Ga je dan 's nachts ook sms'en naar ze?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga de hele week het Glazen Huis bejubelen in deze SC.
(na 5x replay geloof ik het wel).quote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je dan 's nachts ook sms'en naar ze?
"Koos groet de POL-SC"
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wel zwart.... hoop ik. Met bruine sierstrepen.
Oh noes.quote:Griekse ambtenaren in staking
ATHENE - Griekse ambtenaren zijn woensdag voor 24 uur in staking gegaan uit protest tegen de massa-ontslagen die het ambtelijke apparaat van het land te wachten staan.
Denk toch aan de kerstgedachte!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef De_Guidance het volgende:
Ze eten ook gewoon. Hamburgers in de blender enzo.
Van mij mogen ze gewoon eten, zal echt niet minder geld opleveren.
En het is niet alsof ze anders wel werken.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan de andere kant vieren ze daar maar 1 dag kerstmis in januari.
Als je dan een kever koopt, nieuw of oud model.. dan moet ie gewoon in die kleuren en met nummer 53quote:
Priemgetallen zijn sowieso coolquote:Op woensdag 19 december 2012 11:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Als je dan een kever koopt, nieuw of oud model.. dan moet ie gewoon in die kleuren en met nummer 53
Een kale filosoof met zachte G in een kever.quote:
Het kan erger: een vriend van me is basisschooldocent en heeft onlangs een Suzuki Alto gekocht. En hij heeft een zachte G, trouwens.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een kale filosoof met zachte G in een kever.
Ladykiller hoor
In elkaar stampen, die zure gasten.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Exact zoals voorspeld. Al die mannetjes voldoen precies aan de verwachting
Hier wordt vaak stampen gezegd.quote:
Nee gewoon lekker sarren. Ze krijgen het vanzelf aan hun hart.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In elkaar stampen, die zure gasten.
Rammen?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier wordt vaak stampen gezegd.
Op de snelwegen heb je er al last van. Maf.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Hele stad vol kutvolk met het verstand van een overrijpe walnoot.
Om Koos maar te quoten.
Denk aan je Rennies!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Het glazen huis is gewoon een legaal gemaakt project-X. Dus gewoon keihard verbieden.
Volgende jaar komt Giel Beelen naar Meppel.quote:
Ik dacht dat dergelijke omstandigheden wel in uw anarcho-kapitalistische straatje zouden passen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Het glazen huis is gewoon een legaal gemaakt project-X. Dus gewoon keihard verbieden.
Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 19 december 2012 12:19 schreef waht het volgende:
[..]
Volgende jaar komt Giel Beelen naar Meppel.
Tom tom koelkast.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
In het gemeentehuis, achter de beveiligde deur. Ik ben in het hol van de leeuw, omringd door hongerige ambtenaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |