Feit: Grolsch is minder zoet en waterig dan de "commerciële" bieren.quote:
Ik vind 't echt topbier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Feit: Grolsch is minder zoet en waterig dan de "commerciële" bieren.
Of je dat lekker vindt is een 2e. Ik wel, maar ik moet wel, omdat mijn pa er gewerkt heeft
@heloef Oh, dat wist ik niet #dommeik #zouiksomsblondzijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Op FOK! met F-O-K-en-een-uitroepteken
Heb gehoord dat je dan elke week een kratje krijgt afgeleverd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Of je dat lekker vindt is een 2e. Ik wel, maar ik moet wel, omdat mijn pa er gewerkt heeft
Dan pak ik nog nét de laatste mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ben je net BN'er in het jaar dat glazen huis stopt.
#hetkomtwelgoedschatjequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
@heloef Oh, dat wist ik niet #dommeik #zouiksomsblondzijn
Dat was echt erg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Den Haag was helemaal niet episch. De dj's ja, maar het publiek, welk publiek eigenlijk? Dat was echt om te janken.
2 kratten per maand van je bruto loon.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Enzyme0546 het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je dan elke week een kratje krijgt afgeleverd?
Oeh een bierbrouwerquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Denk 't welquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Als je eigenlijk een plaat aanvraagt voor een redelijk bedrag, heb je dan de zekerheid dat ze hem draaien?
Zag het ook ja. Was het 3e nummer ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef PG18 het volgende:
Zag ik nou nog een sms over Queen voorbij komen?
Dat is toch nog van een uur geleden?
Daarom is m'n sms dus nog niet voorbij gekomen..
Denk het niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Als je eigenlijk een plaat aanvraagt voor een redelijk bedrag, heb je dan de zekerheid dat ze hem draaien?
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Momo... het volgende:
Nee, niet bepaald.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Ik zie het deelnummer van dit topicdeel, en bedenk me... Fuck, wij krijgen deze week binnen notime het 4000ste SR@3FM topic.![]()
![]()
![]()
Sms-en is zonde. 0,1% van de smsjes ziet je voorbij komen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef PG18 het volgende:
Zag ik nou nog een sms over Queen voorbij komen?
Dat is toch nog van een uur geleden?
Daarom is m'n sms dus nog niet voorbij gekomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |