En met de PvdA in de regering gaan we het weer verdubbelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks gezelligs aan een stel tieners en debiele geitenwollensokken figuren die krijsen om Giel Beelen en biljetten door een brievenbus douwen.
16 miljoen euro, een verspilde euro per inwoner.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En met de PvdA in de regering gaan we het weer verdubbelen.
Zuip je vanavond klem en gebruik die brievenbus als een gloryhole.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks gezelligs aan een stel tieners en debiele geitenwollensokken figuren die krijsen om Giel Beelen en biljetten door een brievenbus douwen.
Ik zal er nog wel langs komen, moet nog kerstinkopen doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Zuip je vanavond klem en gebruik die brievenbus als een gloryhole.
Ik doe juist m'n best om dat te voorkomen, vlegel.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach ja, dat is ongeveer de algemene moraal van vandaag de dag. Voorstellen om de Koran verbieden, hoofddoekjesbelasting (kopvoddentax) en schreeuwen over inferieure islamitische culturen hoort bij vrijheid van meningsuiting. Dergelijke voorstellen voor joden worden daarentegen minder geapprecieerd.
Zou mensen aan het denken moeten zetten, maar helaas.
Tanken in Belgie zit zeker niet in de HBO nepper studie onderzoeksopdracht.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:32 schreef Boze_Appel het volgende:
De grootste uitschieter is Noord-Brabant met een verwachte inkomstenstijging van 8 procent
Goedzo! Pak ze!
Ongeacht de bevolkingsgroep, zijn het natuurlijk idiote voorstellen. Maar het is die dubbele moraal waar ik mij aan stoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach ja, dat is ongeveer de algemene moraal van vandaag de dag. Voorstellen om de Koran verbieden, hoofddoekjesbelasting (kopvoddentax) en schreeuwen over inferieure islamitische culturen hoort bij vrijheid van meningsuiting. Dergelijke voorstellen voor joden worden daarentegen minder geapprecieerd.
Ik vind het een prima initiatief. Ik zou alleen de sleutel weggooien.quote:
Pinguïn Radio is wel aardig ex medewerkers van Kinkfm.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:36 schreef Drugshond het volgende:
Aardschok radio bestaat ook al niet meer.....
>> selecteer rock krijg drops of Jupiter te horen : https://www.youtube.com/watch?v=7Xf-Lesrku
Alternatief niet echt.
Ik ga de hele week het Glazen Huis bejubelen in deze SC.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het een prima initiatief. Ik zou alleen de sleutel weggooien.
Kuisheidssleutel.... gooi weg.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zou ik ook nog wel geld voor overhebben, Giel die live op een plein verhongert.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuk, een echte homo auto.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef Friek_ het volgende:
Overigens denk ik eraan om als eerste auto een Volkswagen New Beetle aan te schaffen. Ik zal 'm dan gekscherend m'n Hitlerkever noemen.
Als je het godverdomme maar uit die pushersentjes van je laat.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga de hele week het Glazen Huis bejubelen in deze SC.
Wel zwart.... hoop ik. Met bruine sierstrepen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef Friek_ het volgende:
Overigens denk ik eraan om als eerste auto een Volkswagen New Beetle aan te schaffen. Ik zal 'm dan gekscherend m'n Hitlerkever noemen.
Ik wil een grap maken over rechtse users en deze kever.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Tevens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitlerkever
Zo zo, die gaan we even anders noemen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Tevens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitlerkever
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach nee, dat dringt toch niet door bij dat soort figuren. Ze zijn nogal eendimensionaal geprogrammeerd.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Doe het eens andersom... bestook die glazen toko met onze SC... Think different.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de luchtgaten dichtmaken.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |