NINJAquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Babylove nog steeds bezig, lekkerWas even pissen.
Paddy's & Molly'sMolly Malone . Zitten naast elkaar precies recht tegenover het huisquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke zijn het die Guinness tappen?
Holy shit, daar heb jij even een ideetje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze volgend jaar niet gewoon een plek in het Glazen Huis veilen voor een persoon die dan mee mag DJ'en? Zou denk ik best wat geld op leveren
En sjorren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Babylove nog steeds bezig, lekkerWas even pissen.
Link vergaat niet neem ik aanquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik weet niet of ik tweede Kerstdag draai.
Je ziet het wel verschijnen, ooit.
Dat moet veel meer geld opleveren dan dat nieuwslezen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze volgend jaar niet gewoon een plek in het Glazen Huis veilen voor een persoon die dan mee mag DJ'en? Zou denk ik best wat geld op leveren
Ik zou ook wel slaapgast willen zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Opper het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik zorg wel gewoon dat ik een BN'er word.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel slaapgast willen zijn.
Denk je dat je het nog weet over een week of twee dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Link vergaat niet neem ik aan. Kan ik aanklikken wanneer ik wil
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |