Timur, daar moet ik dus écht niets van hebben. Zo'n arrogante kwal vind ik dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat is Timur Open Radio.Uw Klapjosti's van het Weekend.
Ergens online te luisteren ? Wil wel een keer luisterenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt, ik werk bij een lokale omroep. Mijn programma is meestal nog overzichtelijker. En dat is alsnog een teringbende.
Ik heb de eerste FIPO van het 1e SR 2012 SC topicquote:
Ja die twee moet je niet uit elkaar trekken.quote:
AZquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Againzender het volgende:
ff je lenzen verwisselen en een kind troosten en er is weer een topic doorheen
Bijna overal inderdaad. Ook logisch natuurlijk....quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Schenken ze eigenlijk alleen maar Grolsch in al die kroegen daar op de markt?
Wat een hel.
hallo, het is fucking Enschede!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Wat een hel.
Nee. Er is een kroeg met Heineken. En nog wat meuque. Maar grolsch is wel wat de klok daar slaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Wat een hel.
Ik zal je wel een linkje sturen, ik draai morgenavond weer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ergens online te luisteren ? Wil wel een keer luisteren.
Dat wel, ik krijg er koppijn van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna overal inderdaad. Ook logisch natuurlijk....
Zit op de hoek een tent die tapt Hertog Jan. en op de Markt 2 pubs met Guinessquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Wat een hel.
Morgenavond luister ik SRquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal je wel een linkje sturen, ik draai morgenavond weer.
klopt. het moet ff op gang komen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb geen zin meer....eigenlijk wordt het verderop in de week eigenlijk leuker. dan is iedereen moe enzo.
Guinnessquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zit op de hoek een tent die tapt Hertog Jan. en op de Markt 2 pubs met Guiness
tapt er ook 1 kilkenny? Kilkennyquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik weet niet of ik tweede Kerstdag draai.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Morgenavond luister ik SR, maar voor volgende week ofzo is goed
.
Welke zijn het die Guinness tappen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hertog Janquote:
NINJAquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Babylove nog steeds bezig, lekkerWas even pissen.
Paddy's & Molly'sMolly Malone . Zitten naast elkaar precies recht tegenover het huisquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke zijn het die Guinness tappen?
Holy shit, daar heb jij even een ideetje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze volgend jaar niet gewoon een plek in het Glazen Huis veilen voor een persoon die dan mee mag DJ'en? Zou denk ik best wat geld op leveren
En sjorren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Babylove nog steeds bezig, lekkerWas even pissen.
Link vergaat niet neem ik aanquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik weet niet of ik tweede Kerstdag draai.
Je ziet het wel verschijnen, ooit.
Dat moet veel meer geld opleveren dan dat nieuwslezen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze volgend jaar niet gewoon een plek in het Glazen Huis veilen voor een persoon die dan mee mag DJ'en? Zou denk ik best wat geld op leveren
Ik zou ook wel slaapgast willen zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Opper het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik zorg wel gewoon dat ik een BN'er word.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel slaapgast willen zijn.
Denk je dat je het nog weet over een week of twee dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Link vergaat niet neem ik aan. Kan ik aanklikken wanneer ik wil
.
RTquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef Moody het volgende:
Meest overschatte band evah: Aerosmith.
Jawelquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk je dat je het nog weet over een week of twee dan?
Ben je net BN'er in het jaar dat glazen huis stopt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zorg wel gewoon dat ik een BN'er word.
Dit is godverdomme twitter nietquote:
Roel, ik heb anderhalve week geleden toen ik in Dublin was een hele Guinness op zonder te spugen. Ben je nu trots?quote:
Dat heb ik dus bij elk ander bierquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op zich niets wat betreft smaak, maar het is het enige biertje waar ik koppijn van krijg.
f=vquote:
Er komt een dag dat iedereen BN'er is... kijk maar naar Britt en Ymkequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zorg wel gewoon dat ik een BN'er word.
@heloef waar ben ik dan beland?quote:
Zal dat het zijn?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Omdat je er zo graag zo veel van drinkt
Sowieso! Hoewel Den Haag natuurlijk Stenders had, maar toch...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was in stilte sceptisch
maar volgens mij gaat deze editie keihard Den Haag overtreffen qua tofheid.
Ik voel het.
Op FOK! met F-O-K-en-een-uitroeptekenquote:
Den Haag was helemaal niet episch. De dj's ja, maar het publiek, welk publiek eigenlijk? Dat was echt om te janken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was in stilte sceptisch
maar volgens mij gaat deze editie keihard Den Haag overtreffen qua tofheid.
Ik voel het.
Feit: Grolsch is minder zoet en waterig dan de "commerciële" bieren.quote:
Ik vind 't echt topbier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Feit: Grolsch is minder zoet en waterig dan de "commerciële" bieren.
Of je dat lekker vindt is een 2e. Ik wel, maar ik moet wel, omdat mijn pa er gewerkt heeft
@heloef Oh, dat wist ik niet #dommeik #zouiksomsblondzijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Op FOK! met F-O-K-en-een-uitroepteken
Heb gehoord dat je dan elke week een kratje krijgt afgeleverd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Of je dat lekker vindt is een 2e. Ik wel, maar ik moet wel, omdat mijn pa er gewerkt heeft
Dan pak ik nog nét de laatste mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ben je net BN'er in het jaar dat glazen huis stopt.
#hetkomtwelgoedschatjequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
@heloef Oh, dat wist ik niet #dommeik #zouiksomsblondzijn
Dat was echt erg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Den Haag was helemaal niet episch. De dj's ja, maar het publiek, welk publiek eigenlijk? Dat was echt om te janken.
2 kratten per maand van je bruto loon.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Enzyme0546 het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je dan elke week een kratje krijgt afgeleverd?
Oeh een bierbrouwerquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Denk 't welquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Als je eigenlijk een plaat aanvraagt voor een redelijk bedrag, heb je dan de zekerheid dat ze hem draaien?
Zag het ook ja. Was het 3e nummer ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef PG18 het volgende:
Zag ik nou nog een sms over Queen voorbij komen?
Dat is toch nog van een uur geleden?
Daarom is m'n sms dus nog niet voorbij gekomen..
Denk het niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Als je eigenlijk een plaat aanvraagt voor een redelijk bedrag, heb je dan de zekerheid dat ze hem draaien?
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Nee, niet bepaald.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik zie het deelnummer van dit topicdeel, en bedenk me... Fuck, wij krijgen deze week binnen notime het 4000ste SR@3FM topic.![]()
![]()
![]()
Sms-en is zonde. 0,1% van de smsjes ziet je voorbij komen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef PG18 het volgende:
Zag ik nou nog een sms over Queen voorbij komen?
Dat is toch nog van een uur geleden?
Daarom is m'n sms dus nog niet voorbij gekomen..
Niks is zeker. Het komt in ieder geval voorbij in de Top Serious Request tussen Kerst en Oud & Nieuw, tenzij je 3rdrock heet en voor 100 Euro Waltari neertelt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Neequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Ze draaien enkel wat ze leuk vinden, foute platen komen ergens om 4 uur 's nachts.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
301 topics? Moet kunnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik zie het deelnummer van dit topicdeel, en bedenk me... Fuck, wij krijgen deze week binnen notime het 4000ste SR@3FM topic.![]()
![]()
![]()
Wat is een redelijk bedrag?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
de week erna draaien ze alle overgebleven verzoekjes wegquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Omdat in die 4000 ook 3FM-topics zitten, niet alleen maar SR-topicsquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoezo niet? Met dit tempo echt wel.
Nou ja, in dat geval halen we topic 4000 in de 3FM-reeks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omdat in die 4000 ook 3FM-topics zitten, niet alleen maar SR-topics
Ook niet allequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de week erna draaien ze alle overgebleven verzoekjes weg
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
Als Frans Bauer je uitlacht weet je dat je iets enorm verkeerd doet.
onzin, dan draaien ze de meest aangevraagde platen, of de platen die het meeste opgebracht hebben. vorig jaar is nl mijn verzoekje helemaal niet gedraaid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de week erna draaien ze alle overgebleven verzoekjes weg
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
Als Frans Bauer je uitlacht weet je dat je iets enorm verkeerd doet.
Daarom kijk ik amper in het topic wanneer ze aan het woord zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef D. het volgende:
Jammer, al die grapjes die men hier herhaalt
Moet je geen stream kijken die achter looptquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef D. het volgende:
Welkom bij de essentie van een radiotopic.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef D. het volgende:
Bij wie is Maya?quote:
Omdat dat niet gebeurt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog 80 posts tot een nieuw deel. Wat nou "Het 4000e topic wordt niet gehaald?"
Doe mij een linkje naar een stream die voorloopt danquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je geen stream kijken die achter loopt
300 topics in een week? Denk het nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Challenge accepted. We hoeven er slechts 300 vol te knallen na deze.quote:
Volgens mij ben jij nieuw hierquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Welkom bij de essentie van een radiotopic.
zou Danny de opbrengsten naar SR overmaken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zeg nooit nooit... YOLO.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
300 topics in een week? Denk het niet
Daarvoor is het 's nachts te rustig denk ik ..quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Challenge accepted. We hoeven er slechts 300 vol te knallen na deze.
Ander onderwerp nuquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dan blijf ik wel op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarvoor is het 's nachts te rustig denk ik ..
Volgens mij ben ik in 2009 binnen gekomen bij 3fm, dus nee.quote:
Da's redelijk nieuwquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in 2009 binnen gekomen bij 3fm, dus nee.
Juiste mentaliteit ouwe!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef tralalala het volgende:
Ik moet pissen
*met dit soort posts zou 300 topics toch haalbaar moeten zijn?
Laten we het topic voorspammen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef tralalala het volgende:
Ik moet pissen
Nee. gewoon omdat...quote:
...dat was namelijk een inkopper en ik wist dat iemand erin zou trappenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef D. het volgende:
Nee. Dan ga je maar ONZ volspammen oid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Challenge accepted. We hoeven er slechts 300 vol te knallen na deze.
En dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. Dan ga je maar ONZ volspammen oid.
Van af vrijdagavond t/m Eindhoven xd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ben er ook weer. Vanaf vrijdagavond t/m Eindhoven in Enschede. Kan niet wachten. Helaas komende dagen gewoon werken...
Dit topic zit vol in ongeveer 20 minuten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:26 schreef tralalala het volgende:
Ik moet pissen
Nee hoor, want ik hou me niet aan de regels van een oranje kutvogel.quote:
Nouja, in 2009 werden in ieder geval al de grapjes herhaald van EW in het topic. Dat is ook wat het leuk maakte voor mij destijds. De echte betrokkenheid bij de radio.quote:
je kan zien dat Edwin de Neger de beeldregie doet wanneer er alleen maar lekker chickies in beeld verschijnenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef DaMook het volgende:
Regie: Geen oude vrouwen in beeld graag.
UPC ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef Symphonic het volgende:
wel lekker dat Ziggo een aprt kanaal heeft voor SR
Wordt het godverdomme nét niet gehaald wil je zeggen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit topic zit vol in ongeveer 20 minuten.
6 dagen * 24 uur * 60 minuten / 20 = 288 topics haalbaar.
Hij bezoekt de steden in alfabetische volgorde.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Van af vrijdagavond t/m Eindhoven xd?
DIt jaar Serieuzzz Live On Icequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:28 schreef themole het volgende:
Waarom geen Serieuzz live dit jaar, was vorig jaar zo'n episch goed evenement.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:28 schreef GroteSlurf het volgende:
[..]
Slurf meldt zich als vriend van Luna
HALLOquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:28 schreef GroteSlurf het volgende:
[..]
Slurf meldt zich als vriend van Luna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |