SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
🐙
Wijntje doenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar 7 tot 3, dan lekker wel een wijntje
Bound was wel een leuke filmquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
yes ik vertyp me in een TT, fantastisch
Deed me gelijk denken aan:quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
yes ik vertyp me in een TT, fantastisch
doe je goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wijntje doen![]()
![]()
Oud-collega staat er al:
[ afbeelding ]
Uh ja, is al weken oudquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef ACT-F het volgende:
Ik moet vaker mijn FB checken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:28 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik loop achter
[..]
Ja boeie, we hebben wel eens het lokale politiebureau te koop gezet
Man, ik zou een half uurtje doen, is toch weer een uur gewordenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb de foto's wel ergens
[..]![]()
Weer zo'n pareltje![]()
[ afbeelding ]
Ah!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Man, ik zou een half uurtje doen, is toch weer een uur geworden
Je had gister bij me buiten bij de flat moeten staan. Brandalarm, dus 19 verdiepingen met hond en kat buiten...quote:
Dit is allemaal 9gag van 3 dagen terug vriend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]![]()
Weer zo'n pareltje![]()
[ afbeelding ]
Hou op, heel FB staat er vol meequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]![]()
Weer zo'n pareltje![]()
[ afbeelding ]
Dat weersbericht is geniaalquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]![]()
Weer zo'n pareltje![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk er nooitquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit is allemaal 9gag van 3 dagen terug vriend.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je had gister bij me buiten bij de flat moeten staan. Brandalarm, dus 19 verdiepingen met hond en kat buiten...![]()
In de rechterhoek: chiwawa's
in de linkerhoek: jack russeltjes
chaos!!!!
trickle-down internetonomicsquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
.... ÉN van de Golfoorlog!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net als onze saggo katquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:35 schreef ToT het volgende:
Ach ik vind het sowieso tof dat die plaatjes hier ook gepost worden hoor.Beter dat dan dat die pareltjes ongezien blijven!
In dat gevalquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:35 schreef ToT het volgende:
Ach ik vind het sowieso tof dat die plaatjes hier ook gepost worden hoor.Beter dat dan dat die pareltjes ongezien blijven!
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef robdriessen het volgende:
Sohee, seconde verschil tussen beeld en geluid op TV
Whehehe ja die had ik ook op 9gag gezien!quote:
Of een SOEPJE, zoals die ene keer!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:38 schreef robdriessen het volgende:
Ik verheug me al op de sapjes
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zag ik vandaag al voorbij komen, geweldig
bij de Lidl hebben ze prima vlees in de aanbieding geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik zit te bedenken wat ik zelf 1e kerstdag zal gaan eten
Zei hij, terwijl hij een prijssticker op een passerende dame plakte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de Lidl hebben ze prima vlees in de aanbieding geloof ik
Ja, maar ik weet dus niet waar ik trek in hebquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de Lidl hebben ze prima vlees in de aanbieding geloof ik
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zei hij, terwijl hij een prijssticker op een passerende dame plakte.
Bambiquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet dus niet waar ik trek in heb
Ik denk dat het gewoon allemaal hapjes worden
[..]
[..]
Ik was afgelopen jaar als een kind zo blij dat ik kruiden en fruit kon laten groeien op mijn balkonquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben echt veels te enthousiast dat ik na 15 jaar graag willen ik een modelbaan ga bouwen, tegelijkertijd schaam ik me echt dood
Je weet inmiddels hoeveel energie dat trekt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben echt veels te enthousiast dat ik na 15 jaar graag willen ik een modelbaan ga bouwen, tegelijkertijd schaam ik me echt dood
dat is vet tofquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik was afgelopen jaar als een kind zo blij dat ik kruiden en fruit kon laten groeien op mijn balkon
Dat is voor mij misschien wel een projectje voor de toekomstquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik was afgelopen jaar als een kind zo blij dat ik kruiden en fruit kon laten groeien op mijn balkon
Haha... dat vind ik nou btje jammer... het opsluiten moet alleen voor de dj's zijn, nu staan er al 15 man in dat huis.... pff -- het nieuwtje is eraf. SR is doodquote:
Ik gok dat ze inderdaad wel ergens op aangesloten zijn, en niet een ginormous harde schijf in dat huis hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef robdriessen het volgende:
Holy shit, zouden ze de volledige digitale audiotheek van de Nederlandse Omroep tot hun beschikking hebben? Ella Fitzgerald lijkt me niet iets dat in het 3FM-archief zit
Spotify Proquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef robdriessen het volgende:
Holy shit, zouden ze de volledige digitale audiotheek van de Nederlandse Omroep tot hun beschikking hebben? Ella Fitzgerald lijkt me niet iets dat in het 3FM-archief zit
Gratis versie, na elke drie nummers reclame en na 20 uur houdt het opquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gratis versie, na elke drie nummers reclame en na 20 uur houdt het op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Een 2-6-0'etjequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil deze![]()
[ afbeelding ]
Hij lijkt groter dan hij is, 1,5 cm hoog of zo
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
Als dit echt is, dat kan echt niet hoor![]()
Is echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je van deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Nee maar serieus, ga je met een meid mee naar huis heeft ze ditquote:
Maar als het echt is kan het toch blijkbaar wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Dan ga je met een slappe piemel weer wegquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ga je met een meid mee naar huis heeft ze dit
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als het echt is kan het toch blijkbaar wel?
Dan liever deze tattoo, ik denk dat dit minder seks afwerend werkt als een baby op je borstenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[ afbeelding ]
idd zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan liever deze tattoo, ik denk dat dit minder seks afwerend werkt als een baby op je borsten
Beter een baby op je borsten dan borsten op een baby.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan liever deze tattoo, ik denk dat dit minder seks afwerend werkt als een baby op je borsten
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beter een baby op je borsten dan borsten op een baby.
Want damn, dat is weird.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beter een baby op je borsten dan borsten op een baby.
Want damn, dat is weird.
Ik ga er toch wel zeer van uit dat jouw plaatje ook bodypaint is en geen tattoo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik bedoel er lopen rare wezens rondquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel zeer van uit dat jouw plaatje ook bodypaint is en geen tattoo.
Hebben piratenzenders ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef WickedTunes het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt elk lied op 3fm nu alsof het live-nummers zijn (galm?)
hihi, you said speenquote:
De boel moet nog een beetje gefinetuned worden. Morgen zal het al een stuk beter klinken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef WickedTunes het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt elk lied op 3fm nu alsof het live-nummers zijn (galm?)
Sterker nog, het betekent hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel voor gemaakt geloof ik.
Inderdaad, maar viel me op dat het geluid op de verschillende streams verschilt, zet de brievenbus maar eens aan op de sitequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef WickedTunes het volgende:
Beter een snee in je voet dan ....quote:
Beter een snee in je vinger............ow wachtquote:
Dan moet je wel een HEEEEL klein fietsje hebben.quote:
Dan was die voet van Rob toch wel iets overtuigender!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter een snee in je vinger............ow wacht
yesquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwab, jij kent dit toch wel?
Ik prefereer de vinger als je het niet erg vindt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan was die voet van Rob toch wel iets overtuigender!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet je dit eens aan een nieuwe/jonge rus laten zien en vragen wat het betekent, dat gaat hem wat moeite kosten.quote:
Ja maar dan gaat de jouwe dus niet echt op!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik prefereer de vinger als je het niet erg vindt?
waarom denk je dat mijn ow wacht er staat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat de jouwe dus niet echt op!
Ja en dus was die van Rob overtuigender!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
waarom denk je dat mijn ow wacht er staat?
Voor jou misschienquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dus was die van Rob overtuigender!
Ja, nog steedsquote:
Zie ik daar mooie billetjes?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef robdriessen het volgende:
Moet je eens goed kijken!
[ afbeelding ]
Haha, ik ben al zoveel vertalingen tegen gekomen inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je dit eens aan een nieuwe/jonge rus laten zien en vragen wat het betekent, dat gaat hem wat moeite kosten.
kinkyquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooiquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef robdriessen het volgende:
Moet je eens goed kijken!
[ afbeelding ]
Ben je daar ook al tegen gekomen dat die speen ook gebruikt wordt voor een pijphoer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, ik ben al zoveel vertalingen tegen gekomen inderdaad
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie ik daar mooie billetjes?
neequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je daar ook al tegen gekomen dat die speen ook gebruikt wordt voor een pijphoer?
vet coolquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[ afbeelding ]
Dat het bedrijf "rubber trust" heet maakt het nog wat twijfelachtiger.quote:
En het is nog geen sideboob hour!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef robdriessen het volgende:
Linkje naar hoe die foto gemaakt is: ik post geen plaatje want sideboob.
http://webodysseum.com/wp(...)body-painting-36.jpg
Ahhhh vandaar! Ik zat de hele tijd al naar de armen te zoeken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef robdriessen het volgende:
Linkje naar hoe die foto gemaakt is: ik post geen plaatje want sideboob.
http://webodysseum.com/wp(...)body-painting-36.jpg
Nou ja, hij wordt in verband gebracht met propaganda, maar dit is simpelweg gewoon reclame en heeft niets met oorlog te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Moet hem maar eens op print bestellen eigenlijk. Vind dat soort propagandaposters, echt of nep, schitterend.
beter dan rubber thrustquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het bedrijf "rubber trust" heet maakt het nog wat twijfelachtiger.
Mwah, het is reclame voor een staatsbedrijf ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, hij wordt in verband gebracht met propaganda, maar dit is simpelweg gewoon reclame en heeft niets met oorlog te maken.
Maar deze moet ik sowieso hebben:quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Moet hem maar eens op print bestellen eigenlijk. Vind dat soort propagandaposters, echt of nep, schitterend.
Die is ook vrij dubieusquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar deze moet ik sowieso hebben:
[ afbeelding ]
Moet ik die Dalek dames weer posten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze hangen, omdat Daleks.
Ik geloof dat een groot deel van de poster wit is om printkosten te besparen.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, de rood/zwart/wit combo is ook tried and true. Superkrachtig natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik geloof dat een groot deel van de poster wit is om printkosten te besparen.Sowieso maar 2 kleuren gebruiken.
Vind deze altijd wel mooi.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me een beetje denken aan Animal Farmquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb hier twee T-shirts van
[ afbeelding ]
Zie ook hoe het wit "versplintert" en het rood er ook op "jaagt".quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice, de rood/zwart/wit combo is ook tried and true. Superkrachtig natuurlijk.
Best tof hoe simpel je zo iets eigenlijk kan maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie ook hoe het wit "versplintert" en het rood er ook op "jaagt".
idd ja, dacht ik ook al!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Animal Farm
Merk ook op hoe het woord "wit" (белых) rechtsonder al helemaal in het donker staat, weggemoffeld zeg maar. De strijd is al over.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Best tof hoe simpel je zo iets eigenlijk kan maken.
Toet toet, make way!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef ToT het volgende:
Close-up van deze superior beings!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toet toet, make way!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toet toet, make way!
[ afbeelding ]
Baas!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toet toet, make way!
[ afbeelding ]
Die linker is wel enigsinds schattig te noemen..quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef ToT het volgende:
Close-up van deze superior beings!
[ afbeelding ]
nicequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Merk ook op hoe het woord "wit" (белых) rechtsonder al helemaal in het donker staat, weggemoffeld zeg maar. De strijd is al over.
Ik zat al af te tellenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die linker is wel enigsinds schattig te noemen..
Nah, ik kan het lezen. Ik wil me er nog verder in ontwikkelen, maar op het moment gaat het wat moeizaam.quote:
Je hoeft je niet te schamenquote:
Jooohooeeeequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:34 schreef robdriessen het volgende:
Ennnnn daar is Mariah Kip-Carey al
Zou ze best willen hebben, maar niet als ik SR moet steunen...... stelletje mafkezen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:34 schreef robdriessen het volgende:
OMG! MELTINGGGGG!!!
https://www.marktplaatsveilt.nl/iron-maiden-gebruikte-atributen
Jawel hoor, schouderbrace is besteld en komt als het goed is deze week nog binnenquote:
Oew en zal dat verlichting voor je klachten bieden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:39 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jawel hoor, schouderbrace is besteld en komt als het goed is deze week nog binnen
Jij?
Gup is weer in een beginletter bui. Gisteren veel A artiesten, nu veel B artiestenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:41 schreef ToT het volgende:
Hey 2x Björk zo kort achter elkaar? Beide nummers van haar Debut CD!
Dit zou de pijn een flink stuk moeten verlichten ja. Heb nog contact gehad met de leverancier en ook mijn fysiotherapeutquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew en zal dat verlichting voor je klachten bieden?
Hier issie ook wel goed hoor. Vel van mijn handen alleen zwaar kapot door het dagelijks werken met ontvettingsmiddel.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gup is weer in een beginletter bui. Gisteren veel A artiesten, nu veel B artiesten
Da's toch redelijk traditioneel, een Dr Who kerstaflevering?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef ToT het volgende:
Oew 2e Kerstdag op BBC een kerst- of in ieder geval winteraflevering van Dr. Who!
You snep what I mean.quote:
Ah beter, zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit zou de pijn een flink stuk moeten verlichten ja. Heb nog contact gehad met de leverancier en ook mijn fysiotherapeutdie raadden het allebei aan
En auwat voor werk doe je dan?
Geen idee!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Da's toch redelijk traditioneel, een Dr Who kerstaflevering?
uhuh, ik verheug me er al een tijdje op, de sneeuwmannen uit de trailer zien er tof uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Da's toch redelijk traditioneel, een Dr Who kerstaflevering?
Het is ieder jaar, vorig jaar was het met een soort van land achter de klerenkast achtig idee. Met Bill Bailey in iets wat leek op een Space-Marines outfitquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee!Schijnt met sneeuwmannen te zijn.
Hoofd technische dienst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah beter, zeg!
Ik ben voorlopig ff hoofd technische dienst bij een zeer grote kringloopwinkel.(Vroeger o.a. helpdeskmedewerker, netwerkbeheerder en docent op een HBO geweest.
)
Tevens enig lid van de TDquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoofd technische dienst.Dat klinkt wel heel interessant.
Ohhh wacht....schiet me wel iets van te binnen. Vorig jaar of in ieder geval niet erg lang geleden was er iets met Kerst-afleveringen van meerdere programma's in het kader van....rode neuzen of zo? Soort Klini-clowns achtig iets?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ieder jaar, vorig jaar was het met een soort van land achter de klerenkast achtig idee. Met Bill Bailey in iets wat leek op een Space-Marines outfit
Was dat niet Narnia?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ieder jaar, vorig jaar was het met een soort van land achter de klerenkast achtig idee. Met Bill Bailey in iets wat leek op een Space-Marines outfit
Ja, en nu maar hopen dat de afspraak donderdag door gaat!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah beter, zeg!
Ik ben voorlopig ff hoofd technische dienst bij een zeer grote kringloopwinkel.(Vroeger o.a. helpdeskmedewerker, netwerkbeheerder en docent op een HBO geweest.
)
Trailer gezien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee!Schijnt met sneeuwmannen te zijn.
Joah ik heb leiding over herintreders en stagiaires. Momenteel hebben we er 5 rondlopen die ik aan het werk moet houden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoofd technische dienst.Dat klinkt wel heel interessant.
Whehehe, nee, In Doctor Who hadden ze ineens iets soortgelijks, alleen dan een besneeuwd bos dat leefde. Pretty awesome.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah ik heb leiding over herintreders en stagiaires. Momenteel hebben we er 5 rondlopen die ik aan het werk moet houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik ben maar een pionIedereen loopt over mee heen
Ik ben zelfs een prullenbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen gooit al zijn zooi naar mij
Beter onethisch dan oneetbaar
Ja is ook best leuk hoor, alleen soms licht frustrerend!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, en nu maar hopen dat de afspraak donderdag door gaat!
Oh, en wel tof lijkt me
Nog niet gezien nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trailer gezien?
En er is ook een kleine prequel op youtube van de kerstaflevering.
Wel hoofd prullenbak hoop ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een prullenbakIedereen gooit al zijn zooi naar mij
[..]![]()
Ik ben maar een pionIedereen loopt over me heen
Whehehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik ben altijd een pion geweest en dat heeft me echt opgebroken.![]()
Prequel:quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet gezien nee.Ga ik straks f opzoeken!
Thx!
[..]![]()
Ik ben maar een pionIedereen loopt over me heen
Als ze meteen massage geven is dat niet ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Zonder pionnen geen veilig verkeerquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Mja ik ben altijd een pion geweest en dat heeft me echt opgebroken.
Voetmassage.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze meteen massage geven is dat niet erg
Of over je rug lopenquote:
Juist wel, ik heb ze altijd onder mijn auto zitten, zou beter zou als ze ze zouden weghalen.quote:
Ow DIE Dr. Who ja!quote:
Je kent me tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel met beleid hèEn geen dansende feestmassa
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juist wel, ik heb ze altijd onder mijn auto zitten, zou beter zou als ze ze zouden weghalen.
Jij snapt zeker ook waarom het "stiletto's" heten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus de sambaballen kunnen weer in de kast?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen onvertogen woord over stiletto's, I love my heelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij snapt zeker ook waarom het "stiletto's" heten?
Nee?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij snapt zeker ook waarom het "stiletto's" heten?
Dat je ze überhaupt uit de kast haaltquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus de sambaballen kunnen weer in de kast?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Opa Rob gaat richting bed. Trusten luitjes
Truste Robbiequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Dag opaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Handjes boven de dekens hè.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Ja, maar, hey! Maar.. Maar.. uhm.. Feest?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat je ze überhaupt uit de kast haalt
uhuh, maar ach, er zit wel een nieuw TARDIS interieur aan te komen, is ook al een snippet van vrijgegeven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow DIE Dr. Who ja!Ik vind hem de slechtste van allemaal die ik gezien heb. Maar ja: na David Tennant val je als opvolger sowieso al heel snel tegen!
Met sambaballen!?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar, hey! Maar.. Maar.. uhm.. Feest?
Ik wil ook nieuwe schoenen, volgende maand weer, deze beginnen een beetje aan hun einde te komenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Kally het volgende:
Nu ging schoenen kijken door jullie, en nu wil ik ze
Welke wordt het? Kan ik me alvast mentaal voorbereidenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Kally het volgende:
http://www.zalando.nl/mai(...)t-m6611a00p-802.htmlquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke wordt het? Kan ik me alvast mentaal voorbereiden
Vooral katten die falen of watdanook ben ik een groot fan vanquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef ToT het volgende:
2 geniale stukjes dierenleedvermaak op de weblog!
Normaal walg ik er van als dieren ergens het slachtoffer van zijn, maar dit!![]()
Koeien in het verkeer
Kat op het aanrecht
Gelukkig hadden die koeien een leren pak aan, brrr asfaltquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef ToT het volgende:
Normaal walg ik er van als dieren ergens het slachtoffer van zijn, maar dit!![]()
Koeien in het verkeer
Kat op het aanrecht
Doe je voorzichtig met de hakken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/mai(...)t-m6611a00p-802.html
Ik zal op mijn tenen lopenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral katten die falen of watdanook ben ik een groot fan van
Die koeien vind ik dan ook minder leuk, ik bedoel da's gewoon best wel pijnlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja, als zo'n beest weer eens ergens van af blerkt en een hele zooi aan strijkbouten en stereotorens en zooi met zich meesleept!
(Zolang het dier zelf maar niet geraakt wordt)
Mee eens, dat was mijn eerste gedachte ook, maar de situatie vond ik weer komisch: kom je er aan reden, komt er een golf koeien voor je te liggen, rij je in een paniekreflex achteruit omdat je een stampede verwacht, staan die krengen doodleuk op en kuieren wat heen en weer alsof er niets gebeurd is!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die koeien vind ik dan ook minder leuk, ik bedoel da's gewoon best wel pijnlijk.
Die katquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef ToT het volgende:
Koeien in het verkeer
Kat op het aanrecht
quote:
Kortom, die MOET je hebben om te kunnen dragen naar foute parties enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
Jezus wat lelijk, en die boot op die zool
http://www.zalando.nl/roc(...)00j-802.html?size=38
Oke verder verveel ik jullie niet met schoenen
Leuk voor carnavalquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
Neverquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kortom, die MOET je hebben om te kunnen dragen naar foute parties enzo.
Laatst ook eentje op 9gag gezien met een enorme lul op de zool!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
Een enorme lul op de zool is dat niet gewoon een vervelend persoon op sandalen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst ook eentje op 9gag gezien met een enorme lul op de zool!
10 paren hoop ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef Kally het volgende:
Ik heb echt een dure smaak
Ik denk wow mooie laarsjes 544.95, afgeprijsd van 779.95
Gekkenhuis
Whehehe ik zat te wachten tot iemand Wilders ging zeggen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een enorme lul op de zool is dat niet gewoon een vervelend persoon op sandalen?
Nee, die zijn niet goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
Hey leuk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga jullie verlaten [ afbeelding ]
Ik moet een paar dronken dropjes ophalen. Vervolgens gaan we even langs Enschede
Viel Spaßquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef ACT-F het volgende:
Ik moet een paar dronken dropjes ophalen. Vervolgens gaan we even langs Enschede
Have funquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef ACT-F het volgende:
Thnxquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Have fun
Ik duik mijn bed in, whoeiiiiiiiiii
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Have fun
Ik kom er zo bijquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Have fun
Ahihihihihi een linkje!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
En ik ben snel afgeleid door dingen op het internet.
Ooh shiny!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ahihihihihi een linkje!
* LompeHork clicks all over the place
herkenbaar
Echt zo van:quote:
"maar eerst nog even dit filmpje afkijken"quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo van:
*Kijkt op de klok*
"Ah 11 uur. Over een uurtje maar naar bed gaan."
*Klikt nog een paar linkjes aan en kijkt weer op de klok.*
"5 uur 's nachts??? WTF! Alien abduction met verloren tijd of zo???? Snel naar bed rennen!!!"
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"maar eerst nog even dit filmpje afkijken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |