Timur, daar moet ik dus écht niets van hebben. Zo'n arrogante kwal vind ik dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat is Timur Open Radio.Uw Klapjosti's van het Weekend.
Ergens online te luisteren ? Wil wel een keer luisterenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt, ik werk bij een lokale omroep. Mijn programma is meestal nog overzichtelijker. En dat is alsnog een teringbende.
Ik heb de eerste FIPO van het 1e SR 2012 SC topicquote:
Ja die twee moet je niet uit elkaar trekken.quote:
AZquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Againzender het volgende:
ff je lenzen verwisselen en een kind troosten en er is weer een topic doorheen
Bijna overal inderdaad. Ook logisch natuurlijk....quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Schenken ze eigenlijk alleen maar Grolsch in al die kroegen daar op de markt?
Wat een hel.
hallo, het is fucking Enschede!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Wat een hel.
Nee. Er is een kroeg met Heineken. En nog wat meuque. Maar grolsch is wel wat de klok daar slaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Wat een hel.
Ik zal je wel een linkje sturen, ik draai morgenavond weer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ergens online te luisteren ? Wil wel een keer luisteren.
Dat wel, ik krijg er koppijn van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna overal inderdaad. Ook logisch natuurlijk....
Zit op de hoek een tent die tapt Hertog Jan. en op de Markt 2 pubs met Guinessquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Wat een hel.
Morgenavond luister ik SRquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal je wel een linkje sturen, ik draai morgenavond weer.
klopt. het moet ff op gang komen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb geen zin meer....eigenlijk wordt het verderop in de week eigenlijk leuker. dan is iedereen moe enzo.
Guinnessquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zit op de hoek een tent die tapt Hertog Jan. en op de Markt 2 pubs met Guiness
tapt er ook 1 kilkenny? Kilkennyquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik weet niet of ik tweede Kerstdag draai.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Morgenavond luister ik SR, maar voor volgende week ofzo is goed
.
Welke zijn het die Guinness tappen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hertog Janquote:
NINJAquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Babylove nog steeds bezig, lekkerWas even pissen.
Paddy's & Molly'sMolly Malone . Zitten naast elkaar precies recht tegenover het huisquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke zijn het die Guinness tappen?
Holy shit, daar heb jij even een ideetje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze volgend jaar niet gewoon een plek in het Glazen Huis veilen voor een persoon die dan mee mag DJ'en? Zou denk ik best wat geld op leveren
En sjorren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Babylove nog steeds bezig, lekkerWas even pissen.
Link vergaat niet neem ik aanquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik weet niet of ik tweede Kerstdag draai.
Je ziet het wel verschijnen, ooit.
Dat moet veel meer geld opleveren dan dat nieuwslezen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze volgend jaar niet gewoon een plek in het Glazen Huis veilen voor een persoon die dan mee mag DJ'en? Zou denk ik best wat geld op leveren
Ik zou ook wel slaapgast willen zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Opper het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik zorg wel gewoon dat ik een BN'er word.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel slaapgast willen zijn.
Denk je dat je het nog weet over een week of twee dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Link vergaat niet neem ik aan. Kan ik aanklikken wanneer ik wil
.
RTquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef Moody het volgende:
Meest overschatte band evah: Aerosmith.
Jawelquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk je dat je het nog weet over een week of twee dan?
Ben je net BN'er in het jaar dat glazen huis stopt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zorg wel gewoon dat ik een BN'er word.
Dit is godverdomme twitter nietquote:
Roel, ik heb anderhalve week geleden toen ik in Dublin was een hele Guinness op zonder te spugen. Ben je nu trots?quote:
Dat heb ik dus bij elk ander bierquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op zich niets wat betreft smaak, maar het is het enige biertje waar ik koppijn van krijg.
f=vquote:
Er komt een dag dat iedereen BN'er is... kijk maar naar Britt en Ymkequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zorg wel gewoon dat ik een BN'er word.
@heloef waar ben ik dan beland?quote:
Zal dat het zijn?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Omdat je er zo graag zo veel van drinkt
Sowieso! Hoewel Den Haag natuurlijk Stenders had, maar toch...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was in stilte sceptisch
maar volgens mij gaat deze editie keihard Den Haag overtreffen qua tofheid.
Ik voel het.
Op FOK! met F-O-K-en-een-uitroeptekenquote:
Den Haag was helemaal niet episch. De dj's ja, maar het publiek, welk publiek eigenlijk? Dat was echt om te janken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was in stilte sceptisch
maar volgens mij gaat deze editie keihard Den Haag overtreffen qua tofheid.
Ik voel het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |