hallo, het is fucking Enschede!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Schenken ze eigenlijk alleen maar Grolsch in al die kroegen daar op de markt?
Wat een hel.
Nee. Er is een kroeg met Heineken. En nog wat meuque. Maar grolsch is wel wat de klok daar slaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Wat een hel.
Ik zal je wel een linkje sturen, ik draai morgenavond weer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ergens online te luisteren ? Wil wel een keer luisteren.
Dat wel, ik krijg er koppijn van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna overal inderdaad. Ook logisch natuurlijk....
Zit op de hoek een tent die tapt Hertog Jan. en op de Markt 2 pubs met Guinessquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Wat een hel.
Morgenavond luister ik SRquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal je wel een linkje sturen, ik draai morgenavond weer.
klopt. het moet ff op gang komen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb geen zin meer....eigenlijk wordt het verderop in de week eigenlijk leuker. dan is iedereen moe enzo.
Guinnessquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zit op de hoek een tent die tapt Hertog Jan. en op de Markt 2 pubs met Guiness
tapt er ook 1 kilkenny? Kilkennyquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik weet niet of ik tweede Kerstdag draai.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Morgenavond luister ik SR, maar voor volgende week ofzo is goed
.
Welke zijn het die Guinness tappen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hertog Janquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |