Elas, niet in staat filmpjes te kijken.quote:
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef De_Guidance het volgende:
Wel mooi dat het glazen huis in Enschede staat dit jaar.
Suits ya.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Elas, niet in staat filmpjes te kijken.
Ik had verwacht dat jij wel een liefhebber zou zijn van overrijpe walnoten.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Hele stad vol kutvolk met het verstand van een overrijpe walnoot.
Om Koos maar te quoten.
Gewoon gezellig.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Hele stad vol kutvolk met het verstand van een overrijpe walnoot.
Om Koos maar te quoten.
Stufi, bestaat dat nog steeds?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat ik mijn zorgstoeslag en stufi overmaak naar serious request, met dank aan de belastingcentjes.
Voor mensen die meer gevaar lopen, vermoed ik.quote:
Jullie zijn bagger.quote:
Niets, hoewel je er vraagtekens bij kunt zetten.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef Drugshond het volgende:
Wat is er mis met Studio Brussel ????!!!!
Nah heeft niks met gevaar te maken.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Voor mensen die meer gevaar lopen, vermoed ik.
Ach ja, dat is ongeveer de algemene moraal van vandaag de dag. Voorstellen om de Koran verbieden, hoofddoekjesbelasting (kopvoddentax) en schreeuwen over inferieure islamitische culturen hoort bij vrijheid van meningsuiting. Dergelijke voorstellen voor joden worden daarentegen minder geapprecieerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig dit. Ik mag geen grapjes maken over joden. Dat terwijl ik helemaal niets tegen die gasten heb. Sterker, in de kroeg wordt nog wel eens luid 'Joden' gescandeerd op een blauwe zondag.
Maar als ik hier vermeld dat ik moslims wil deporteren en zeg dat ze inferieur zijn, dan is er niets aan het handje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |