blender enzo.
Van mij mogen ze gewoon eten, zal echt niet minder geld opleveren.
En het is niet alsof ze anders wel werken.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de andere kant vieren ze daar maar 1 dag kerstmis in januari.
Als je dan een kever koopt, nieuw of oud model.. dan moet ie gewoon in die kleuren en met nummer 53quote:
Priemgetallen zijn sowieso coolquote:Op woensdag 19 december 2012 11:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Als je dan een kever koopt, nieuw of oud model.. dan moet ie gewoon in die kleuren en met nummer 53
Een kale filosoof met zachte G in een kever.quote:
Het kan erger: een vriend van me is basisschooldocent en heeft onlangs een Suzuki Alto gekocht. En hij heeft een zachte G, trouwens.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een kale filosoof met zachte G in een kever.
Ladykiller hoor
In elkaar stampen, die zure gasten.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Exact zoals voorspeld. Al die mannetjes voldoen precies aan de verwachting
Hier wordt vaak stampen gezegd.quote:
Nee gewoon lekker sarren. Ze krijgen het vanzelf aan hun hart.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In elkaar stampen, die zure gasten.
Rammen?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier wordt vaak stampen gezegd.
Op de snelwegen heb je er al last van. Maf.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Om Koos maar te quoten.
Denk aan je Rennies!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Het glazen huis is gewoon een legaal gemaakt project-X. Dus gewoon keihard verbieden.
Volgende jaar komt Giel Beelen naar Meppel.quote:
Ik dacht dat dergelijke omstandigheden wel in uw anarcho-kapitalistische straatje zouden passen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Het glazen huis is gewoon een legaal gemaakt project-X. Dus gewoon keihard verbieden.
Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 19 december 2012 12:19 schreef waht het volgende:
[..]
Volgende jaar komt Giel Beelen naar Meppel.
Tom tom koelkast.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
In het gemeentehuis, achter de beveiligde deur. Ik ben in het hol van de leeuw, omringd door hongerige ambtenaren.
Wacht maar, je zal wekenlang niet slapen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. Zou me er geen seconde druk over kunnen maken in elk geval.
Van opwinding om allemaal dingen voor het goede doel te doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:21 schreef waht het volgende:
[..]
Wacht maar, je zal wekenlang niet slapen.
Precies, ze hebben geloof ik zelfs overnachtingsmogelijkheden speciaal in tentjes etc.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Op de snelwegen heb je er al last van. Maf.
Zeker nu Matthijs tijdelijk van het scherm is verdwenen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:41 schreef Tem het volgende:
Aan de andere kant, wel een geweldige ergernis.
Ze doen het meer om te kunnen pronken met de bek op tv.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van opwinding om allemaal dingen voor het goede doel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |